• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Leren grafish ontwerpen

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Cs5 is wel echt zichtbaar vele malen beter dan gimp. Legerman ik zal je zo wel een link sturen
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Kan er iemand mij in PM echt een tut sturen, die echt voor de basis is, voor iemand die nog nooit met ps5 heeft gewerkt?
bedankt!
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Gewoon wat dingen proberen, om wegwijs te worden zou ik wat simpele tuts van google ofzo volgen, als je dan weet wat waar zit etc. kan je op deviantart kijken voor goeie tuts, of gebruik Galaxy inc's tutorials;)
 

DeletedUser6663

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Kan iemand die PM doorsturen? Ik ben ook wel benieuwd...
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

alexdonkers.deviantart.com/favourites
daar ff een megalange guide (moet je downloaden) van zenron zoeken

verder videotuts
youtube > beginner signature tutorial photoshop

die sigs zuigen maar voor beginners wel cool
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Bedankt! En galaxy, ik heb nu psc en gimp op pc staan, met welke zou jij beginnen?
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Bedankt! En galaxy, ik heb nu psc en gimp op pc staan, met welke zou jij beginnen?

Photoshop is way better dan gimp.
GIMP is misschien iets kleiner en makkelijker om te beginnen, maar toch raad ik photoshop aan.

Anders moet je over een maand weer overstappen en dat is alleen maar irritant.
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Ok, zal ik er eens werk van maken.
Ik heb je tut al op pc opgeslagen dus die moet ik al niet meer zoeken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Leren grafish ontwerpen

Photoshop is way better dan gimp.
GIMP is misschien iets kleiner en makkelijker om te beginnen, maar toch raad ik photoshop aan.

Anders moet je over een maand weer overstappen en dat is alleen maar irritant.

Nog bedankt voor de link van die tut waar alles in stond ik begin het al een beetje te begrijpen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Leren grafish ontwerpen

Zowel Photoshop als Gimp zijn uitstekende grafische tools omdat ze met lagen (layers) werken. Dat lijkt me dan ook het eerste om onder de knie te krijgen. Beide applicaties zijn enorm uitgebreid, zelfs professionelen gebruiken maar een percentage van de mogelijkheden die deze apps bieden.

Je keuze zal dan ook afhangen van het prijskaartje: voor Photoshop betaal je je blauw (tenzij je er niet mee inzit een minder legale copie te bezitten), Gimp is gratis.

Een alternatief, mocht je liever zelf tekenen ipv. met fotos te werken; dan is Illustrator een leuke app.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Leren grafish ontwerpen

Je kan ook Adobe CS5 downloaden via "thepiratebay" en als je de fullversie wilt moet je naar serials[dot]ws gaan. Typ je "photoshop CS5 in, klik erop. Poof full versie gratis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Leren grafish ontwerpen

het is niet echt de bedoeling om hier illegale links te zetten ;)
verwijder dus je post best, anders doen de mods het wel
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Leren grafish ontwerpen

het is niet echt de bedoeling om hier illegale links te zetten ;)
verwijder dus je post best, anders doen de mods het wel

Mijn geloof is het kopieren. Dus, ik ben vrij om over mijn eigen geloof te praten en dingen zeggen die betrekking hebben op mijn geloof.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan