• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mods gezocht

DeletedUser

Gast
Begrijp me vooral niet verkeerd, er zijn uitzonderingen op gebied van leeftijd; Zo kan iemand die inderdaad nog heel erg jong is voldoende ervaring en maturiteit bezitten om als moderator te fungeren. Zo ken ik ook enkele mensen die ondanks hun leeftijd toch een zeer goede mod zouden zijn.
 

DeletedUser

Gast
Hoe weet je dat het een hoop werk is je bent volgens mij geen mod ;)

Ach het is werk de ene vind het veel de ander vind het gewoon normaal.
Niet alle oudere mensen zijn wijs en hebben ervaring :rolleyes:
Sommige zijn kinderachtiger dan een achtjarige!

Je moet het werk zeker niet onderschatten. Uiteraard blijf je een vrijwilliger, maar er wordt wel verwacht dat je voldoende doet. Modereren is niet iets wat je zzo nu en dan eens doet als je er zin in hebt. Er zitten zeker ook klusjes bij die zelfs de meest gedreven moderator niet geweldig vindt om uit te voeren, maar deze dienen toch gedaan te worden. Daarom is het belangrijk dat het je niet alleen leuk lijkt het goede gevoel te krijgen als je een valsspeler in de kraag vat, maar ook en vooral graag iets wilt betekenen voor de community, ook al moet je daarvoor soms iets minder leuks doen.

Wat de leeftijd betreft, ik denk dat inmiddels wel duidelijk is dat dit vooral een richtlijn is voor sollicitanten; indien je verder aan de voorwaarden doet maar te jong bent (en dan bedoel ik een paar maanden, niet een paar jaar;)) willen we je sollicitatie ook best bekijken ;)
 

DeletedUser

Gast
Je moet het werk zeker niet onderschatten. Uiteraard blijf je een vrijwilliger, maar er wordt wel verwacht dat je voldoende doet. Modereren is niet iets wat je zzo nu en dan eens doet als je er zin in hebt. Er zitten zeker ook klusjes bij die zelfs de meest gedreven moderator niet geweldig vindt om uit te voeren, maar deze dienen toch gedaan te worden. Daarom is het belangrijk dat het je niet alleen leuk lijkt het goede gevoel te krijgen als je een valsspeler in de kraag vat, maar ook en vooral graag iets wilt betekenen voor de community, ook al moet je daarvoor soms iets minder leuks doen.

Wat de leeftijd betreft, ik denk dat inmiddels wel duidelijk is dat dit vooral een richtlijn is voor sollicitanten; indien je verder aan de voorwaarden doet maar te jong bent (en dan bedoel ik een paar maanden, niet een paar jaar;)) willen we je sollicitatie ook best bekijken ;)

Hier kan ik je helemaal in begrijpen. Het is denk ik niet de bedoeling dat je moderator wordt om wat macht en andere voordelen te krijgen, maar om mensen te helpen of het spel te verbeteren die je zelf ook graag speelt. Ik ben zelf moderator geweest op enkele andere fora en games en ik moest ook af en toe op m'n tanden bijten om eens niet het rode kruisje in de rechterhoek te gaan opzoeken, maar het werk brengt ook veel positiviteit en dank met zich mee, daarvoor deed ik het toch.
 

DeletedUser12160

Gast
Hier kan ik je helemaal in begrijpen. Het is denk ik niet de bedoeling dat je moderator wordt om wat macht en andere voordelen te krijgen, maar om mensen te helpen of het spel te verbeteren die je zelf ook graag speelt. Ik ben zelf moderator geweest op enkele andere fora en games en ik moest ook af en toe op m'n tanden bijten om eens niet het rode kruisje in de rechterhoek te gaan opzoeken, maar het werk brengt ook veel positiviteit en dank met zich mee, daarvoor deed ik het toch.
De contacten? dat je helpt? Of het premium account?
 

DeletedUser

Gast
De contacten? dat je helpt? Of het premium account?

Ik snap je reactie niet echt maar ik veronderstel dat je het op de andere voordelen hebt...
Er zijn gewoon heel wat mensen die moderator willen zijn omwille van de premium account en de macht die je erbij krijgt, wat volgens mij heel erg fout is dus.
 

DeletedUser

Gast
Hoe weet je dat het een hoop werk is je bent volgens mij geen mod ;)

Ach het is werk de ene vind het veel de ander vind het gewoon normaal.
Niet alle oudere mensen zijn wijs en hebben ervaring :rolleyes:
Sommige zijn kinderachtiger dan een achtjarige!

Ik denk dat je het te makkelijk neemt. Hoe ik dat weet, nou dat zou jij ook kunnen inschatten zonder enige contacten. Bijvoorbeeld mod moet zijn forum-onderdeel netjes houden. Dan moet je toch elke dag de boel daar in de gaten houden en dat kost tijd.
Klopt niet alle oudere mensen hebben meer ervaring, maar over het algemeen toch wel. En neem van mij maar aan dat ze geen kinderachtige gek van 18 aan gaan nemen.
 
Bovenaan