• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Missie: Ondersteuning van een held

DeletedUser

Gast
Hallo,

Waar kan ik mijn held toewijzen, dit word nergens goed aangewezen?
Graag hulp, alvast bedankt!
 

DeletedUser6742

Gast
Klik bij 1 rechtsbovenin op je held (of geen held) en dan zal het overzicht bij 2 verschijnen, waarin je je held kunt toewijzen.
2n9weuf.png
 

DeletedUser

Gast
Of toch geen slotje.

Ik wil graag een def dorp hebben, kan iemand mij hier bij helpen ;)
 

DeletedUser21762

Gast
alles uitbouwen.
Maak 294 bir en 1 strijdwagen en je inwoners zijn op.
Of alles uitbouwen 550 zwaard en boog en 500 hop 100 snelle bootjes en wat biremen
 

DeletedUser

Gast
niet echt. Ten eerste is het niet slim om in een def stad alles uit te bouwen.
Haven kan, al zal ik dat in jouw geval niet meteen doen, want zoveel gs heb je geloof ik niet over. Ik zou je haven dus op 20 zetten, je senaat eerst naar 24 (bouw een toren en een badhuis) en sloop deze dan naar level 15. Marktplaats naar 30 of 20, hangt er van af of je nog lang gaat spelen. Tijdens het wereldwonder tijdperk zal je mp naar 30 moeten (om zoveel mogelijk te kunnen versturen) verder mag bij jou je kazerne naar 10 of 15 brengen. (in het geval van een biremenstad) in een landstad moet de kazerne minimaal op 20 staan, met de haven ook op 20. Hierdoor verspil je zo min mogelijk inwoners aan punten die je toch nooit nodig gaat hebben, en kun je ene stad van 330 biremen maken. Met een stad waar alles max staat (behalve wat ik hiervoor zei) kun je dit in een weekje bouwen, als je een beetje je best doet.
 

Gollum Returns

Manticore
Birren stad met ruimte voor 330 bir ziet er als volgt uit.

8FIrf.jpg

Deffstad met 1920 lt en 120 STB.

8FIvK.jpg

Tja, het opbouwen. Je hebt gunsten van goden en gunsten van eiland opdrachten om de bouwtijd te reduceren. Dus ja, zou zeggen gebruik die vooral als je iets snel wil opbouwen.

Probeer gewoon efficiënt te spelen.

Als je bijvoorbeeld roep van de oceaan, en versnelde recruitering hebt aanstaan om biremen te bouwen. Zorg dan dat je je bouwrij zo vol mogelijk gooit. Grondstoffen uit boerendorpen en andere steden halen. Overbodige grondstoffen op de markt plaats zetten. etc. etc.

activiteit wordt beloond in dit spelletje.
 

DeletedUser21762

Gast
niet echt. Ten eerste is het niet slim om in een def stad alles uit te bouwen.
Haven kan, al zal ik dat in jouw geval niet meteen doen, want zoveel gs heb je geloof ik niet over. Ik zou je haven dus op 20 zetten, je senaat eerst naar 24 (bouw een toren en een badhuis) en sloop deze dan naar level 15. Marktplaats naar 30 of 20, hangt er van af of je nog lang gaat spelen. Tijdens het wereldwonder tijdperk zal je mp naar 30 moeten (om zoveel mogelijk te kunnen versturen) verder mag bij jou je kazerne naar 10 of 15 brengen. (in het geval van een biremenstad) in een landstad moet de kazerne minimaal op 20 staan, met de haven ook op 20. Hierdoor verspil je zo min mogelijk inwoners aan punten die je toch nooit nodig gaat hebben, en kun je ene stad van 330 biremen maken. Met een stad waar alles max staat (behalve wat ik hiervoor zei) kun je dit in een weekje bouwen, als je een beetje je best doet.
Is op bysantion.
Dit ben ik rang 291 Naam De spartacus punten 382775 Ally Wolves of the North II Dorpen 28 punten gemiddelde 13671
Waarom bouw ik alles uit.
Heb het nu druk op en andere wereld dus heb nu 6000 biremen daar dus kost me weinig onderhoud.
Maar om te zou veel tijd verander ik naar vs of lt of sling.
Mijn dorpen hebben geen vaste taak dit veranderd.
De helft heeft 300 extra inwoners.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21762

Gast
Birren stad met ruimte voor 330 bir ziet er als volgt uit.

8FIrf.jpg

Deffstad met 1920 lt en 120 STB.

8FIvK.jpg

Tja, het opbouwen. Je hebt gunsten van goden en gunsten van eiland opdrachten om de bouwtijd te reduceren. Dus ja, zou zeggen gebruik die vooral als je iets snel wil opbouwen.

Probeer gewoon efficiënt te spelen.

Als je bijvoorbeeld roep van de oceaan, en versnelde recruitering hebt aanstaan om biremen te bouwen. Zorg dan dat je je bouwrij zo vol mogelijk gooit. Grondstoffen uit boerendorpen en andere steden halen. Overbodige grondstoffen op de markt plaats zetten. etc. etc.

activiteit wordt beloond in dit spelletje.
In de ochtend 30 biremen en s'avond 30 biremen.
Heb je snel troepen nodig alle gs in 1 dorp
Kan dan 200 zwaard maal 7.
Spreuken eilandopdrachten plus dienstplicht + meteorologie (als het echt nodig is + 25 a 50 goud per 200 zwaard )en je hebt binnen de 12 uur en mooi leger.
Als je rond de ww periode bent kan je beter naar def gaan en veel stadfeestjes geven heb je veel cp op korte tijd en kan je de dorpen van de spelers die stoppen overnemen.
Dit
 

Gollum Returns

Manticore
Ik speel zonder goud voor eenheden en gebouwen. Mijn tips waren meer gericht richting de topic starter. Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het spel werkt ;)

Mijn speelstijl is wel gebaseerd op actief strijden en niet op het bouwen van wereldwonderen.
 

DeletedUser21762

Gast
Ik speel zonder goud voor eenheden en gebouwen. Mijn tips waren meer gericht richting de topic starter. Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het spel werkt ;)

Mijn speelstijl is wel gebaseerd op actief strijden en niet op het bouwen van wereldwonderen.
Ik doe niet mee met de ww's.
Maar je vijand is er wel mee bezig.
Dus de dan lekker wat cp bij verzamelen en en massa houden en dorpen veroveren
 

DeletedUser20717

Gast
Hahaha, weer zo'n ervaren deffer die alleen maar kan afwachten. Zijn er jammer genoeg veel te veel van ;)

Ik zou in het begin gewoon lekker mixen tussen off. en deff. In je 2e stad zou ik, afhankelijk van wat er om je heen gebeurd (word je veel aangevallen of juist niet) gecombineerd aanval (VS en LT) of def. (BR en LT) maken. De 2e zou ik zeker niet 100% BR maken omdat je dan nog steeds kwetsbaar bent voor aanvallen over land waarbij je muur weg gesloopt kan worden.
 

DeletedUser21762

Gast
Hahaha, weer zo'n ervaren deffer die alleen maar kan afwachten. Zijn er jammer genoeg veel te veel van ;)

Ik zou in het begin gewoon lekker mixen tussen off. en deff. In je 2e stad zou ik, afhankelijk van wat er om je heen gebeurd (word je veel aangevallen of juist niet) gecombineerd aanval (VS en LT) of def. (BR en LT) maken. De 2e zou ik zeker niet 100% BR maken omdat je dan nog steeds kwetsbaar bent voor aanvallen over land waarbij je muur weg gesloopt kan worden.
Vraag maar op Githion aan Destructable valt mij dikwijls aan en mijn vriend.
Is te zien van je ally je ligging.
Lig je zonder vijanden op en eiland is vs en bir goed.
Maar liggen er vijanden op jouw eiland ga voor lt
 
Bovenaan