• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Low speed world.

DeletedUser5621

Gast
Zou het geen idee zijn om eens een echte low speed wereld te maken met snelheid 0.5?
Voor mensen die wel van het spelletje houden maar geen zin hebben om heel actief te zijn?
 

DeletedUser6663

Gast
Veel te langzaam... Ik vind het leuker als het een beetje snel gaat...
 

DeletedUser

Gast
Ik zou er zelf niet 1 2 3 gaan spelen, of misschien gewoon naast de snellere werelden voor de gein.

Maar er zijn zeker genoeg spelers die weer een snelheid 1 wereld willen hebben, misschien voor deze ook wel.
 

DeletedUser5621

Gast
Ik snap dat de meeste spelers snelle werelen willen. Maar je moet niet alleen vanuit jezelf denken, maar je afvragen of er animo voor zou zijn. Ik denk van wel. Kijk hoe populair Ëta is, relatief lage speed tussen allerlei hoge speeds. Misschien heeft Kroenuh er wat over te zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Uitstekend idee! er zijn altijd spelers die de snelheid niet bij kunnen houden wegens een drukke baan/schoon/overige.

Hopelijk kan hier iets mee gedaan worden ik ga er zelf ook zeker een kijkje nemen dan :)!
 

DeletedUser12982

Gast
Goef idee!
Voor sommige is het natuurlijk niet uitstekend maar andere hebben ook een baan of school!
 

DeletedUser9011

Gast
Dit gaat dan echt zo'n sims wereld worden, want aanvallen en troepen bouwen gaat dan ook vet sloom XD
 

DeletedUser

Gast
Puur en alleen voor mezelf sprekend zou ik een 0.5 speed wereld fantastisch vinden. :D
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Uit ervaring weten we dat een snelheid 1 of lager wereld niet echt goed aanslaat bij de grote hoeveelheid spelers. Wat resulteert als een wereld die amper vol raakt, etc. Ik kijk deze discussie nog even aan.

Misschien kunnen we, na enige verschillende meningen te hebben gezien, een peiling starten om te zien hoeveel spelers dit op prijs zou stellen?
 

DeletedUser

Gast
Misschien kunnen we, na enige verschillende meningen te hebben gezien, een peiling starten om te zien hoeveel spelers dit op prijs zou stellen?

correctie : hoeveel forum-lezers dit op prijs zou stellen?
altijd in gedachte houden dan zo'n 80% van de spelers dit forum niet leest (waaronder waarschijnlijk veel liefhebbers van low-speed)
als zo'n wereld start, zal een ingame aankondiging op alle werelden ook die spelers op de hoogte stellen (en dus ook lokken)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
correctie : hoeveel forum-lezers dit op prijs zou stellen?
altijd in gedachte houden dan zo'n 80% van de spelers dit forum niet leest (waaronder waarschijnlijk veel liefhebbers van low-speed)
als zo'n wereld start, zal een ingame aankondiging op alle werelden ook die spelers op de hoogte stellen (en dus ook lokken)
Of ingame aankondiging maken dat er een peiling is, dan komt er altijd wel meer response dan alleen de standaard forumgebruikers.
 

DeletedUser

Gast
Goed plan, ik denk zeker dat de diehard Eta spelers misschien wel weer toe zijn aan een nieuwe uitdaging.

Er wordt vaak geroepen om snelle werelden. (3) Maar ik denk dat er zeker wel behoefte is naar (1) of misschien zelfs lager.

2 wordt vaak eigenlijk als net te traag gezien voor de actieve speler en net te snel voor de mensen die weinig tijd hebben maar toch een spelletje willen spelen.

Nu met Pi zijn we weer redelijk verwend in mijn ogen wat betreft een snelle wereld al speel ik er zelf niet.
 

DeletedUser11295

Gast
Ik denk dat we nu genoeg snelle werelden hebben voor voorlopig even een low speed wereld kan heel goed aanslaan denk ik
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf zou me kapot ergeren als het zo sloom gaat, maar goed, ik kan ook wel begrijpen dat sommige mensen dit juist fijn vinden als het minder tijd kost :p
 

DeletedUser

Gast
Ik sta in een sig :p

OT: Een low-speed wereld kan inderdaad wel eens amusant zijn, maar het krijgt niet mijn voorkeur, ik houd meer van snelheid 2
 

DeletedUser11295

Gast
Ik sta in een sig :p

OT: Een low-speed wereld kan inderdaad wel eens amusant zijn, maar het krijgt niet mijn voorkeur, ik houd meer van snelheid 2

ik vond het zo grappig dat ik het maar in me sig heb gezet :D,

OT: peilinkje?
 

DeletedUser

Gast
op snelheid 2 ben je nu soms al 8 uur aan het bouwen dat is op snelheid 0.5 dus 32 uur
 

DeletedUser

Gast
mischien dat de gebouw snelheid 2 krijgt
en de rest 0.5 snelheid ¿
 
Bovenaan