• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie nieuwe wereld, stemmen.

DeletedUser

Gast
Wat mij nu echt leuk lijkt is om een wereld te krijgen waarin zowel oud als nieuwe belegeringssyteem kan :)
Dan krijg je ook meer menging van leden tussen werelden, nu blijven we toch te vaak bij wat we kennen.

Daarnaast weet je dan niet precies wat er per aanval kan komen, is het oud of is het nieuw... geeft een hele nieuwe dynamiek :)

Ally Max op 50 is inderdaad wel een pro.. maakt het toch iets dynamischer denk ik, hoewel de goede allies toch zelf wel limiteren op 40-50
 

DeletedUser

Gast
Wat mij nu echt leuk lijkt is om een wereld te krijgen waarin zowel oud als nieuwe belegeringssyteem kan :)
Dan krijg je ook meer menging van leden tussen werelden, nu blijven we toch te vaak bij wat we kennen.

Daarnaast weet je dan niet precies wat er per aanval kan komen, is het oud of is het nieuw... geeft een hele nieuwe dynamiek :)

Ally Max op 50 is inderdaad wel een pro.. maakt het toch iets dynamischer denk ik, hoewel de goede allies toch zelf wel limiteren op 40-50

maar dan gaat iedereen het oude nemen,dat is veel makkelijker
 

DeletedUser

Gast
Dat zeg je... het oude is veel defensiever dan het nieuwe.
En mensen die bv van Kappa komen zouden massaal het nieuwe kiezen omdat ze dat gewend zijn...
Als die een aanval met het oude krijgen is dat best lastig voor ze en visa versa...

Wie is er dan goed en ervaren?
 

DeletedUser16218

Gast
Dat zeg je... het oude is veel defensiever dan het nieuwe.
En mensen die bv van Kappa komen zouden massaal het nieuwe kiezen omdat ze dat gewend zijn...
Als die een aanval met het oude krijgen is dat best lastig voor ze en visa versa...

Wie is er dan goed en ervaren?

Spelers die beide methoden al eens meegemaakt hebben zullen denk ik veel voor belegering kiezen.
Ik heb op zowel Kappa en Upsilon gespeeld met opstand en op Pi en Chi (beide nog steeds) met belegering.
Bij belegering is het gewoon makkelijker om steden over te nemen van redelijk actieve spelers, aangezien je bij opstand moet wachten op de tweede fase.
 

DeletedUser13380

Gast
-> Liever belegering.

Verder, 23u-7u nachtbonus,
50 alliantielimiet
Snelheid 2
 

DeletedUser15406

Gast
Snelheid: 2,5
Eenhedensnelheid: 2,5
Handelssnelheid: 2,5
Beginnersbescherming: 5 dagen
Belegeringsysteem: Oud
Moraal: Niet actief
Nachtbonus: 00:00 - 7:00
Nachtweergave: Actief
Troepentijdhalvering: Actief
Handel annuleren: 10 min
Troepen annuleren: 10 min
Alliantielimiet: 75
 

DeletedUser13872

Gast
Snelheid: 2,5
Eenhedensnelheid: 2,5
Handelssnelheid: 2,5
Beginnersbescherming: 5 dagen
Belegeringsysteem: Oud
Moraal: Niet actief
Nachtbonus: 00:00 - 7:00
Nachtweergave: Actief
Troepentijdhalvering: Actief
Handel annuleren: 10 min
Troepen annuleren: 10 min
Alliantielimiet: 75

waarom ben ik het hier 100% mee eens, maar dan echt 100% al is snelheid 3 ook niet erg.
 

DeletedUser10434

Gast
Nee, er is alleen gestemd over de instellingen van Delta

ahhh, kan ook, ik weet in ieder geval dat ik ooit, 1 keer een stem heb uitgebracht op een poll over wereldinstellingen, maar welke wereld...heb geen idee meer, maar het is eerder voorgekomen.
 

DeletedUser

Gast
ahhh, kan ook, ik weet in ieder geval dat ik ooit, 1 keer een stem heb uitgebracht op een poll over wereldinstellingen, maar welke wereld...heb geen idee meer, maar het is eerder voorgekomen.

En het zal best nog wel is voor gaan komen denk ik. Als ik kijk naar Delta, de aankondiging ervan, zie ik idd dat er gestemt was. Alleen niet op alle instellingen maar op de nachtbonus en alliantielimiet.
 

DeletedUser20125

Gast
Snelheid: 2
Eenhedensnelheid: 2
Handelssnelheid: 2
Beginnersbescherming: 5 dagen
Belegeringsysteem: Oud
Moraal: Niet actief
Nachtbonus: 00:00 - 7:00
Nachtweergave: Actief
Troepentijdhalvering: Actief
Handel annuleren: 10 min
Troepen annuleren: 10 min
Alliantielimiet: 75
 

DeletedUser

Gast
Snelheid: 2
Eenhedensnelheid: 2
Handelssnelheid: 2
Beginnersbescherming: 5 dagen
Belegeringsysteem: Oud
Moraal: Niet actief
Nachtbonus: 00:00 - 7:00
Nachtweergave: Actief
Troepentijdhalvering: Actief
Handel annuleren: 10 min
Troepen annuleren: 10 min
Alliantielimiet: 75

Ook mijn favoriete, maar dit is een ander topic dan de 'Favoriete wereld instellingen'.
 

DeletedUser17853

Gast
Ik ook, maar zeuren gaat je niet helpen. Registreer liever op Omega, hoe meer spelers er komen hoe sneller de nieuwe wereld komt.

ik zat op omega, maarja, wereld was al maand open toen ik begon, kan er niks op doen
 

DeletedUser20360

Gast
Op de internationale is al een 2de heldenwereld geopend!!
 
Bovenaan