• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mysteries #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Rechts:
- Alice
- Eli
- Gekko
-

Links:
- mcg00
-
-
-
 

DeletedUser22652

Gast
Rechts:
- Alice
- Eli
- Gekko
-

Links:
- mcg00
- The Big Red
-
-
 

DeletedUser10470

Gast
Rechts:
- Alice
- Eli
- Gekko
-

Links:
- mcg00
- The Big Red
- Don
-
 

Genius0615

Erinys
Rechts:
- Alice
- Eli
- Gekko
-

Links:
- mcg00
- The Big Red
- Don
- Genie

Overigens wil ik zeggen dat ik me NA deze opdracht uitschrijf, dit in verband met dat ik volgens mn ouders teveel op pc zit en dat dat negatieve resultaten op mijn schoolcijfers heeft :x, ik doe dit nog uit omdat het anders naaierig zou zijn voor de spelers.
 

DeletedUser21356

Gast
Als Rutger nu nog naar Ydeger "Rechts" wilt sturen...
*Hint, hint*
 

DeletedUser20542

Gast
Ha. 4 mensen naar elke kant. Perfect. Genius schrijft zich uit, en met hem is het vanaf nu gedaan. Dan resten er 7 mensen voor de opdracht der opdrachten. Want jawel. De volgende opdracht is de finale.

Volgende opdracht komt morgen, op de dag dat ik er niet veelvuldig ben omdat er iemand jarig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Excuseer. Gisteren zeer druk.

Opdracht 8

Je voelt dat je het bijna weet. Al te veel heb je eigenlijk nog niet gedaan. Maar het lijkt je wel genoeg. Je weet ondertussen al heel wat. Soms kwam het zo binnen. Soms zág je het gewoon. Daarom ga je het nu proberen. Je gaat proberen de moord op te lossen. Want dat heb je je voorgenomen. Je zult alles ontrafelen.

Het doel van deze opdracht is winnen. Wat wil zeggen, de moord oplossen. Hints zijn opnieuw te koop voor 250 munten. De rest van de winkel is momenteel nutteloos. Je mag de voorwerpen die je nog in je bezit hebt verkopen. Dan krijg je de helft van de aankoopprijs. Elke 24 uur post ik een quizvraag met betrekking tot moord. Beantwoord je het raadseltje goed, dan krijg je 500 munten. Let op, stuur vooral geen foute oplossing door. Doe je dat, dan verlies je 250 munten, tot je bij 0 bent. Eender welk gebruik van internet is verboden. Het kan ook handig zijn af en toe te posten, want misschien post je op zo’n moment dat ik vrijgevig doe en je een hint geef.

Vraag 1: antwoorden kan tot maandag 12/05 om 20.30.
- We kennen hem allemaal. J. F. Kennedy. En we weten allemaal dat hij vermoord werd. Op welke datum was dat ook alweer?
 

DeletedUser

Gast
Gebruik van andere naslagwerken (behalve internet dus) is ook verboden?
 

DeletedUser21356

Gast
Heb ik m'n spreekbeurt eens over gedaan. :) Ik kon amper die naam met die F uitspreken. :p

E: Ow, is het in PM? :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Gebruik van andere naslagwerken (behalve internet dus) is ook verboden?
Internet, levende wezens en papieren encyclopedieen of whatever zijn verboden.

xxxxxxx

Heb ik m'n spreekbeurt eens over gedaan. :) Ik kon amper die naam met die F uitspreken. :p

E: Ow, is het in PM? :s
Slimpie. Gauw je antwoord verwijderen.

Ik doe ff geen Fixedsys omdat ik er hopeloos genoeg van heb.
 

DeletedUser20542

Gast
Wie de moord denkt te hebben opgelost, stuurt me een pm met de 3 gegevens.

Rutger, Gekko en Don hebben al correct ingestuurd, zij krijgen er 500 munten bij.

Vergeet niet voorwerpen te verkopen.
 

DeletedUser10470

Gast
Slim, ik heb nog een Atoombom :O

Ik verkoop mijn Atoombom
Ik koop 2 hints
 

DeletedUser

Gast
Ik verkoop mijn zaklamp, teddybeer en kunstmest.
Ik koop 2 hints.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan