• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser13371

Gast
vsjdit.jpg


deze natuurlijk van platvoet :rolleyes:
 

DeletedUser21583

Gast
Lijkt me niet wat voor dit spel om een dino toe te voegen... Ik zeg herzien!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
vsjdit.jpg


deze natuurlijk van platvoet :rolleyes:

Jah maar er zijn zoveel dino's met lange nekken:O.
Wel bedankt voor de verduidelijking!!
Persoonlijk zou ik gewoon een ankylosaurus willen hebben, lekker makkelijk met z'n knots bij de staart!!

En Demisside, dat is toch juist grappig x).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het is al na 1 april, dus het is echt geen 1 april grap!!!!!
Ik kijk zo hard uit naar deze god :O
Wanneer komt hij naar grepolis? En wanneer wordt zijn vierde kracht bekend gemaakt?
Pls pls pls reageer snel!!!!!
 

DeletedUser13371

Gast
Jah maar er zijn zoveel dino's met lange nekken:O.
Wel bedankt voor de verduidelijking!!
Persoonlijk zou ik gewoon een ankylosaurus willen hebben, lekker makkelijk met z'n knots bij de staart!!

En Demisside, dat is toch juist grappig x).

als hij maar over de muur kan spieken daar ging het om :O)

die met knots noemen ze punt in de film.. de vlieger= fladder en de zwemmer = bekkie en de t-rex= ruigtand en de 3cerotop = cera en de langnek noemen ze platvoet

platvoet en zn vriendjes uit de film a land before time kent iedereen toch :rolleyes:

land-before-time-dinosaurs-cast.jpg
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
als hij maar over de muur kan spieken daar ging het om :O)

die met knots noemen ze punt in de film.. de vlieger= fladder en de zwemmer = bekkie en de t-rex= ruigtand en de 3cerotop = cera en de langnek noemen ze platvoet

platvoet en zn vriendjes uit de film a land before time kent iedereen toch :rolleyes:

land-before-time-dinosaurs-cast.jpg

Zo'n zielige kutfilm is dat D:.
 

DeletedUser13371

Gast
haha ja iedereen moest huilen aals platvoet zn mamma kapot gemaakt werd door ruigtand :mad:
 

DeletedUser26508

Gast
Als dit serieus is dan mogen ze ook wel vliegtuigen en bommenwerpers gaan toevoegen, ongeveer in zelfde tijdsbestek als de dinosauriërs en grepolis zelf ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Als dit serieus is dan mogen ze ook wel vliegtuigen en bommenwerpers gaan toevoegen, ongeveer in zelfde tijdsbestek als de dinosauriërs en grepolis zelf ;)

Oeh goed idee! Dat is idd wel dichterbij de Grieken dan de dino's.
Troepenvliegtuigen ftw, dan gewoon de muur gelijk negeren enz.
Moet je natuurlijk wel AA hebben maar dat komt ook wel dan!!
 

DeletedUser13371

Gast
zodra ik 1 warthog spot druk ik op reset dr blijft dan toch weinig over verder :rolleyes:
 

DeletedUser26746

Gast
Het is al na 1 april, dus het is echt geen 1 april grap!!!!!
Ik kijk zo hard uit naar deze god :O
Wanneer komt hij naar grepolis? En wanneer wordt zijn vierde kracht bekend gemaakt?
Pls pls pls reageer snel!!!!!

Op de dag dat Pasen en Pinksteren samenvallen.
 

DeletedUser24427

Gast
Heb deze ochtend geklikt, en deze namiddag nog eens het bericht gekregen. Terug geklikt, maar géén goud. Dat komt mschn op één april 2017.
smiley_emoticons_bravo2.gif

Vandaag toch die 100 goud ontvangen. Als het een aprilgrap was, dan toch bedankt aan de moderators voor het goud.
Als het géén grap was, laat DEINOS maar komen, word wel leuk.
 

DeletedUser26399

Gast
idd, al haden ze wel eerder mogen melden, ik had al een lijst gemaakt van welke steden welke god gingen krijgen om zo min mogelijk gunst van andere goden te verliezen, kun ik 5 max steden deinos laten draaien, lekker handig
 
Bovenaan