• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Mooiste wereld

DeletedUser

Gast
Ik heb zo'n vage vermoede dat Omega een mooie wereld belooft te worden.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb zo'n vage vermoede dat Omega een mooie wereld belooft te worden.

Denk het ook, het is nu een beetje Vox tegen de rest , maar DDB zit ook overal tussen en Voodoo is ook een top alliantie, en dan zitten er nog veel actievelingen ertussenin die de groten willen kwetsen zoals Delta Elite, ik denk dat het best wel leuk kan worden.
 

DeletedUser12440

Gast
Ik denk persoonlijk dat omega iets te langzaam is om een echte top wereld te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk persoonlijk dat omega iets te langzaam is om een echte top wereld te zijn.

Kappa, de mooiste wereld die er is, snelheid 2. Omega, snelheid 1,5. Niet zo'n groot verschil, en het barst er van de ervaren spelers. En natuurlijk, die heel ervaren Sons of Odin!
 

DeletedUser19577

Gast
Jammer...nieuwe is meer voor verdedigers...(ben een verdediger, vandaar..)
 

DeletedUser

Gast
Kappa en omega zijn allebij sloom 1.5 of 2 is gwn sllooooom, 1.5 is de helft van chi en meer dan de helft van pi :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19577

Gast
Ik hoor vanuit verschillende kanten dat Chi soms te snel gaat, zeker als je geen goudgebruiker bent
 

DeletedUser

Gast
Ik weet het niet pi was mijn eerste wereld en chi mijn 2e en ik vind het best goed zo kan me zo slome wereld niet voorstellen
Moet je zo lang wachten tot iets klaar is
pfff
 

DeletedUser12440

Gast
Chi is ideaal voor de spelers die weinig te doen hebben overdag :p
Daarom zijn het ook top instellingen !
 

DeletedUser

Gast
Ik speel nu zelf op Lambda, maar het wordt daar erg inactief. Op Chi speel ik ook, het zijn zeker top instellingen.
 

DeletedUser20586

Gast
ik speel zelf in Psi (gewooneenspartaan is mijn naam) en ik vind deze wereld de beste. de instellingen vind ik fijn en ik speel sinds anderhalve maand in deze wereld. de wereld is heel actief.
 
Bovenaan