• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mods gezocht

DeletedUser

Gast
Ik denk dat de leeftijd voor een forum moderator hetzelfde moet zijn als dat van een game moderator, maar ben het niet 100% zeker.
 

DeletedUser15574

Gast
er staat daarbij dat je 18 moet zijn voor gamemoderator en 16 voor forummoderator
ik moet jammer genoeg nog wachten tot ik oud genoeg ben

PS voor forummod moet je erg actief zijn op het forum nou ik zie dat je nog maar 3 berichten hebt geschreven dus ik weet niet of het gaat lukken
 

DeletedUser12160

Gast
Ik ga ook maar eens solliciteren met een valse ID (ben namelijk pas 12)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb ook sollicitatie gedaan :)
Hopen dat ik binnenkort aan de slag kan gaan :)
 

DeletedUser

Gast
Ik ga vanavond een sollicitatie binnensturen denk ik. Grepolis heeft ma el lekker kunnen amuseren en zo kan ik daaraan meewerken :)
 

DeletedUser

Gast
Mij teveel moeite ^^
Daarnaast ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik niet neutraal ben tegenover iedereen :p
 

DeletedUser

Gast
Mod ben ik veel te jong voor, maar ik wens iedereen die soliciteert veel succes.
 

DeletedUser

Gast
Heb zelf ook een solli ingegeven als gamemod.

Ik zie dat er reeds 17 sollici's zijn voor die functie. Hoeveel serieuze zouden er tussen zitten? 3, 4? :p

Wat mij vooral ergert is dat mensen solliciteren voor de functie vanwege de voordelen op sommige vlak en de macht die ze krijgen. Nemen er mensen deze functie wel serieus? Volgens mij zijn er maar een kleine 5-tal mensen die solliciteren voor het werk en niet voor de macht.

Forummod. zijn of gamemod. moet je serieus nemen. Als je dat niet kan, heeft het volgens mij geen zin. Dan verspil je alleen maar de tijd en moeite van onze CM's.
 

DeletedUser

Gast
Heb zelf ook een solli ingegeven als gamemod.

Ik zie dat er reeds 17 sollici's zijn voor die functie. Hoeveel serieuze zouden er tussen zitten? 3, 4? :p

Wat mij vooral ergert is dat mensen solliciteren voor de functie vanwege de voordelen op sommige vlak en de macht die ze krijgen. Nemen er mensen deze functie wel serieus? Volgens mij zijn er maar een kleine 5-tal mensen die solliciteren voor het werk en niet voor de macht.

Forummod. zijn of gamemod. moet je serieus nemen. Als je dat niet kan, heeft het volgens mij geen zin. Dan verspil je alleen maar de tijd en moeite van onze CM's.

Ik kan je vertellen dat je daarmee ook je eigen tijd verspilt, aangezien zulke solli's er vrij makkelijk uit te pikken zijn ;)

Uiteraard veel succes aan iedereen die gaat solliciteren. Lees vooral ook je sollicitatie nog eens na voordat je hem instuurt om zeker te zijn dat er geen taal- en/of schrijffouten instaan :)
 
Bovenaan