• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Missie: Ondersteuning van een held

DeletedUser20717

Gast
Zal wel aan mij liggen maar ik kan echt geen touw vast knopen aan deze reactie. Evengoed veel succes met de BR in je haven, schijnt voorlopig te blijven regenen dus afstoffen hoeft nog even niet.
 

DeletedUser

Gast
Bedankt iedereen voor jullie hulp, je mag verder discussiëren ;)

Welke god is het beste voor def?
 

Gollum Returns

Manticore
Uhm, hades. Cerberussen in combinatie met boogschutters. (verhouding 1:30) is een sterke verdediging.
En athene voor pegasus voor snelle OS.
 

DeletedUser21762

Gast
Bedankt iedereen voor jullie hulp, je mag verder discussiëren ;)

Welke god is het beste voor def?
Bedoel je om tegen aanvallen in te zetten. Neem dan Hera of Poseidon of Athene
Wil je aanvallen en spreuken op jouw aanval inzetten pak je beter Hades of Athene of Zeus
Heb je meerde dorpen kun je alle goden pakken.
Is het op troepen te maken moet je kijken of je aanvallend of def speelt. Daar kunnen wij jouw niet mee helpen.
Ps zou zet je en spreuk in op en aanvaal
28mio2e.jpg

Je drukt op het vakje die het pijltje aanduid.
Je duwt op de aanval die je wilt.
Dan krijg je dit
t5ip7t.jpg

Je duwt weer op het vakje wat het pijltje aanduid
dan krijg je dit
2s8hcv7.jpg

1 is als je wilt aanvallen
twee is als je wordt aangevallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bedankt, ik zal eens kijken, fijn dat jullie allemaal zo goed helpen.
 

DeletedUser21762

Gast
Als je de afbeelding in je handtekening wil moet je op de boom boven kiezen.
Krijg je dit
.
Hier tussen zet je de link krijg je dit
119coc1.jpg
 

DeletedUser20717

Gast
Is te zien.
Bedoel je voor in je dorp of voor troepen.
Kan voor beide athene kiezen.
Peg zeer snelle os.
Je kan zien wat er op je aankomt.
Zou ook de held Leonidas aanbevelen.

Kom op man, reageer eens duidelijk? Je begint je antwoord met "Is te zien". Wat is te zien? 2e zin slaat ook nergens op en 3e is een herhaling van wat Gollum al zij.

In mijn optiek is Hera in het begin de beste god voor deff. Je kan je GS productie omhoog halen, je kan sneller troepen bouwen en als je net wat GS tekort komt kan je die er ook nog bij spreuken. Daarna hangt het er weer van af wat je wil; veel bootjes bouwen is Poseidon, veel LE is Hera enz.

Voor alle mystieke eenheden (pegasus enz.) heb je veel gunst en dus veel steden nodig. Beter om hier in een later stadium aan te beginnen.
 

DeletedUser21762

Gast
Kom op man, reageer eens duidelijk? Je begint je antwoord met "Is te zien". Wat is te zien? 2e zin slaat ook nergens op en 3e is een herhaling van wat Gollum al zij.

In mijn optiek is Hera in het begin de beste god voor deff. Je kan je GS productie omhoog halen, je kan sneller troepen bouwen en als je net wat GS tekort komt kan je die er ook nog bij spreuken. Daarna hangt het er weer van af wat je wil; veel bootjes bouwen is Poseidon, veel LE is Hera enz.

Voor alle mystieke eenheden (pegasus enz.) heb je veel gunst en dus veel steden nodig. Beter om hier in een later stadium aan te beginnen.
Is dit beter
http://wiki.nl.grepolis.com/images/0/0c/Goden.png
Heb mijn post aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gollum Returns

Manticore
Begin me toch af te vragen of je het spelletje wel snapt eigenlijk?

Gunsten sparen om als tegen aanval te gebruiken....

Je bedoelt het wel goed hoor, maar je maakt het eigenlijk nog verwarrende dan het is. Je haalt heel veel dingen erbij. Terwijl je eigenlijk moet zorgen dat je dingen kort en bondig uitlegt.

Door je uitleg komen er eigenlijk nog meer vragen.

Goed, zoals ik zei hades en athene voor mythische wezens. Maar zoals j2012 al aangeeft, duur en slokken veel gunsten op. Ik zie ook vaak in het begin van de server sommige steden waar je hoofdpijn van krijgt. Die mensen hebben dan alles onderzocht, hebben alle eenheden gebouwd en hebben veel gunsten gespendeerd aan mythische wezens.

Vaak is dit dan het enige dorpje van die mensen, en zijn ze die daarna dan ook gewoon kwijt.

Het gaat om een wapenwedloop, wie het meeste en het snelste kan produceren wint uiteindelijk. Dus sleutel tot succes is grondstoffen en activiteit. En als je via spreuken sneller kan bouwen en meer grondstoffen kan produceren, dan is hera gewoon de beste godin daarvoor.

Verdediging, zoals anderen aangeven is er een goede verdeling in eenheden.

Zelf gebruik ik het liefste 700 zwaard, 470 boog, 750 hop. Is redelijk evenredig in het verdedigen, met een iets zwaardere verdediging op afstandswapens. Waarom deze verhouding? Je ziet zeker in het begin meer slingers en slingers zijn ook het snelste en het goedkoopste te produceren voor de aanvallers.

Elke eenheid heeft eigenlijk een tegenpool, kijk goed naar je aanvaller. Welke eenheden gebruikt hij veel? Kijk dan, welke eenheid daar het sterkste tegen is, en zorg dat je daar dan het meeste van bouwt.

Goden zijn leuk en handig in het gebruik, maar je moet gewoon enorm veel steden hebben wil je veel gunst kunnen produceren. Bij mij komt er meestal pas na een stad of 15 een pega stad. (soms ook nog mix met landdef) Ik gebruik veel liever de athene gunsten voor op mijn aanvalstroepen.

En met aanvalstroepen sloop je troepen van de tegenstander. Troepen die hij niet meer kan gebruiken om jou aan te vallen. Dus ---> Aanval is de beste verdediging.
 

DeletedUser21762

Gast
Begin me toch af te vragen of je het spelletje wel snapt eigenlijk?

Gunsten sparen om als tegen aanval te gebruiken....

Je bedoelt het wel goed hoor, maar je maakt het eigenlijk nog verwarrende dan het is. Je haalt heel veel dingen erbij. Terwijl je eigenlijk moet zorgen dat je dingen kort en bondig uitlegt.

Door je uitleg komen er eigenlijk nog meer vragen.

Goed, zoals ik zei hades en athene voor mythische wezens. Maar zoals j2012 al aangeeft, duur en slokken veel gunsten op. Ik zie ook vaak in het begin van de server sommige steden waar je hoofdpijn van krijgt. Die mensen hebben dan alles onderzocht, hebben alle eenheden gebouwd en hebben veel gunsten gespendeerd aan mythische wezens.

Vaak is dit dan het enige dorpje van die mensen, en zijn ze die daarna dan ook gewoon kwijt.

Het gaat om een wapenwedloop, wie het meeste en het snelste kan produceren wint uiteindelijk. Dus sleutel tot succes is grondstoffen en activiteit. En als je via spreuken sneller kan bouwen en meer grondstoffen kan produceren, dan is hera gewoon de beste godin daarvoor.

Verdediging, zoals anderen aangeven is er een goede verdeling in eenheden.

Zelf gebruik ik het liefste 700 zwaard, 470 boog, 750 hop. Is redelijk evenredig in het verdedigen, met een iets zwaardere verdediging op afstandswapens. Waarom deze verhouding? Je ziet zeker in het begin meer slingers en slingers zijn ook het snelste en het goedkoopste te produceren voor de aanvallers.

Elke eenheid heeft eigenlijk een tegenpool, kijk goed naar je aanvaller. Welke eenheden gebruikt hij veel? Kijk dan, welke eenheid daar het sterkste tegen is, en zorg dat je daar dan het meeste van bouwt.

Goden zijn leuk en handig in het gebruik, maar je moet gewoon enorm veel steden hebben wil je veel gunst kunnen produceren. Bij mij komt er meestal pas na een stad of 15 een pega stad. (soms ook nog mix met landdef) Ik gebruik veel liever de athene gunsten voor op mijn aanvalstroepen.

En met aanvalstroepen sloop je troepen van de tegenstander. Troepen die hij niet meer kan gebruiken om jou aan te vallen. Dus ---> Aanval is de beste verdediging.
Ik heb het over 30 steden met alle tempels lv 25.
Snap het spel.
Is het zelfde als tw en stond daar in de top 10.
Ik gebruik altijd 550 zwaard en boog en 500 hop.het kost je 100 snelle bootjes als je kooien hebt.
Kan je ook nog en paar biremen je hebt altijd mensen die hun vs vergeten.
Doe daarbij en toren met muur lv 25 valanx beterde def van de eilandopdrachten en op en helde wereld de held Leonidas en je hebt al en mooi def dorp.
Gebruik de spreuken om te zien waar de vs is(meestal de eerste aanval en time daarachter je biremen)
 

Gollum Returns

Manticore
Wat jij speelt is geen Grepolis, is gewoon een versie van SimCity in de griekse oudheid.

Verdediging is nodig, maar aanval blijft gewoon het beste. Als ik continu je aanvalstroepen sloop. Kom jij mij niet aanvallen met die troepen. En met je verdedigings-troepen ga jij mij niet veroverd krijgen.

Enigste wat jij dus kan veroveren, is inactieven binnen of buiten je alliantie of je wordt verbannen tot stichten.

Dus ja, aanval is en blijft de beste verdediging. Zeker in het begin. Enigste nadeel, je moet veel online zijn.
 

DeletedUser21762

Gast
Wat jij speelt is geen Grepolis, is gewoon een versie van SimCity in de griekse oudheid.

Verdediging is nodig, maar aanval blijft gewoon het beste. Als ik continu je aanvalstroepen sloop. Kom jij mij niet aanvallen met die troepen. En met je verdedigings-troepen ga jij mij niet veroverd krijgen.

Enigste wat jij dus kan veroveren, is inactieven binnen of buiten je alliantie of je wordt verbannen tot stichten.

Dus ja, aanval is en blijft de beste verdediging. Zeker in het begin. Enigste nadeel, je moet veel online zijn.
Ik val ook aan.
Voor iemand ide niet veel aanvalt ben ik wel veel troepen kwijt
i2omtf.jpg

Maar als je massaal op 10 000 biremen stoot.
Bij iedere massa sta ik er met 2500 vs 10 000 slign 300 kata's en veel ruiters.
Als jij op hoort dat ze en massa op jouw doen wat doe jij dan.
 

DeletedUser20717

Gast
Heb je "statistieken" al ontdekt? Misschien handig om daar even te kijken voor je gaat blaten over hoeveel steden je wel niet hebt ;)
 

DeletedUser21762

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sparta, werk nog niet helaas.
Met die onder handtekening.
 
Bovenaan