• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser

Gast
We zijn niet aan het slowchatten. We proberen een uur lang de laatste post te hebben, en om dat te bereiken proberen we de andere spelers te doen vergeten dat dit een forumspel is met een doel, door te doen alsof we gewoon aan het slowchatten zijn. Maar eigenlijk is dat dus een speltactiek.
 

DeletedUser199

Gast
We zijn niet aan het slowchatten. We proberen een uur lang de laatste post te hebben, en om dat te bereiken proberen we de andere spelers te doen vergeten dat dit een forumspel is met een doel, door te doen alsof we gewoon aan het slowchatten zijn. Maar eigenlijk is dat dus een speltactiek.

Jij snapt hem.
Door iedere keer zo snel mogelijk te reageren, verzekeren we onszelf ervan dat we als laatste zijn!
 

DeletedUser199

Gast
Nachtwaker!
Beste communityleden,

In dit topic kan het spel nachtwaker gespeeld worden.

Wat is de bedoeling?
Als je een uur lang de nieuwste post hebt, zonder dat daar iemand tussenkomt, heb je een punt.

De punten worden door de spelers zelf bijgehouden. Punten bijhouden is een essentieel onderdeel van dit spel, want hoe weet je wie er wint wanneer je dat niet doet? Kortom, punten bijhouden dus! ;)

Uiteraard gelden alle forumregels in dit topic, evenals de richtlijnen in het eerst lezen topic van dit forumdeel.

Let op: In dit topic is dus geen slowchat toegestaan.

Wat is slowchat?
"Slowchat" is een redelijk rekbaar begrip, maar de definitie die wij hiervan hanteren is de volgende: slowchatten is het gebruiken van het forum als een chatroom. Dit kenmerkt zich (meestal) door korte berichten, waar (veelal) weinig tot geen inhoudelijke boodschap in zit. Slowchat is niet slecht, maar is, met uitzondering van het speciaal daarvoor aangemaakte topic, op dit forum niet toegestaan. Dit heeft als reden dat het vaak met offtopic gaan en spammen gepaard gaat. De uiteindelijke beslissing of iets wel of geen slowchat is, ligt bij het Grepolis.nl Team.

Heel veel plezier toegewenst en moge de beste winnen!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

Als je bericht verwijderd of je onderwerp gesloten is, is daar een goede reden voor. Herplaats het bericht niet.
Reported, ik hoop dan ook dat dit topic snel gesloten wordt, het is van groot belang dat we forumregels volgen, gespuis zoals jij hoort hier dan ook niet thuis.
 

Genius0615

Erinys
Slowchat is volgens mij zo goed als altijd al een deel geweest van nachtwaker, waarom dit nu veranderd zou worden heb ik echt geen idee van.
 

DeletedUser3865

Gast
Ik snap ook echt niet hoe je nachtwaker kan spelen zonder dat er automatisch slowchat ontstaat.

Maar even serieus: Wie gaat de punten bijhouden?
 

DeletedUser16774

Gast
Maar ik weet niet of er al punten behaald zullen zijn dan, eerlijk gezegd.
 

DeletedUser199

Gast
Kroenuh moet de punten uitmaken, want hij is topic opener.
 
Bovenaan