• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Leren grafish ontwerpen

DeletedUser12119

Gast
Beste mensen,

Ik zit zo beetje nu al 15 jaar met paint allemaal plaatjes te maken/bewerken. Maar dan zie ik jullie plaatjes en dan denk ik WOW! Hoe de **** doen jullie dat?

Daarom de vraag hoe en met wat kan je moie plaatjes maken/bewerken?

Een voorbeeld van een plaatje van mij in paint: (het hele plaatje is met Paint gemaakt NIKS van internet)
461321326.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10567

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Een mooi plaatje, legerman. Ikzelf ben hier ook benieuwd naar. Ik vermoed met het gebruik van bepaalde downloads.
 

DeletedUser11313

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Beste mensen,

Ik zit zo beetje nu al 15 jaar met paint allemaal plaatjes te maken/bewerken. Maar dan zie ik jullie plaatjes en dan denk ik WOW! Hoe de **** doen jullie dat?

Daarom de vraag hoe en met wat kan je moie plaatjes maken/bewerken?

Een voorbeeld van een plaatje van mij in paint:
461321326.jpg

Misschien kan je is beginnen met stopen met paint te werken. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Beste mensen,

Ik zit zo beetje nu al 15 jaar met paint allemaal plaatjes te maken/bewerken. Maar dan zie ik jullie plaatjes en dan denk ik WOW! Hoe de **** doen jullie dat?

Daarom de vraag hoe en met wat kan je moie plaatjes maken/bewerken?

Een voorbeeld van een plaatje van mij in paint:
461321326.jpg

Ik bak er ook niks van, maar de pro's zoals galaxy die gebruiken daar speciale progamma's voor het is gewoon hun werk of opleiding.
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Ik bak er ook niks van, maar de pro's zoals galaxy die gebruiken daar speciale progamma's voor het is gewoon hun werk of opleiding.

Maarja, daarom wil ik de naam van dat speciale programma weten zodat ik het mogelijk kan kopen/downloaden (voor hoelang Pirate bay nog werkt)
 

DeletedUser13353

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

photoshop 5c d8 ik ofzo

goede gratis
gimp ;)
 

DeletedUser10567

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Bedankt voor de tip, ik zal het zeker gebruiken ;)
 

DeletedUser12119

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Hebben andere mensen die gebruik maken van Grafische programma's nog een naam te melden? Of tips ofzo?
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Hebben andere mensen die gebruik maken van Grafische programma's nog een naam te melden? Of tips ofzo?

;)

De smiley geeft je een link naar gimp dit is gratis dus begin daar maar mee. Anders kan je later gaan voor andere geld kostende progamma's.
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Ik bak er ook niks van, maar de pro's zoals galaxy die gebruiken daar speciale progamma's voor het is gewoon hun werk of opleiding.

Hmm ik zit gewoon op VWO dus is niet mijn opleiding maar heb wel al voor een bedrijf gewerkt dus je kan het zien als bijbaantje.



ik raad Photoshop CS5 Extended aan, heb ik ook en is de meest uitgebreide (naast CS5.5 die volgens mij al uit is maar die vernieuwingen zijn minimaal)
en dan engelse versie

en ja dat kan gratis

anders gimp
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Hmm ik zit gewoon op VWO dus is niet mijn opleiding maar heb wel al voor een bedrijf gewerkt dus je kan het zien als bijbaantje.



ik raad Photoshop CS5 Extended aan, heb ik ook en is de meest uitgebreide (naast CS5.5 die volgens mij al uit is maar die vernieuwingen zijn minimaal)
en dan engelse versie

en ja dat kan gratis

anders gimp

Gratis hoe ?
 
Bovenaan