• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Low speed world.

DeletedUser

Gast
natuurlijk zijn er spelers die graag op een 0,5 wereld willen spelen!
persoonlijk zou ik dit liever niet willen.

het is dus eigelijk fifty fifty
 

Noorddam

Harpij
Het kan ontezettend handig zijn. Ik zou er (denk ik) niet op willen spelen. Veel te sloom. 0,5 lijkt me wel iets te laag. Laten we het dan houden op 1 :p Maar er zou dan ook een razendsnelle wereld kunnen komen :D
 

DeletedUser

Gast
mischien dat de gebouw snelheid 2 krijgt
en de rest 0.5 snelheid ¿

0.5 gebouwen vind ik juist het briljante eraan. :)

Het kan ontezettend handig zijn. Ik zou er (denk ik) niet op willen spelen. Veel te sloom. 0,5 lijkt me wel iets te laag. Laten we het dan houden op 1 :p Maar er zou dan ook een razendsnelle wereld kunnen komen :D

Snelheid 1 vind ik ook prima, zou het gewoon persoonlijk gezien leuk vinden om weer eens een nieuwe langzamere wereld te hebben. Snelheid 0.5 heeft mijn absolute voorkeur. :)
 

DeletedUser

Gast
snelheid 0,5 zou inderdaad eens leuk zijn
en niemand verbiedt je tegelijk ook op een snelle wereld te spelen hé
 

DeletedUser

Gast
Het is in elk geval niet een wereld die snel zal gaan stoppen...
Zelfs als na een bepaald aantal maanden de WW's gaan starten is niemand er nog klaar voor... :p
 

DeletedUser5621

Gast
Nee, het staat hier wel goed. Ik denk dat er echt wel wat animo voor zou zijn, hoor ;) Bovendien kost het minder om in stand te houden.
 

DeletedUser

Gast
als ik kijk naar wat ik zelf wil zou ik het niet doen ik speel liever op lambda :)

maar ik heb ook vaak de vraag naar een 1 wereld voorbij zien komen en ik denk dat er veel animo is voor een 0,5
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat dit een super idee is!! alleen dan zou ik voor de liefhebbers ook een wereld met snelheid 5 hebben misschien. dat lijkt me allebei leuk!
 

DeletedUser

Gast
Ik ben voorstander, want zo'n wereld kan je met gemak naast je 'hoofDwereld' bespelen, zonder dat de kwaliteit van het spel vermindert.
 

DeletedUser16383

Gast
Dan kan je ook nog rustig aan doen. Ik heb op de basisschool ook best wel druk. Maar ik groei op de snelle werelden lekker door. Voor de spelers die nog minder actief kunnen zijn, is het super leuk. Top idee!
 

DeletedUser9104

Gast
Snelheid 0,5... Eerst klonk het me traag in de oren maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk. Een wereld waar het echt niet zal uitmaken of je er nu 5 minuten per dag in steekt of een uur...
 

DeletedUser

Gast
als we een een wereld met snelheid 0.5 zou komen zou er geen oud overnamen systeem moeten komen dan moet je namelijk 48 uur een stad in bezit houden :O
 

DeletedUser10488

Gast
Ik heb liever een keer een wereld met een beginnersbescherming van 30 dageb :)
 
Bovenaan