• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik en men vrienden zouden graag willen weten wnr de nieuwe wereld kom op de nederlandse server.
De eerste op phi heeft al 135000p dus kunnen we daar eigelijk niet veel meer beginnen, we willen graag nr een top 100 spelen. Dus als iemand ons kan zeggen wnr de nieuwe wereld na phi begint? :)
Alvast bedankt
Gimalol
 

DeletedUser

Gast
Ik en men vrienden zouden graag willen weten wnr de nieuwe wereld kom op de nederlandse server.
De eerste op phi heeft al 135000p dus kunnen we daar eigelijk niet veel meer beginnen, we willen graag nr een top 100 spelen. Dus als iemand ons kan zeggen wnr de nieuwe wereld na phi begint? :)
Alvast bedankt
Gimalol

Niemand kan dat ons zeggen behalve Kroenuh. Meestal word dit niet hier al gezegd, maar pas in de aankondiging.
Maar ik moet zeggen dat ik er zelf ook al een week of 2 op aan het wachten ben.
 

DeletedUser16395

Gast
Misschien weet Kroenuh dat ook nog niet, of ze hebben een agendatje met elke datum voor een nieuwe wereld, maar volgens is dat pas als Phi vol zit 8-)
 

DeletedUser7531

Gast
upsilon en phi kwamen vrij snel op elkaar, nu wacht ik er eigenlijk meer op :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Misschien weet Kroenuh dat ook nog niet, of ze hebben een agendatje met elke datum voor een nieuwe wereld, maar volgens is dat pas als Phi vol zit 8-)
Wanneer een nieuwe wereld komt hangt af van verschillende factoren. Niemand, ook niet Kroenuh of Innogames, weet ver van tevoren wanneer een wereld zal moeten komen. Voor hen is het ook nog afwachten of Chi volgende week al start of nog een maand op zich laat wachten. Afhankelijk van de instellingen en de gewenste instellingen, zal Psi snel of net niet snel daarop volgen.
Je zal dus moeten wachten voor meer info tot dit aangekondigd wordt (m.a.w. tot Kroenuh en het team zelf ook weten dat er een nieuwe wereld mag starten en dat de instellingen bepaald zijn).
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Naast bovenstaande uitgesproken te hebben zit onze nieuwste wereld, Phi, pas halfvol. Het is inderdaad heel moeilijk om een tijdsindicatie te geven wanneer een nieuwe wereld zal starten, echter zal er (uiteraard) geen nieuwe wereld gestart worden wanneer de vorige nog maar halfvol zit.

Dus gelieve nog wat geduld te hebben en te genieten van de 22 werelden die we op dit moment al draaien. :)
 

DeletedUser

Gast
Hoi Kroenuh,

Allereerst fijn dat je hier reageert.

Vind je het gek dat er zo weinig mensen op phi spelen?
De instellingen zijn (naar mijn mening(en volgens mij van veel andere)) kortweg klote.
En er zijn al veel meer werelden met ongeveer dezelfde instellingen.

Als je er een hoge snelheid (3 of hoger) wereld maakt/of zonder moraal, zal deze vele malen sneller vol zitten dan werelden zoals phi.
En na anderhalve maand willen spelers liever op een 'verse' wereld beginnen, om zo eerlijke kansen te hebben voor de top.

MVG,
Raquila
 

DeletedUser

Gast
Naast bovenstaande uitgesproken te hebben zit onze nieuwste wereld, Phi, pas halfvol. Het is inderdaad heel moeilijk om een tijdsindicatie te geven wanneer een nieuwe wereld zal starten, echter zal er (uiteraard) geen nieuwe wereld gestart worden wanneer de vorige nog maar halfvol zit.

Dus gelieve nog wat geduld te hebben en te genieten van de 22 werelden die we op dit moment al draaien. :)

Kort samengevat, laat iedereen een accountje op wereld phi maken zodat deze volzit en zo de volgende wereld begint :p Wat erna met die phi accounts gebeurt kan me geen bal schelen ;)
 

DeletedUser18647

Gast
Hoi Kroenuh,

Allereerst fijn dat je hier reageert.

Vind je het gek dat er zo weinig mensen op phi spelen?
De instellingen zijn (naar mijn mening(en volgens mij van veel andere)) kortweg klote.
En er zijn al veel meer werelden met ongeveer dezelfde instellingen.

Als je er een hoge snelheid (3 of hoger) wereld maakt/of zonder moraal, zal deze vele malen sneller vol zitten dan werelden zoals phi.
En na anderhalve maand willen spelers liever op een 'verse' wereld beginnen, om zo eerlijke kansen te hebben voor de top.

MVG,
Raquila

Mee eens, moraal zuigt en de snelheid is net als die van me oma...
 

DeletedUser18878

Gast
Ik vindt ook dat Phi niet goede instellingen heeft.
Het verschil zit vooral in de instellingen.
De meeste mensen houden van snelle werelden zonder moraal.
Als je een wereld maakt met speed 4 & geen moraal zullen er dus veel op gaan spelen.
Als je een wereld maakt met speed 1 & Moraal spelen er weinig mensen op.

En het bepaalt veel want als je veel GP speelt heb je het liefst snelle werelden
Als je minder veel speelt liever langzame want dan hoef je minde vaak online te zijn.

Maar ik verheug me al een tijdje op een nieuwe wereld met mooie instellingen
Maar jullie kunnen nooit aan alle eisen voldoen
Maar over het algemeen komen er vooral wat minder snelle werelden

Terwijl er juist vraag is naar snelle

Dus waarom niet een keer een snelle?
En hij kan nu ook wel komen want je wint op Phi niet meer echt.

Groet

NoProblem
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ook nog even op kroenuh's post inpikken. De wereld zit pas half vol? hmm er zitten er 17k in d.w.z. dat ze pas vol zit op 34k ? kan niet meestal tussen 22-25k
 

DeletedUser199

Gast
Ik sluit me bij Stef aan, behalve dat de instellingen niet fantastisch waren was ook de timen niet echt lekker, niemand gaat daarna nog spelen op een wereld die al een tijdje oud is.
 

DeletedUser16395

Gast
Kort samengevat, laat iedereen een accountje op wereld phi maken zodat deze volzit en zo de volgende wereld begint :p Wat erna met die phi accounts gebeurt kan me geen bal schelen ;)

Dan doen we dat, maar idd volgens mij was dat van dat een wereld vol zat 22k tot 25k, maar eigenlijk zouden ze wereld Lambda ofzo opmoeten doen die zit dan denk ik wel vreselijk snel alweer vol :)
Maar volgens mij zijn die servers in o.a. Engeland veel groter (kunnen meer mensen op) en ik denk ook dat dit spelletje veel populairder is in England 8-)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij zijn er genoeg goede argumenten voor een nieuwe wereld 8-).

Het belangrijkste argument is dat de vorige wereld vol moet zitten en dat is nog niet het geval. :p

Dan doen we dat, maar idd volgens mij was dat van dat een wereld vol zat 22k tot 25k, maar eigenlijk zouden ze wereld Lambda ofzo opmoeten doen die zit dan denk ik wel vreselijk snel alweer vol :)
Maar volgens mij zijn die servers in o.a. Engeland veel groter (kunnen meer mensen op) en ik denk ook dat dit spelletje veel populairder is in England 8-)
De Engelse community (Engeland, internationale spelers, etc.) is ook gewoon veel groter dan de Nederlandstalige community; omdat er meer mensen zijn die Engels spreken dan mensen die Nederlands als moedertaal hebben. :p
 

DeletedUser18878

Gast
Het belangrijkste argument is dat de vorige wereld vol moet zitten en dat is nog niet het geval. :p


De Engelse community (Engeland, internationale spelers, etc.) is ook gewoon veel groter dan de Nederlandstalige community; omdat er meer mensen zijn die Engels spreken dan mensen die Nederlands als moedertaal hebben. :p

Nu een vraagje
Mag je als je engels spreekt gewoon op de Engelse grepolis ?
En geldt dit ook bij duits ?
 

DeletedUser

Gast
Het belangrijkste argument is dat de vorige wereld vol moet zitten en dat is nog niet het geval. :p
met deze instellingen en de wereld die eigenlijk al redelijk oud is voor spelers die nu pas willen starten.
dus dan hebben we de komende weken/maand nog geen nieuwe wereld?

Nu een vraagje
Mag je als je engels spreekt gewoon op de Engelse grepolis ?
En geldt dit ook bij duits ?

ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan