• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mooiste wereld

DeletedUser

Gast
Het leek me wel leuk om hier te discussiëren over welke wereld jij het beste/mooiste vind. Zet ook de reden erbij.

Ik vond Lambda een schitterende wereld. Lekker snel, mooie alliantie's, leuke oorlogen... zo kan ik nog wel ff doorgaan.
 

DeletedUser12160

Gast
Kappa, was wel mooi. Heb daar veel geleerd.
Maar ben nu meer van de nieuwe werelden.
 

DeletedUser

Gast
Lambda, om dezelfde reden als BeMe..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ehm, ik zeg dit niet voor de gein, maar meen het..
Heb daar gespeeld onder andere naam, net zoals dat ik nu doe op Psi, Achilles en Phi.
 

DeletedUser19577

Gast
Mag het een lang antwoord zijn?

Kappa is de aller-, allermooiste die Grepolis in Nederland heeft voortgebracht. Waarom?

Kappa is een wereld waar goud geen grote rol speelt, de wereld is gegroeid omdat ze moesten knokken voor hun punten ipv ze te kopen. De balans in de wereld was er meteen, niet teveel spelers met een te grote mond en weinig daden maar continu top allianties die de druk hoog hielden. Allianties waren/zijn trouw aan hun eigen doelstellingen en vormen nog een team waar je trots op mag zijn.

Ik heb op veel werelden gespeeld, waaronder Lambda. Een leuke wereld, maar het kent een minpunt. De alliantie OCEANIDEN doet het volgens mij nu erg goed maar in mijn tijd was het een wat slome alliantie die in de top stond maar niet tot actie over ging, het overnamesysteem lag me ook niet echt.

Kappa is top, dat zal iedere Kappaan beamen.
 

DeletedUser

Gast
Mag het een lang antwoord zijn?

Kappa is de aller-, allermooiste die Grepolis in Nederland heeft voortgebracht. Waarom?

Kappa is een wereld waar goud geen grote rol speelt, de wereld is gegroeid omdat ze moesten knokken voor hun punten ipv ze te kopen. De balans in de wereld was er meteen, niet teveel spelers met een te grote mond en weinig daden maar continu top allianties die de druk hoog hielden. Allianties waren/zijn trouw aan hun eigen doelstellingen en vormen nog een team waar je trots op mag zijn.

Ik heb op veel werelden gespeeld, waaronder Lambda. Een leuke wereld, maar het kent een minpunt. De alliantie OCEANIDEN doet het volgens mij nu erg goed maar in mijn tijd was het een wat slome alliantie die in de top stond maar niet tot actie over ging, het overnamesysteem lag me ook niet echt.

Kappa is top, dat zal iedere Kappaan beamen.

Heb ik niet gespeeld.

De reden dat ik Lambda koos, was niet omdat ik bij OCEANIDEN zat. Ik zat eerst bij Legends en toen bij Independence. Maar ik maakte fouten waardoor ik mijn steden kwijt raakte.
 

DeletedUser19577

Gast
Ik ken lambda vooral door mijn broertje, Fingol. (Bekend voor iemand van jullie Lambda-spelers?)...Het was wel een actieve wereld na mijn weten.
 

DeletedUser

Gast
Nog weinig ervaring met verschillende werelden.

Nu was minder door moraal. snelheid mss ook iets te traag.
Upsilon vind ik wel ok
Chi is gewoon veel te snel om als 2e wereld erbij te nemen dus die valt me ook wel wat tegen.
 

DeletedUser

Gast
Voor mij was het ongetwijfeld Beta, zat daar als klein lid bij Jonge(en later Oude) wijze mannen. Heb daar een onvergetelijke strijd geleverd met argo en veel geleerd. De leiding was een echte vedeta, en ze wisten alles haarfijn uit te leggen heb er veel geleerd dus.
 

DeletedUser20125

Gast
Mu.
Hier heb ik enkele mensen leren kennen die ik ben beginnen zien als 'vrienden'.
Die me als noobje hebben opgenomen en hebben geholpen.
 

DeletedUser19577

Gast
Bevestiging van mijn mening:

Kappa heeft gisteren vermoedelijk het record gevestigd van meeste aanvallen ooit...Server kon het niet aan...Sterker nog, al die aanvallen waren op 1 stad en die is nog niet verloren...Meer dan 600000 deff-punten verdient door de verdediger van de stad, en duizenden rapporten op één dag...En dat na de WW-strijd
 

DeletedUser

Gast
Bevestiging van mijn mening:

Kappa heeft gisteren vermoedelijk het record gevestigd van meeste aanvallen ooit...Server kon het niet aan...Sterker nog, al die aanvallen waren op 1 stad en die is nog niet verloren...Meer dan 600000 deff-punten verdient door de verdediger van de stad, en duizenden rapporten op één dag...En dat na de WW-strijd

haha, deze situatie hebben wij al een paar keer gehad op Omikron.
dus zo bijzonder is t niet..
geeft eerder aan hoe slecht de servers zijn als er veel aangevallen wordt.(en hoe slecht jullie aangevallen hebben als er 600k verdiend wordt door de verdediger)
 

DeletedUser

Gast
Even Fritz beetje bijval geven...

30.000 birren
12.000 snelle transporters
8000 trage transporters

Dit stond er in die stad en de (meeste) aanvallen waren keurig getimed, eerst de birren en dan het land.
Meeste aanvallen kwamen binnen in enkele minuten en dat kon de server idd niet aan.
Overname poging is stuk gelopen op de enorme aantallen landtroepen en een muur die niet naar beneden wilde!
Weet niet hoe het op andere werelden gaat, maar ik heb nog nooit zulke epische aantallen gezien in één stadje...

p.s Fritz stond aan de verdedigende zijde ;)
 

DeletedUser15496

Gast
Mu, wereld bestaat al heel lang en er is dan ook al heel wat gebeurd maar de wereld is nog lang niet dood.
 

DeletedUser

Gast
Even Fritz beetje bijval geven...

30.000 birren
12.000 snelle transporters
8000 trage transporters

Dit stond er in die stad en de (meeste) aanvallen waren keurig getimed, eerst de birren en dan het land.
Meeste aanvallen kwamen binnen in enkele minuten en dat kon de server idd niet aan.
Overname poging is stuk gelopen op de enorme aantallen landtroepen en een muur die niet naar beneden wilde!
Weet niet hoe het op andere werelden gaat, maar ik heb nog nooit zulke epische aantallen gezien in één stadje...

p.s Fritz stond aan de verdedigende zijde ;)

nog nooit zulke aantallen in een stad gezien ? WW's doen ze niet aan op Kappa ?
 

DeletedUser19577

Gast
Server liep vast en dit was nog nooit voorgekomen, aldus InnoGames zelf...
Je kunt wel negatief blijven en steeds weer het punt weerleggen, feit is dat Kappa een ongekend aantal aanvallen heeft gehad, NA de WW-strijd. Daar waar andere werelden leeglopen...
 
Bovenaan