• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mooiste wereld

DeletedUser

Gast
Voor iedereen een andere mening, maar ik moet eerlijk zeggen, als jullie op Kappa speelden (nu dan) dan zou je Kappa zeker de mooiste wereld vinden!
 

DeletedUser

Gast
nog nooit zulke aantallen in een stad gezien ? WW's doen ze niet aan op Kappa ?

*zucht*

Gast, begrijp me niet verkeerd... jullie rulen op Omikron, dat is een feit!
Feit is wel, dat één enkele Kappa speler in een goede 12 uur tijd bijna net zoveel def punten verzameld als de Nr1 deffer op Omikron in meer dan een jaar tijd!

Hebben jullie die WW´s kado gekregen of zo?! :p
 

DeletedUser

Gast
*zucht*

Gast, begrijp me niet verkeerd... jullie rulen op Omikron, dat is een feit!
Feit is wel, dat één enkele Kappa speler in een goede 12 uur tijd bijna net zoveel def punten verzameld als de Nr1 deffer op Omikron in meer dan een jaar tijd!

Hebben jullie die WW´s kado gekregen of zo?! :p
ik doelde alleen op de aantallen qua defensie..

en dat die speler in 1 dag zoveel gp verdiend aan het deffen heeft ie te danken aan de aanvallers.
die geen 2 keer nadenken voordat ze ergens aan beginnen.

althans, zo zie ik t.. als je massaal op deze manier gaat aanvallen, en er ligt 30k aan bir,
dan heb je gewoon een gigantische plaat voor je kop.. de aantallen die ze gebruikt hebben voor deze poging hadden ze ook 20 andere steden voor kunnen overnemen. toch ?
 

DeletedUser

Gast
Mee eens, maar als je als alliantie graag dat laatste ww terug wilt zul je iets moeten ondernemen... het is ons al eens eerder gelukt!

OT: Kappa rules
 

DeletedUser

Gast
Mee eens, maar als je als alliantie graag dat laatste ww terug wilt zul je iets moeten ondernemen... het is ons al eens eerder gelukt!

OT: Kappa rules

wist niet dat t om een WW stad ging..;)
dan begrijp ik t wel inderdaad.. :)
 

DeletedUser19577

Gast
Reken maar dat het om een WW-stad gaat, hoewel het kroontje al is toegekend betekend zo'n eiland nog steeds macht en het is een kwestie van eer geworden...
 

DeletedUser17036

Gast
Mijn mooiste wereld is toch echt epsilon. Als noobje ben ik daar begonnen en heb ik het spel leren kennen. Nu ben ik een van de weinig overgebleven van de wereld (nu nog 401 spelers). Echte actie zoals op Kappa is er niet meer maar er worden nog wel regelmatig aanvallen verstuurd. Ik heb de afgelopen dagen nog zitten te verdedigen tegen iemand met het dubbele aantal punten + nog een andere speler. Ook zijn 3 ww's van de vijand gesloopt die er eerst 7 hadden.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ommikron, als noob begonnen (zal volgens sommigen vast nog wel zo zijn;)) zeer leuke allianties waar ik in heb gezeten, en leuke mensen ontmoet. De ww's was een leuke strijd waar een paar mooie aanvallen bij zaten. Nu nog ff knallen voor de rest van de tijd.
O en rens gefeliciteerd met de ww's:)
 

DeletedUser19577

Gast
Mijn mooiste wereld is toch echt epsilon. Als noobje ben ik daar begonnen en heb ik het spel leren kennen. Nu ben ik een van de weinig overgebleven van de wereld (nu nog 401 spelers). Echte actie zoals op Kappa is er niet meer maar er worden nog wel regelmatig aanvallen verstuurd. Ik heb de afgelopen dagen nog zitten te verdedigen tegen iemand met het dubbele aantal punten + nog een andere speler. Ook zijn 3 ww's van de vijand gesloopt die er eerst 7 hadden.

Zo sluit je leuk een wereld af.
 

DeletedUser16218

Gast
Mijn favoriete wereld is Pi. Vanaf dag één daar mee mogen doen in de top en veel geleerd van zowel medespelers als tegenstanders.
Ook was Pi een erg respectvolle wereld. Iedereen had vijanden etc. maar contact onderling was vrijwel altijd respectvol. Geen berichten met scheldwoorden onderling, maar gewoon de tegenstander feliciteren of complimenteren als hij/zij een mooie actie had uitgevoerd.
Enige minpunt is dat Pi langzaamaan inactiever aan het worden is sinds de WW's zijn afgelopen.

Chi heeft bij mij een mooie tweede plaats, ook erg respectvol tot nu toe en een lekkere snelle wereld.

Kappa was mijn eerste wereld waar ik echt actief op ben gaan spelen. Toen leuk, ook veel geleerd, maar belegering ligt mij meer als opstand en Kappa is naar mijn mening redelijk doodgebloed (in de oceaan waar ik op het laatste speelde), lag wellicht ook aan het feit dat ik mij zelf meer concentreerde op Pi.
 

DeletedUser12440

Gast
Lambda leuke mensen weinig respect krijg je altijd leuke ruizies bij.
30.000 bireems ?
Dacht zelf meer aan 60.000 bireems of 80k met de bijbehorde stb in een ww stad van de vijand.
Een leuke ma erbij en 1-5k aanvallen per speler eruit gooien rond de 10-15k aanvallen eruit op een dag.
Denk niet dat kappa speciaal is vergeleken met andere werelden.
 

DeletedUser19577

Gast
Server liep vast...minstens 900000 man in de stad, boten niet meegerekend, alles op 1 stadje...
 

DeletedUser

Gast
Lambda leuke mensen weinig respect krijg je altijd leuke ruizies bij.
30.000 bireems ?
Dacht zelf meer aan 60.000 bireems of 80k met de bijbehorde stb in een ww stad van de vijand.
Een leuke ma erbij en 1-5k aanvallen per speler eruit gooien rond de 10-15k aanvallen eruit op een dag.
Denk niet dat kappa speciaal is vergeleken met andere werelden.

Volgens mij heb je dan ook 1-5K stadjes nodig per speler! :O
of stuur je de bootjes 1 voor 1 ??? :p
 

DeletedUser12440

Gast
Fakes ken je dat niet ?

Als je alles op 1 stad gooit ben je dom is makkelijk te verdedigen je kan beter 600 aanvallen sturen van 1-8 vs naar 40 verschillende steden:p
 

DeletedUser19577

Gast
En wou je daarmee een stad met duizenden mannen erin zien te pakken?...Denk maar niet dat er OS terug gaat worden geroepen omdat er veel fakes komen...Prioriteiten stellen...
Vandaar dat, ik kan denk ik ook voor Sulsa spreken, Kappa de mooiste wereld is die ik persoonlijk heb meegemaakt.
 

DeletedUser

Gast
Ah, zo!

Time je dan ook al die fakes?
Als ik random aanvallen aan zie komen of meerdere aanvallen uit dezelfde steden zie komen
heb ik dat snel door hoor!
Pas zodra er gericht in kort tijdsbestek wordt aangevallen, ga ik me zorgen maken... anders time ik je kolo er wel uit! ;)

OT: Kappa *punt* :D
 

DeletedUser12440

Gast
Ik ben persoonlijk te lui om zoveel te timen heb 1x 75 aanvallen en 150 os getimed vond het maar niks.
Als je gewoon een massa aanval doet en spelers hebben gemiddeld 200 steden met reistijden verschillend van 6-30 uur ga je niet timen lijkt mij ( ik heb het geduld er echt niet voor :p)

maar denk ook dat iedereen ze eigen lievelings wereld heeft ik zou kappa te sloom vinden denk ik.
 
Bovenaan