• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Wat is nou de beste skillpoint set-up voor de hoplieten race??

In de hoplietenrace moet je enkel zwaardjes trainen. Dat levert de meeste trainingspunten op. Volgende week moet je boogjes inzetten, de week daarna hopjes, en in de laatste week strijdwagens.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Re: Muur kan oneindig groeien

Het is geen dreigement. Het is gewoon de realiteit. Klanten krijg je en weet je te binden door het leveren van een goed product, je verliest ze ook weer wanneer je een slecht product levert.

Er zijn meerdere kapers op de kust.

Dat noemen ze ook wel concurrentie. Als ik stop met Grepolis, weet ik wel een andere plek (zelfs meerdere) waar ik me met iets heel soortgelijks kan vermaken. Dat willen ontkennen, is niets anders dan domme hoogmoed waarmee je je klanten onderschat.

Ik ben niet afhankelijk van Innogames, voor wat fun in mijn leven. Innogames daarentegen is wel afhankelijk van ons, die die fun bij hen komen zoeken.

ik ga er niet verder over discussiëren. Iedereen zal wel zijn mening hebben en waarschijnlijk zal overal wel een deel waarheid inzitten.

We zijn ondertussen wel nogsteeds off topic bezig... ik reageer hier dus niet meer op
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Speler A begon met 726.49 en heeft nu 12 punten en score van 854.08 dus 127.59 meter meer.
Speler B(nr 5) heeft 1243.03 meter. En tussen de 20 en 25 punten, gezien zijn award. Dus voor 13 extra punten scoored hij bijna 400 meters meer...
Speler C (nr 10) heeft tussen de 10 en 15 punten en een score van 1088.68.

Vraag me nu toch af hoe dit systeem werkt. 30% van de meters is geluk ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13188

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Speler A begon met 726.49 en heeft nu 12 punten en score van 854.08 dus 127.59 meter meer.
Speler B(nr 5) heeft 1243.03 meter. En tussen de 20 en 25 punten, gezien zijn award. Dus voor 13 extra punten scoored hij bijna 400 meters meer...
Speler C (nr 10) heeft tussen de 10 en 15 punten en een score van 1088.68.

Vraag me nu toch af hoe dit systeem werkt. 30% van de meters is geluk ofzo?

Hangt denk ik af van hoe je die punten over de vaardigheden Uithoudingsvermogen, Kracht en Snelheid verdeeld hebt.
 

DeletedUser

Gast
Vorige week, had ik hier midden in de nacht nog een monteur.
Net zoals de dokter niet roept dat wanneer je op vrijdagavond een hartaanval hebt .....
Monteurs en doctoren hebben avond, nacht en weekenddiensten, de programmeurs van Innogames ook.

Ik adviseer je vooral 112 te bellen bij een hartaanval en niet je doctor, dan wordt je namelijk sneller en beter geholpen.

En ik denk niet, dat jij erg veel van de wet af weet ;)
Waarop baseer je deze uitspraak?
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

In de hoplietenrace moet je enkel zwaardjes trainen. Dat levert de meeste trainingspunten op. Volgende week moet je boogjes inzetten, de week daarna hopjes, en in de laatste week strijdwagens.

Krijg je niet het meesten voor enrynes?
 

DeletedUser13188

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Per eenheid wel, maar je moet ook kijken hoeveel eenheden je per trainingsblok in kan zetten.
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

erinyes is 1200 en zwaard is 52*15=780

Bij wereld snelheid 2 is het
erinyes 600*2=1200 en zwaard 26*30=780
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12160

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

2 keer dat is wel meer dan 30 keer zwaardvechter moet je kijken
 

DeletedUser3210

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

We gaan hier wel serieus off-topic. We begonnen bij een muur die oneindig kan groeien en zitten nu al bij de klanten van innogames.
Ik vind deze discussies er serieus overgaan: je kunt programmeurs helemaal niet met bakkers vergelijken.
Als iemand het niet meer ziet zitten om grepolis te spelen wegens deze fouten, mij best. Moet dat alles dan altijd herhaald worden? Iedereen die zit te klagen en dreigen dat ze zouden stoppen met spelen, zou al lang gestopt zijn moesten ze het echt menen.
De personen die aan deze fouten werken, doen ook maar hun job. Ik geef toe dat ik niet veel van computers, internet... ken, maar het zou best kunnen dat bepaalde zaken erg moeilijk te regelen zijn. Heb respect voor hun werk. Zonder hen zou dit spel niet eens werken.

hellemaal mee eens met dit verhaaldje hier boven

echter.....vind ik zelf wel,dat ook al je je muur op 50hebt dat gewoon moet kunnne

1- het is maar tijdelijk
2 die speler in kwestie geeft daar zijn geld voor af(wat hij geheel zelf moet weten en dus ook niet erg vind)
3 ieder speeld het op zijn eigen manier,dus als hij zijn muur voor 8 uur op 52 wil ,tja waarom niet
en als je die stad niet aanvalt heb je er toch niets aan????

dus ik vind niet hij hier zijn muur kwijt had moeten zijn nu
nu hij wel is terug gebracht zou ik zelf zeggen dat degene die dus zijn muur op 52 had en die nu kwijt is
juist hij een vergoeding zzou moeten hebben!!

hyta
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

hellemaal mee eens met dit verhaaldje hier boven

echter.....vind ik zelf wel,dat ook al je je muur op 50hebt dat gewoon moet kunnne

1- het is maar tijdelijk
2 die speler in kwestie geeft daar zijn geld voor af(wat hij geheel zelf moet weten en dus ook niet erg vind)
3 ieder speeld het op zijn eigen manier,dus als hij zijn muur voor 8 uur op 52 wil ,tja waarom niet
en als je die stad niet aanvalt heb je er toch niets aan????

dus ik vind niet hij hier zijn muur kwijt had moeten zijn nu
nu hij wel is terug gebracht zou ik zelf zeggen dat degene die dus zijn muur op 52 had en die nu kwijt is
juist hij een vergoeding zzou moeten hebben!!

hyta

Ik zie op de ranglijsten van NU dat je ook niet vies bent van het spenderen van goud Hyta, hoe kan je anders meerdere malen per dag op nummer 1 staan. Strak gevolg door ene miss Hyta. Je hebt toch geen dubbele account hoop ik?
Maar goed, de programmeurs geven je deze voordelen nu eenmaal als je goud spendeert dus ik kan je moeilijk verwijten dat je er gebruik van maakt.

Wat betreft het misbruik van de loopholes door excessief te groeien: zeer onsportief. Ik zou dit soort spelers tijdens de greolympia lekker met rust laten en nadat dit alles voorbij is als het ff kan volledig van de kaart vegen.

Greolympia draagt helaas niet de olympische gedachte uit: op een eerlijke en gelijke manier een competitie tegen elkaar voeren wie de beste is. Doping (goud) wordt in dit geval aangemoedigd.
De spelers met meerdere steden en veel goud zullen hoe dan ook in het voordeel zijn tegenover spelers met een kleine stad.
Maar ik zou niet weten hoe je deze competitie op een eerlijke manier kan spelen. Spelers met 1 kleine stad zijn meestal of net begonnen, of zijn nauwelijks online, dus je kan moeilijk verwachten dat Grepolis hier rekening mee houdt.

Ikzelf met mijn mini stadje zal heel tevreden zijn als ik in de top 100 eindig, en dat zonder een brokje goud te hebben gebruikt :)
 

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

je kwam zelf met die bakker aandraven (lees je eigen reactie nog maar eens door, waar ik vervolgens op reageerde).

En stoppen met spelen is nooit een dreigement. Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn vrije tijd wil doorbrengen, en waar ik plezier in vind. Welk dreigement denk jij daar in terug te vinden?

Voel jij je werkelijk bedreigd als ik morgen ga ping-pongen ipv Grepolis spelen?

PS: jij was het niet die over die bakker begon, het was Erkie999.

Een bedrijf hoort gewoon goed zn werk te doen , als mn baas mij iets opdraagt wat me niet aanstaat ga ik hem ook niet bedanken....

dit is precies hetzelfde , hier wordt een event georganiseerd dat met name verdedigers een voordeel geeft , waarom zou ik ze dan moeten bedanken ?! voor dat voordeel dat verdedigers hebben ? lol..
 

DeletedUser18359

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Hier vanuit Tau nog een berichtje.

Dat er geld verdient moet worden etc....... dat hoort er allemaal bij.
Goud kan je idd verdienen met de vragen opties maar niet onbeperkt.
Dat premium een voordeeltje hebt lijkt me ook logisch, want dat zijn meestal net ff de wat meer gedrevene spelers.

Echter wat hier al eerder is aangegeven (en door meerdere is ondervonden) is dat het balans echt weg is geslagen.
Want ondanks dat je dus een goed samenspel hebt in je alliantie, levert het voordeel wat je nu kan krijgen je zoveel schade op.
Dat dit niet meer in verhouding is, want als je nu zelfs ook maar een verkeerde kleine treft met geld kunnen de verliezen mega zijn.
Los van het feit dat verliezen er bij horen.
Dan kan je zeggen, moet je er maar meer goud in stoppen.....
Maar dat lijkt me niet geheel de manier.

Wat ik lees en wat er gebeurd is dat er nu idd best wel gedreven spelers er voor kiezen er mee uit te stoppen.
Dit zijn de spelers die zorgen voor het continueren van bepaalde dingen.
Laat ik voorop zetten dat support altijd netjes en snel een response heeft gegeven op vragen of dingen waar ik mee zat "in game"
Maar het is niet juist te zeggen er maar mee om te leren gaan en dat er beter samen gespeeld moet worden.
Want dan denk ik dat "in game" de allianties misschien maar eens moeten communiceren om te kijken of we een dusdanig groot aantal spelers er uit kunnen laten stappen in een keer, dat er misschien dan wel een belletje gaat rinkelen.
Want uiteindelijk zijn de spelers waar het om gaat, die op welke manier dan ook geld binnen brengen.
En dan is internet best wel snel en werelds, dus kan een simpel klein iets uitgroeien te een grote reactie onder vele spelers

Maar dat is puur mijn eigen visie
 

DeletedUser16131

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Zoals bij vele online spellen: tegen geld kan je niet op.

Er zit er nu eentje in onze buurt die gewoon constant 50 goud spendeert aan races en daarmee gunst en gs koopt dat het niet normaal is. Resultaat:

Een stad die hij veroverde gisteren om 6u15 met 4000ptn, uiteraard geen leger en 0 gunst,
staat nu zondag 20u op 8000ptn, met een leger troepen t.w.v. van minstens 2090 vrije inwoners en 3230 gebruikte gunsten.

Onnodig te zeggen hoeveel goud er tegen gesmeten is.
Goed voor Grepo, slecht voor de balans in het spel.
 

DeletedUser3210

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

Ik zie op de ranglijsten van NU dat je ook niet vies bent van het spenderen van goud Hyta, hoe kan je anders meerdere malen per dag op nummer 1 staan. Strak gevolg door ene miss Hyta. Je hebt toch geen dubbele account hoop ik?


nee hoor geen dubbel acc
de naam komt omdat zij in rl mijn vrouw is
en ja tactiek deel ik met mijn ally en ook met mijn vrouw hahahaha
check ip maar;)
we spelen beiden op een dongeltje(omdat ik op een schip woon)
verder kwa goud gebruik
t valt opzich wel mee hoor
ik vergooi alleen wat goud aan de verdeling van de trainingspuntjes om te kijken wat het beste is en dat deel ik met mijn mede ally genoten(dus voor de gene die minder hebben te bestenden zo ben ik dan ook weer)

ik blijf bij mijn standpunt
ieder blijft en speeld op zijn eigen manier
de ene met en de ander zonder goud
de ene koopt van de blaadjes extra GS en de andere bouwd zijn muur naar 52
boeiuh toch
nogmaals het is voor 8 uur
waar maakt iedereen zich toch zo druk om
het doel van het spel verdwijnd toch niet???????
je moet samenspelen om te overwinnen

met meerderen spelers en samenspel kan je elke ally/speler aan
dat bewijs heb ik al meerdere malen in mijn eigen ally bewezen
en ze gaan er steeds meer in geloven
als je de stats van onze ally bekijkt is dat ook zichtbaar
van een in het begin zeer verddigende spelende ally naar nu een steeds meer samenspeelend en zelfs ook steeds meer aanvallende ally


TOGETHER WE STAND
UNITED WE CONQUER
WHEN YOU CONQUER FEAR
YOU CAN CONQUER THE WORLD


samenspel is de sleutel tot suc6
kleine en grote spelers ze zijn beide nodig
en even belangrijk!!
 

DeletedUser

Gast
Ik zie op de ranglijsten van NU dat je ook niet vies bent van het spenderen van goud Hyta, hoe kan je anders meerdere malen per dag op nummer 1 staan. Strak gevolg door ene miss Hyta. Je hebt toch geen dubbele account hoop ik? :)

ik ben wel de Miss Hyta vrouw van de gevreesde Hytagoras en geld uit geven is onze hobby ze zeggen niet voor niets geld moet rollen

nou ga nog effe verder goud uit geven latersssssssssss

enne we krijgen elke keer geen vrije pogingen dus moet wel met goud
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: Muur kan oneindig groeien

enne we krijgen elke keer geen vrije pogingen dus moet wel met goud
Gek, ik krijg wel altijd elke dag een vrije poging. Weliswaar 2 uur later dan de klok aangeeft, maar toch.. elke dag een vrije poging.
Wat betreft het goud: het kan dus spendeer maar raak.
Gezien de tijd die ik erin steek zou ik dat eigenlijk ook moeten doen maar ik vindt het spelletje al zo oneerlijk.
Grepolis wordt als gratis aangekondigd om vervolgens te ontdekken dat je zwaar in het nadeel bent als je geen goud gebruikt. Principieel probeer ik daarom zo min mogelijk goud te gebruiken en zeker niet voor zoiets als Grepolympia die voor wat de ranglijsten betreft geen enkele sportieve waarde heeft.
 

DeletedUser

Gast
Het was een tijd van vrede en oorlogen en conflicten werden tijdelijk uitgesteld totdat de spelen waren geëindigd.
Hahaha! Belachelijk!
Dat is niet waar, weeral een bewijs van de te eenvoudige aanpak op grepolis! ;')
Dat is vandaag de dag zo, maar in het antieke Griekenland is dat nooit zo geweest..
Nog eens gefeliciteerd mods! ;)
 

DeletedUser16395

Gast
Nou, dit is me toch het beste evenement ooit, ik heb nog nooit zoveel kritiek gezien voor een evenement:O
 
Bovenaan