• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mysteries #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Niemand had de vraag goed. En niemand is al in staat de moord op te lossen. Vanaf nu (zojuist) mag iedereen me elke dag een ja-neevraag stellen. Over het oplossen van de moord. Een dag duurt tot 20.30u. Dus allemaal vragen. In pm. En gauw de moord oplossen.
 

DeletedUser20542

Gast
Een aantal mensen is goed in de buurt. Over 10 minuutjes kunnen nieuwe vragen gesteld worden, die ik morgen zal beantwoorden.
 

DeletedUser21356

Gast
Mogen nieuwe vragen ingestuurd worden? Ik hoop van wel. :p
Anders doe ik morgen nog maar eens opnieuw. :p
 

DeletedUser20542

Gast
Ha. Het is voorbij. Eindelijk. Er hebben gisteren drie mensen ingestuurd. Maar er kan er maar een de eerste zijn. Dat is Gekko! Yeuuh. Allemaal applaudiseren nu. Want hij wint! Ik maak straks nog even een tabelletje met de puntenverdeling. En ik wil tonnen feedback, omdat ik nog nooit zoiets gedaan heb.
 

DeletedUser

Gast
Feli Gekko!

Geweldig gedaan hoor! Dit is behoorlijk iets anders dan #1, maar minstens zo leuk! Het systeem dat je hints kan kopen met geld is erg goed. Ook de finale was veel beter. En al die leuke opmerkingen, geweldig! :D Wel jammer dat het vrij kort was :(
Je hebt me veel ideeën gegeven voor nog een Mysteries, waar ik maar eens aan moet beginnen.
 

DeletedUser

Gast
Vanaf de eindronde had ik eig al afgehaakt :p
Best wel spijtig eigenlijk, want het leek me erg leuk. Gwn veel te druk gehad de voorbije dagen :/
 

DeletedUser21356

Gast
Dankjewel, allemaal. :)
Zo moeilijk was het op het einde niet meer, als je gewoon goede vragen stelde. ;)
Goed geleid, Ydega. :)
 

DeletedUser20542

Gast
Deze mag dicht denk ik. Tenzij iemand nog iets geniaals wil zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan