• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

DeletedUser13371

Gast
er was maar 1 goed boerensysteem dat was toen je de boerendorpjes met ruiters moest plunderen dat maakte dat je in iedere stad harvesters nodig had en gaf een extra taktische dimensie om de vijandelijke farmteams te slopen en zo steden lam te leggen. :rolleyes:
 

DeletedUser26399

Gast
er was maar 1 goed boerensysteem dat was toen je de boerendorpjes met ruiters moest plunderen dat maakte dat je in iedere stad harvesters nodig had en gaf een extra taktische dimensie om de vijandelijke farmteams te slopen en zo steden lam te leggen. :rolleyes:

Dat systeem heb ik nooit gekend
 

Armand0

Manticore
Dat systeem heb ik nooit gekend

smiley_emoticons_eazy_polizei.gif
Jij deed niet meer mee!
 

DeletedUser21204

Gast
Plaatje van raptors met bijschrift "roofvogels", lol.
Die beestjes konden veel, maar toch niet vliegen.
 

DeletedUser13371

Gast
het was een leuke grap maar na een dag fantaseren over nieuw grepolis speelgoed jeukt het wel een beetje :rolleyes:

eenmaal aan het idee gewend wil ik wel echt een dinostadje :(
 

DeletedUser26399

Gast
het was een leuke grap maar na een dag fantaseren over nieuw grepolis speelgoed jeukt het wel een beetje :rolleyes:

eenmaal aan het idee gewend wil ik wel echt een dinostadje :(

ik wil er gewoon kunnen slopen, krijg je met meteoriet ook Gp of niet
 

DeletedUser

Gast
er was maar 1 goed boerensysteem dat was toen je de boerendorpjes met ruiters moest plunderen dat maakte dat je in iedere stad harvesters nodig had en gaf een extra taktische dimensie om de vijandelijke farmteams te slopen en zo steden lam te leggen. :rolleyes:


Toen speelden de meesten hier nog niet...
Alleen de echte OGs kennen dat systeem ;)
 

DeletedUser19428

Gast
Wat hebben Dino's nu te maken met de Griekse myth.?
Dan zijn er wel andere myth.dieren te bedenken dan dino's
Noem bijvoorbeeld de 4, zwarte, vurige, vliegende paarden van Ares
 

DeletedUser13371

Gast
waarom hebben we geen Apollo eigenlijk ? :rolleyes:

Apollo is de God van het licht, de muziek, de dichtkunst en de spiritualiteit, ook van de landbouw en de veekudden. Apollo was een knappe God, lang en goed gebouwd en hij had vele liefdesavonturen met nymfen en sterfelijke vrouwen. Apollo was ook een vaardige oorlogsgod die in staat was zijn pijlen over zeer grote afstand af te schieten.

of waar je heel veel spelers echt blij mee maakt..

Hestia!!
Hestia is in de Griekse mythologie de godin van de huiselijkheid. Deze godin was de verpersoonlijking van de huiselijke haard

voor alle sim city spelers onder ons :D
 

DeletedUser23082

Gast
Eigenlijk speel ik geen Grepolis meer, maar ik voel me toch genoodzaakt om hier even mijn mening te vertellen.
Waarschijnlijk is alles wat ik hier zeg al een keer eerder in dit topic verteld maar ik vat hier toch even de minpunten samen.

- Deinos is, als het inderdaad komt van de god van de Paniek Deimos (de zoon van de oorlogsgod Ares), een onbekende, tweederangsgod. Grepolis had als nieuwe god veel beter een bekendere god kunnen introduceren. Denk hierbij aan Apollo (god van de dichtkunst, geneeskunst, boogschietkunst, de Zon, waarzegkunst), Ares zelf (god van de oorlog), Dionysos (god van de wijn, voorspelling, reiniging, geestdrift e.d.), Hermes (god van de handelaars, dieven, handel, wegen, post) of zelfs ook maar Hecate (godin van de magie, kruispunten en de maan). Deinos is onbekend, heeft maar weinig specialiteiten/mythische eenheden waar hij mee geassocieerd wordt en is daarom niet geschikt als zevende god.
- De spreuken die Innogames nu aan deze tweederangsgod geeft zijn niet in verhouding met de spreuken van andere goden. Ten eerste heeft hij (nog) geen spreuk die een stad van de aanbidder zelf een voordeel doet, zoals de strijdwagens van Zeus, hout van Poseidon e.d. Daarbij heeft hij twee spreuken die negatief werken op een inkomende aanval, wat niet voorkomt bij andere goden. Daarbij krijg je nu de mogelijkheid om een stad leeg te maken zonder eenheden te verliezen met die aanvallende vogeltjes. Als een hele alliantie dat doet heb je zelf geen off troepen meer nodig..
- Als laatste: de mythische eenheden. Velen hebben het al gezegd: er waren GEEN dinosauriërs in de Hellenistische periode. Deze waren al circa 65 miljoen jaar lang uitgestorven. Daarbij, wezens als Harpijen en Hydra's zijn echt mythisch, terwijl de T-Rex echt bestaan heeft. Ik vind dat deze mythische eenheden compleet niet bij het thema van Grepolis passen, en dan heb je het nog niet eens of de eenheden zelf: Die T-Rex is echt gewoon onbruikbaar: kan niet vliegen, dus om iemand op een ander eiland aan te vallen heb je tig transportboten nodig. Als je dan denkt: laat ik iemand op mijn eigen eiland eens farmen (als je hele alli daar niet al gevestigd is), krijg je ook nog eens nul komma nul buit...

Kortom, wat gebeurt hier?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13371

Gast
heerlijk topic dit lekker fantaseren en ideeën spuien over mogelijke nieuwe spreuken, goden, poppetjes en monstertjes. lekker luchtig. en misschien pikken ze er toch iets leuks uit op?

en dino's geef het een dag en laat het op je inwerken! ik ben al om!! ik wil een langnek om over muren te kunnen gluren :D
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
heerlijk topic dit lekker fantaseren en ideeën spuien over mogelijke nieuwe spreuken, goden, poppetjes en monstertjes. lekker luchtig. en misschien pikken ze er toch iets leuks uit op?

en dino's geef het een dag en laat het op je inwerken! ik ben al om!! ik wil een langnek om over muren te kunnen gluren :D

Gebruik dan de echte dino namen...
Welke wil je precies, een brontosaurus of een brachiosaurus?
 
Bovenaan