• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
dus voor jou is een snelheid 1 goed? :p

ik ga toch wel minstens voor 2,5+
liefste zelfs 4 of 5 :)
 

DeletedUser

Gast
zal op je wachten in de nieuwe wereld :) ben benieuwd of we aan de zelfde kant zullen staan of tegen elkaar .
zet al maar goud op je account kan altijd van pas komen:O

Heb ik nodig om jou af te houden ;)

Ik hoop voor jou dat je niet op m'n eiland ligt ;p
 

DeletedUser

Gast
Heb ik nodig om jou af te houden ;)

Ik hoop voor jou dat je niet op m'n eiland ligt ;p

dat je goud moet hebben om tegen mij te kunnen winnen. nee dat niet zou raar zijn anders :)
ik hoop van wel dan kan je eens framen :) dan weten erekt van elkaar want hun sterkte is.
maak dan maar een topic open waar je een oproep doet voor wat vriendjes in buurt te krijgen :)
 

DeletedUser

Gast
dat je goud moet hebben om tegen mij te kunnen winnen. nee dat niet zou raar zijn anders :)
ik hoop van wel dan kan je eens framen :) dan weten erekt van elkaar want hun sterkte is.
maak dan maar een topic open waar je een oproep doet voor wat vriendjes in buurt te krijgen :)

Nederlands a.u.b.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ik op de duitse server ga beginnen.
Daar begint morgen een nieuwe wereld met snelheid 2...


thisisgrepolis.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Over de komst van een nieuwe wereld kunnen jullie enkel speculeren; het lijkt me dan ook niet nodig dat hier een hele discussie over ontstaat. Voor de wereldinstellingen die jullie het beste bevallen hebben wij dit topic.

Aangezien over het bericht van de topicstarter niet veel meer gediscussieerd hoeft te worden sluit ik dit topic. Tevens wil ik jullie er graag op wijzen dat zogeheten 'slowchats' en andere dialogen in privebericht gevoerd mogen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan