• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie nieuwe wereld, stemmen.

DeletedUser13872

Gast
Beste Grepolis spellers,
Het lijkt me leuk dat bij de volgende nieuwe wereld de instellingen worden gekozen door ons.
ik heb dit al eens eerder gezien, weet niet of dat hier was of op de engelse server maar dit lijkt wel leuk.

vooral de snelheid en nachtbonus lijkt me belangrijk.

ik hoor hier graag je mening over.

Met Vriendelijke Groet,
Jelmer130.
 

DeletedUser

Gast
Dit was op de internationale versie. Die is afgelopen vrijdag open gegaan.

Innogames doet dat denk ik niet zo snel. Daarom deden ze het denk ik op de Internaionale server. Óf, ze probeerde het op de internationale server, en dat als het hun wel beviel, dat het dan ook hier komt.
 

DeletedUser13872

Gast
Dit was op de internationale versie. Die is afgelopen vrijdag open gegaan.

Innogames doet dat denk ik niet zo snel. Daarom deden ze het denk ik op de Internaionale server. Óf, ze probeerde het op de internationale server, en dat als het hun wel beviel, dat het dan ook hier komt.

alleen met nachtbonus is al eerder gedaan,
klik hier.
 

DeletedUser14052

Gast
Omega is toch laatste wereld, laatste letter van het Griekste Alfabet ??
 

DeletedUser

Gast
Omega is toch laatste wereld, laatste letter van het Griekste Alfabet ??

Het is wel de laatste letter van het alfabet, maar nu gaan ze geloof ik door met griekse helden ofzo. Kijk maar naar de internationale versie, zijn nu 58 werelden.
 

DeletedUser

Gast
Over de instellingen van Lambda was toch ook gestemt?
Of ben ik nu in de war ? :p
 

DeletedUser14929

Gast
Volgens mij komt dan de 2e generatie werelden. Misschien doen ze het alfabet opnieuw?
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij worden hier dezelfde namen gebruikt als op de internationale.
Maar dat weet ik niet zeker..
 

DeletedUser

Gast
Ik ben hier net op ingelogd maar misschien doen ze ze alle twee.(helden namen en het alfabet opnieuw)
 

DeletedUser

Gast
De nieuwe werelden krijgen volgens mij de namen van Griekse steden. Het stemmen lijkt me geen goed idee. Iedereen zal bij elke wereld vrijwel hetzelfde stemmen. Hierna wordt het gemiddelde van de stemmen genomen en krijgt eigenlijk niemand zijn zin. Beter een snelle wereld en een slome wereld dan twee halfsnelle werelden die de een te sloom vindt en de ander te snel.
 

DeletedUser

Gast
Iets meer informatie kun je misschien hier vinden:
http://wiki.en.grepolis.com/wiki/World_Information

Alhoewel ik het niet zeker weet (dit is dus geen officiële bevestiging!) lijkt het me toch dat we de trend van de internationale server volgen. Tot nu toe hebben alle werelden dezelfde namen als die van de internationale server (op hyperborea (bij ons nl23 en bij hen en45) na, dit omdat deze wereld een apart project is, en pas sinds 'kort' bestaat).
 

DeletedUser

Gast
Miss moeten ze met het nederlandese aflfabet beginnen, want die ken ik tenminste.
 

DeletedUser17853

Gast
wanneer kunnen we een nieuwe wereld verwachten ?

ben samen met een paar vrienden aan het wachten hierop zodat we eens deftig kunnen beginnen

imo

Snelheid 3,0
Eenhedensnelheid 2,0
Handelssnelheid 2,0
Beginnersbescherming 7 dagen
Kolonisatiesysteem Oud Belegering
Troepenbouwtijdhalvering Niet actief
Anti-timing regel 10 seconden -
Goden Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades
Moraal Niet actief
Nachtbonus 00:00 - 8:00 Nachtweergave actief
Alliantielimiet 50
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18356

Gast
Je kunt niet zeggen wanneer een nieuwe wereld komt, die komt wanneer de oude wereld vol zit. Innogames kondigt deze tijdig aan.

Persoonlijk denk ik niet dat ze (weer) een wereld openen met het Oude belegerings-systeem, Omega was dat ook al namelijk.
Ook kunnen we dit zelf niet kiezen, anders was dat al wel naar buiten gekomen, vermoed ik.
Ik hoop wel dat we dat een keer kunnen doen, maar dat zullen we vanzelf wel zien hè... :D
 

DeletedUser

Gast
Lijkt me leuk.

oud belegeringssysteem
moraal niet actief
alliantielimiet mag van mij nog eens 200
 
Bovenaan