• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mods gezocht

DeletedUser

Gast
Ik kan je vertellen dat je daarmee ook je eigen tijd verspilt, aangezien zulke solli's er vrij makkelijk uit te pikken zijn ;)

Uiteraard veel succes aan iedereen die gaat solliciteren. Lees vooral ook je sollicitatie nog eens na voordat je hem instuurt om zeker te zijn dat er geen taal- en/of schrijffouten instaan :)

Inderdaad. Dus mensen als je het niet serieus neemt, verspil je eigen tijd en die van de CM's niet.

Uiteraard wens ik de andere serieuze sollicitanten ook zeer veel succes!
 

DeletedUser

Gast
Een leeftijd van 12 is erg laag om al een game mod of een forum mod te worden.

Op een leeftijd van 12 jaar heb je nog te weinig levenservaring en mensenkennis om als een moderator te gaan fungeren. Als 12 jarige heb je denk ik ook niet echt ervaring met het oplossen van problemen, het aanpakken van chaotische situatie's, het opleggen van regels, ...
Persoonlijk vind ik een leeftijd van 16 jaar zelfs vrij laag maar nog redelijk doenbaar als op de rest van de criteria goed gefilterd wordt. Er moet immers rekening gehouden worden dat heel wat mensen die dit spel spelen een leeftijd hebben van -18.

De meest doorslaggevende criteria zijn volgens mij de ervaring en de geschiedenis van de kandidaten. Zo gaat iemand met ervaring op andere spelletjes of fora, als moderator, een veel betere indruk maken. Dat is namelijk in het echte leven ook zo.
Ook de geschiedenis hier zal een grote rol spelen. In welke mate de persoon omgaat met anderen op het forum en in game, in welke mate hij mensen helpt en in welke mate hij ook actief is.

Ik wens iedereen in elk geval veel succes met zijn kandidatuur, en moge de besten het Grepolis team vervoegen.
 

DeletedUser12160

Gast
Een leeftijd van 12 is erg laag om al een game mod of een forum mod te worden.

Op een leeftijd van 12 jaar heb je nog te weinig levenservaring en mensenkennis om als een moderator te gaan fungeren. Als 12 jarige heb je denk ik ook niet echt ervaring met het oplossen van problemen, het aanpakken van chaotische situatie's, het opleggen van regels, ...
Persoonlijk vind ik een leeftijd van 16 jaar zelfs vrij laag maar nog redelijk doenbaar als op de rest van de criteria goed gefilterd wordt. Er moet immers rekening gehouden worden dat heel wat mensen die dit spel spelen een leeftijd hebben van -18.

De meest doorslaggevende criteria zijn volgens mij de ervaring en de geschiedenis van de kandidaten. Zo gaat iemand met ervaring op andere spelletjes of fora, als moderator, een veel betere indruk maken. Dat is namelijk in het echte leven ook zo.
Ook de geschiedenis hier zal een grote rol spelen. In welke mate de persoon omgaat met anderen op het forum en in game, in welke mate hij mensen helpt en in welke mate hij ook actief is.

Ik wens iedereen in elk geval veel succes met zijn kandidatuur, en moge de besten het Grepolis team vervoegen.

Ik was zeer serieus
 

DeletedUser9104

Gast
Ook ik heb een poging gewaagd. Ik ben heel benieuwd wie de nieuwe mods worden en of ik me bij het team mag voegen.
Natuurlijk is het jammer als je toch niet gekozen word, maar niet geschoten is toch altijd mis?
 

DeletedUser

Gast
Ook ik heb een poging gewaagd. Ik ben heel benieuwd wie de nieuwe mods worden en of ik me bij het team mag voegen.
Natuurlijk is het jammer als je toch niet gekozen word, maar niet geschoten is toch altijd mis?

that's the spirit. ;)
succes dan iig.
 

DeletedUser15593

Gast
Een leeftijd van 12 is erg laag om al een game mod of een forum mod te worden.

Op een leeftijd van 12 jaar heb je nog te weinig levenservaring en mensenkennis om als een moderator te gaan fungeren. Als 12 jarige heb je denk ik ook niet echt ervaring met het oplossen van problemen, het aanpakken van chaotische situatie's, het opleggen van regels, ...
Persoonlijk vind ik een leeftijd van 16 jaar zelfs vrij laag maar nog redelijk doenbaar als op de rest van de criteria goed gefilterd wordt. Er moet immers rekening gehouden worden dat heel wat mensen die dit spel spelen een leeftijd hebben van -18.

De meest doorslaggevende criteria zijn volgens mij de ervaring en de geschiedenis van de kandidaten. Zo gaat iemand met ervaring op andere spelletjes of fora, als moderator, een veel betere indruk maken. Dat is namelijk in het echte leven ook zo.
Ook de geschiedenis hier zal een grote rol spelen. In welke mate de persoon omgaat met anderen op het forum en in game, in welke mate hij mensen helpt en in welke mate hij ook actief is.

Ik wens iedereen in elk geval veel succes met zijn kandidatuur, en moge de besten het Grepolis team vervoegen.

Volgens mij ben jij iets te serieus :rolleyes:
Dit blijft een spel hé en ik ben het er niet mee eens dat je zo oud moet zijn van dit spel is eigenlijk kinderen...
Als je 18+ bent ben je al volwassen..

Ik denk zelf dat iljavelissa kans maakt om forummod te worden..

Als het aan mij ligt vind ik dat er genoeg mods zijn :p
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij ben jij iets te serieus :rolleyes:
Dit blijft een spel hé en ik ben het er niet mee eens dat je zo oud moet zijn van dit spel is eigenlijk kinderen...
Als je 18+ bent ben je al volwassen..

Ik denk zelf dat iljavelissa kans maakt om forummod te worden..

Als het aan mij ligt vind ik dat er genoeg mods zijn :p

Jouw mening, ik zie liever volwassenen met ervaring een spel van dit niveau runnen.
 

DeletedUser12972

Gast
Volgens mij ben jij iets te serieus :rolleyes:
Dit blijft een spel hé en ik ben het er niet mee eens dat je zo oud moet zijn van dit spel is eigenlijk kinderen...
Als je 18+ bent ben je al volwassen..

Ik denk zelf dat iljavelissa kans maakt om forummod te worden..

Als het aan mij ligt vind ik dat er genoeg mods zijn :p
volgens mij onderschat je hoeveel werk het kost om een spel te onderhouden ;) .
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij ben jij iets te serieus :rolleyes:
Dit blijft een spel hé en ik ben het er niet mee eens dat je zo oud moet zijn van dit spel is eigenlijk kinderen...
Als je 18+ bent ben je al volwassen..

Ik denk zelf dat iljavelissa kans maakt om forummod te worden..

Als het aan mij ligt vind ik dat er genoeg mods zijn :p

Boa heeft wel een beetje gelijk hoor ;). Je moet het niet onderschatten modden is een hoop werk. Ervaring is altijd handig en de kans is veel groter dat je meer ervaring hebt als je ouder bent ;).
 

DeletedUser11295

Gast
Dan maak je dus geen kans...

Fout, het is een richtleeftijd, ze hebben dus het liefste dat je 16+ maar sommige 16 jarigen vertonen gedrag van 12 jarigen, en vice versa. Een 12 jarige kan dus aangenomen worden mits hij zich volwassen kan gedragen ;)


Mathijs, met 2 klikjes kunnen forummods je IP vergelijken dus daar gaat je mooie plannetje, die van Rubinho trouwens ook XD


Forummod zijn is enorm veel werk, lees jij maar eens als forummoderator op het spellenforum alle berichten door van nachtwaker + nog alle andere topics daar + nog de andere forumdelen die je kreeg toegewezen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18363

Gast
Fout, het is een richtleeftijd, ze hebben dus het liefste dat je 16+ maar sommige 16 jarigen vertonen gedrag van 12 jarigen, en vice versa. Een 12 jarige kan dus aangenomen worden mits hij zich volwassen kan gedragen ;)

Fout, Mathijs maakt gewoon geen kans ;)
 

DeletedUser15593

Gast
Boa heeft wel een beetje gelijk hoor ;). Je moet het niet onderschatten modden is een hoop werk. Ervaring is altijd handig en de kans is veel groter dat je meer ervaring hebt als je ouder bent ;).

Hoe weet je dat het een hoop werk is je bent volgens mij geen mod ;)

Ach het is werk de ene vind het veel de ander vind het gewoon normaal.
Niet alle oudere mensen zijn wijs en hebben ervaring :rolleyes:
Sommige zijn kinderachtiger dan een achtjarige!
 

DeletedUser11295

Gast
Hoe weet je dat het een hoop werk is je bent volgens mij geen mod ;)

Ach het is werk de ene vind het veel de ander vind het gewoon normaal.
Niet alle oudere mensen zijn wijs en hebben ervaring :rolleyes:
Sommige zijn kinderachtiger dan een achtjarige!

Hoe hij dat weet, nou toevallig zit Toon al langer in de community en heeft hij wel een paar modjes op skype zitten waar hij regelmatig contact mee heeft ;).
 
Bovenaan