• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser

Gast
Dit schreef Kroenuh:

De punten worden door de spelers zelf bijgehouden.
Gezien hij dit zo zeker weet en er niemand van de andere spelers is die zegt de punten bij te houden, en Kroenuh ook nog eens de topicopener is, lijkt het me logisch dat hij dan degene is die de punten bijhoudt.
 

DeletedUser16774

Gast
Dit schreef Kroenuh:

Gezien hij dit zo zeker weet en er niemand van de andere spelers is die zegt de punten bij te houden, en Kroenuh ook nog eens de topicopener is, lijkt het me logisch dat hij dan degene is die de punten bijhoudt.

Ik zal de punten voorlopig wel bijhouden.
 

DeletedUser3865

Gast
Heb je een post op de eerste pagina?

Eigenlijk moet idd degene die de punten bij houdt het topic openen, anders dan werkt het gewoon niet...
 

DeletedUser16774

Gast
Ik heb een post op de eerste pagina, ja. En nu stoppen met praten, want ik word bang.
 

DeletedUser3865

Gast
Dat is jouw probleem dat je bang wordt.

Maar dan hou jij dus de punten bij, klinkt goed :)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
We zijn niet aan het slowchatten. We proberen een uur lang de laatste post te hebben, en om dat te bereiken proberen we de andere spelers te doen vergeten dat dit een forumspel is met een doel, door te doen alsof we gewoon aan het slowchatten zijn. Maar eigenlijk is dat dus een speltactiek.
Goede tactiek! Persoonlijk zie ik het gewoon als 2 slowchat topics.
Als je bericht verwijderd of je onderwerp gesloten is, is daar een goede reden voor. Herplaats het bericht niet.
Reported, ik hoop dan ook dat dit topic snel gesloten wordt, het is van groot belang dat we forumregels volgen, gespuis zoals jij hoort hier dan ook niet thuis.
Nice x).
 

DeletedUser25006

Gast
in de ander nachtwakers heb ik wel een 2 punten gehaald :p haha
afgelopen nacht ging ik om kwart over 5 slapen dus als ik een punt wil kan ik dat zo wel regelen haha
 

DeletedUser9523

Gast
in de ander nachtwakers heb ik wel een 2 punten gehaald :p haha
afgelopen nacht ging ik om kwart over 5 slapen dus als ik een punt wil kan ik dat zo wel regelen haha

hmm goed om te weten :D als ik vannacht weer eens levenloos zit te klikken zal ik hier maar eens posten :D
 
Bovenaan