• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Laat de Spelen beginnen!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Laat de spelen beginnen!
teaser.png
Introductie:
Elke 4 jaar komt de hele wereld samen voor wedstrijden en festiviteiten. Het waren echter de Grieken die lang, lang geleden de Olympische Spelen hebben opgezet en jarenlang gastheer zijn geweest. Hier op Grepolis zijn de Spelen een belangrijk evenement vanwege de band met de Griekse oudheid, en daarom trekken we graag jullie aandacht naar dit evenement en de festiviteiten eromheen.

De Olympische Spelen komen oorspronkelijk uit het oude Griekenland, waar stadstaten elke 4 jaar tegen elkaar streden in atletiek, vechtsporten en wagenrennen. Het was een tijd van vrede en oorlogen en conflicten werden tijdelijk uitgesteld totdat de spelen waren geëindigd.

De goden werden ook vereerd tijdens deze Spelen, en de winnaars werden vereeuwigd in gedichten, liederen en standbeelden gebouwd om hun overwinning te herdenken.

Toen de Griekse invloed wegvloeide, stierven ook de Spelen uit en ze lagen in de vergetelheid tot ze honderden jaren later weer teruggebracht werden…en het ziet er niet naar uit dat deze traditie nog een tweede keer zal verdwijnen. Dus, atleten zijn weer hard aan het trainen, de Olympische Vlam wordt van stad naar stad gedragen en de hele wereld kijkt uit naar de openingsceremonie die het begin van de Olympische Spelen zullen aankondigen!

Op de eilanden van Grepolis maken je inwoners kransen, bereiden ze feesten voor en steken fakkels aan om een zomer vol festiviteiten en plezier in te luiden!
Wat voor evenement zou er op ons te wachten staan? Discussieer hier mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4951

Gast
gratis olympische spelen, vrede op elke wereld :p of snellere gunsten productie;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
10 goud korting op olympische spelen want innogames moet er wel wat aan verdienen als ze korting geven..... :rolleyes:
 

DeletedUser4951

Gast
Laat de Spelen beginnen!

teaser.png

Introductie:
Elke 4 jaar komt de hele wereld samen voor wedstrijden en festiviteiten. Het waren echter de Grieken die lang, lang geleden de Olympische Spelen hebben opgezet en jarenlang gastheer zijn geweest. Hier op Grepolis zijn de Spelen een belangrijk evenement vanwege de band met de Griekse oudheid, en daarom trekken we graag jullie aandacht naar dit evenement en de festiviteiten eromheen.

De Olympische Spelen komen oorspronkelijk uit het oude Griekenland, waar stadstaten elke 4 jaar tegen elkaar streden in atletiek, vechtsporten en wagenrennen. Het was een tijd van vrede en oorlogen en conflicten werden tijdelijk uitgesteld totdat de spelen waren geëindigd.

De goden werden ook vereerd tijdens deze Spelen, en de winnaars werden vereeuwigd in gedichten, liederen en standbeelden gebouwd om hun overwinning te herdenken.

Toen de Griekse invloed wegvloeide, stierven ook de Spelen uit en ze lagen in de vergetelheid tot ze honderden jaren later weer teruggebracht werden…en het ziet er niet naar uit dat deze traditie nog een tweede keer zal verdwijnen. Dus, atleten zijn weer hard aan het trainen, de Olympische Vlam wordt van stad naar stad gedragen en de hele wereld kijkt uit naar de openingsceremonie die het begin van de Olympische Spelen zullen aankondigen!

Op de eilanden van Grepolis maken je inwoners kransen, bereiden ze feesten voor en steken fakkels aan om een zomer vol festiviteiten en plezier in te luiden!
het zou kunnen:O
 

DeletedUser

Gast
Introductie:
Elke 4 jaar komt de hele wereld samen voor wedstrijden en festiviteiten. Het waren echter de Grieken die lang, lang geleden de Olympische Spelen hebben opgezet en jarenlang gastheer zijn geweest. Hier op Grepolis zijn de Spelen een belangrijk evenement vanwege de band met de Griekse oudheid, en daarom trekken we graag jullie aandacht naar dit evenement en de festiviteiten eromheen.

dit wijst naar mijn idee op het stadsfeest de zegentocht de olympische spelen en de theater voorstelling. (misschien gratis of met korting verkrijgbaar?

De Olympische Spelen komen oorspronkelijk uit het oude Griekenland, waar stadstaten elke 4 jaar tegen elkaar streden in atletiek, vechtsporten en wagenrennen. Het was een tijd van vrede en oorlogen en conflicten werden tijdelijk uitgesteld (vrede word ingeschakeld niemand kan meer aanvallen) totdat de spelen waren geëindigd. (daarna heeft iedereen alle inwoners opgemaakt en barsten er oorlogen uit!(iedereen heeft genoeg cp))

De goden werden ook vereerd tijdens deze Spelen (iedereen krijg een bepaalde hoeveelheid gunst?), en de winnaars werden vereeuwigd in gedichten, liederen en standbeelden gebouwd om hun overwinning te herdenken.

Toen de Griekse invloed wegvloeide, stierven ook de Spelen uit en ze lagen in de vergetelheid tot ze honderden jaren later weer teruggebracht werden…en het ziet er niet naar uit dat deze traditie nog een tweede keer zal verdwijnen. Dus, atleten zijn weer hard aan het trainen, de Olympische Vlam wordt van stad naar stad gedragen en de hele wereld kijkt uit naar de openingsceremonie die het begin van de Olympische Spelen zullen aankondigen!

Op de eilanden van Grepolis maken je inwoners kransen, bereiden ze feesten voor en steken fakkels aan om een zomer vol festiviteiten en plezier in te luiden!
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk denk ik dat er geen vredestijd zal worden ingeschakeld. Dat is niet leuk en dat weet Innogames wel. Ik kan me voorstellen dat we weer net zo'n soort evenement krijgen als het Paas- en Kerstevenement, met enkele raakvlakken met het verhaal van Kroenuh. Dus extra gunsten en goedkopere Olympische spelen lijken mij reële opties.
 

DeletedUser6663

Gast
Ik denk dat genade ongeveer gelijk zal hebben, er zal ook wel weer zo'n spel tussenzitten zoals bij halloween
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Persoonlijk denk ik dat er geen vredestijd zal worden ingeschakeld. Dat is niet leuk en dat weet Innogames wel. Ik kan me voorstellen dat we weer net zo'n soort evenement krijgen als het Paas- en Kerstevenement, met enkele raakvlakken met het verhaal van Kroenuh. Dus extra gunsten en goedkopere Olympische spelen lijken mij reële opties.
Jij komt al aardig in de richting, maar nog niet helemaal. :)
 

DeletedUser

Gast
tijdens de klassieke spelen waren er wedstrijden rondom de offerplechtigheden en vieringen van goden.
De olympische spelen zijn ontstaan als plechtigheden naar de goden.. Ongeveer de helft van e dagen waren ook gevuld met offeringen, en gebeden etc. Elke stad had ook zijn eigen spelen met zijn eigen god welke het aanbad.

Ik denk dus dat sowieso olympische spelen minder zullen kosten, maar ook dat er een voordeel zal zijn met de gunsten.
En hogere productie of iets dergelijks.
Wellicht dat er een spel zal zijn, gericht op verschillende sporten die ze in het oude griekenland beoefenden op de spelen.
Heb zelf echter nog niet eerder een spel meegemaakt (muv pasen en de kip, wat niet echt een spel is denk ik?)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het weer zo'n spelletje word zoals pasen/halloween/kerstmis , misschien dat je kransen moet verzamelen in de zee ofzo en met X aantal kransen kan je een gratis Olympische spelen houden?
 

DeletedUser

Gast
Heb zelf echter nog niet eerder een spel meegemaakt (muv pasen en de kip, wat niet echt een spel is denk ik?)

Die pasen daarvoor moest je paaseieren verzamelen en daarin zaten dan prijzen (; die kip was niet echt een spel nee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan