• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lopen zie in Belgie niet gewoon heel erg achter...?

DeletedUser

Gast
Heeft hier vroeger niemand ooit in een vechtpartij gezeten? niet per se bewusteloos etc. maar gewoon 'good ol fassion' ruzie op een fuifje ofzo? Per definitie ben je dan even strafbaar.

Dit is heel kort door de bocht, ik weet het maar ik zie hier kortere opmerkingen of gewoon stampvoetende comments die niet eens opbouwend of verhelderend zijn.


Wat ik enkel zie is een topic met een titel waar een degelijke sneer zit naar België toe.
 

DeletedUser

Gast
Heeft hier vroeger niemand ooit in een vechtpartij gezeten? niet per se bewusteloos etc. maar gewoon 'good ol fassion' ruzie op een fuifje ofzo? Per definitie ben je dan even strafbaar.

Dit is heel kort door de bocht, ik weet het maar ik zie hier kortere opmerkingen of gewoon stampvoetende comments die niet eens opbouwend of verhelderend zijn.


Wat ik enkel zie is een topic met een titel waar een degelijke sneer zit naar België toe.

Mee eens, Crusader. Het is behoorlijk arrogant om te denken dat het in Nederland beter is dan in België. Het rechtssysteem is in beide landen niet in orde.

Rechtspraak wordt alleen toegepast op het klootjesvolk. De Machtigen en Rijken staan boven de wet en zijn onaantastbaar. En dat terwijl zij de grote criminelen zijn. Zij kunnen ongestoord onze natuur vernietigen, kinderen verkrachten, banken plunderen en steden platbombarderen/dronen. En daarna lachend verkondigen dat het geld van de burger nodig is om de boel te herstellen.

Zelfs de woede van de burger wordt door deze machtigen gecontroleerd. De massamedia brengt voorvallen zoals in Eindhoven extreem onder de aandacht zodat de burgers hun woede op elkaar richten. Wij schelden op Marokkanen, andere buitenlanders of mensen uit een lagere sociale klasse die ons baantje dreigen in te pikken (daarom moet er in een kapitalistisch systeem ook altijd werkloosheid blijven, om iedereen onderdanig te houden, want je dreigt je baan te verliezen). Mensen timmeren anderen in elkaar vanwege wederzijds gebrek aan respect. Kortom, iedereen trapt naar beneden of hooguit op hetzelfde niveau. Wij richten onze woede niet naar boven, daar waar de misstanden en puinhopen gecreëerd worden. Dat mag wat mij betreft wel eens veranderen.
 

DeletedUser

Gast
Heeft hier vroeger niemand ooit in een vechtpartij gezeten? niet per se bewusteloos etc. maar gewoon 'good ol fassion' ruzie op een fuifje ofzo? Per definitie ben je dan even strafbaar.

Dit is heel kort door de bocht, ik weet het maar ik zie hier kortere opmerkingen of gewoon stampvoetende comments die niet eens opbouwend of verhelderend zijn.


Wat ik enkel zie is een topic met een titel waar een degelijke sneer zit naar België toe.


De 'sneer' is een reactie van mij op een aantal commentaren van 2 Belgische journalisten die zelf allerminst gehinderd worden door politieke kleuring en wel afgeven op Nederlandse verslaggeving als zijnde niet objectief. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet wat mij betreft. Het is relevant voor mij omdat de hele uitleveringsproblematiek ermee verweven zit.

Daarnaast vind ik het sneu dat je het beste jongetje van de klas wilt zijn over de rug van vernieuwing. Dat noem ik schijnheilig. Overigens is die 'sneer' enkel en ALLEEN gericht op dit dat stukje schijnheiligheid en niet op een vergelijk tussen natie's. Ik nooit gezegd dat Nederland beter is, en dat geloof ik ook zelf niet.

Ik kom deze voorvallen altijd als eerste tegen in mijn werk. Ik maak weleens een 'ruzietje' mee. Het gaat hier om niet om een ruzie maar om 5 op 1 weerloze nietsvermoedende jongen, zinloos geweld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Daarvoor dient een gevangenis ook.... om berouw te krijgen. Daar zijn ze in ieder geval op ontworpen.

Echt niet...

Je word naar een gevangenis toe gestuurt vanwege een misdrijf. Wat een gedetineerde daar doet zal iedereen een worst wezen. Een ding is duidelijk, er komen daar zelden voor die berouw tonen.
 

DeletedUser

Gast
Echt niet...

Je word naar een gevangenis toe gestuurt vanwege een misdrijf. Wat een gedetineerde daar doet zal iedereen een worst wezen. Een ding is duidelijk, er komen daar zelden voor die berouw tonen.

Zoals ik al zei: daarop zijn ze ontworpen. Het idee was oorspronkelijk om iemand in een klein kamertje op te sluiten zodat hij enkel kon nadenken. Jammer genoeg zijn vandaag de dag gevangenissen in België en Nederland totaal het tegenovergestelde. Een dakloze heeft het minder goed.
 

DeletedUser

Gast
Zonde... Dan kom je net in die fase waarop je uit elkaar knalt van de hormonen en de hele wereld aankan,
elke stapzaterdag de hele week tot in de treuren aan iedereen zit te vertellen en je staat op het punt die
ene vakantie van 8 dagen naar chersonissos te gaan maken die je nooit meer vergeet, en dan doe zoiets stoms.
Arme Brent.

Gelukkig zijn er 13 in een dozijn die niet zo dom zijn,
anders hadden ze in cherso niks meer te doen ;)
 

DeletedUser12309

Gast
Van mij mag je mensen die andere mensen in elkaar kloppen, ook in elkaar laten kloppen.

zonder gerecht of wat dan ook. Zo'n mensen zouden geen rechten meer mogen hebben...

let wel: bij 100% zekerheid.

voor de rest zeg ik er niets over.
 
Bovenaan