• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe wereld

DeletedUser

Gast
ja,maar ze gaan toch niet wachten tot Omega ook vol zit want tegen die tijd zitten er nog andere werelden vol en zouden ze minimum 4 werelden tegelijk moeten maken
 

DeletedUser

Gast
ja,maar ze gaan toch niet wachten tot Omega ook vol zit want tegen die tijd zitten er nog andere werelden vol en zouden ze minimum 4 werelden tegelijk moeten maken

Dat gebeurd nooit.

Wat wel zou kunnen gebeuren is dat de mods na een tijdje denken dat de wereld niet vol zou raken en dat ze dus alsnog een nieuwe wereld starten.

En ja, ze gaan wel wachten tot Omega vol zit. Alleen de kans dat alle andere werelden ook vol zitten na verloop van tijd is zo klein dat het eigenlijk onmogelijk is. Af en toe starten spelers namelijk op oude werelden, maar normaal starten spelers op de laatst gekomen wereld.

Het is gewoon een kwestie van geduld. Het is namelijk niet goedkoop voor Inno om een wereld te starten. Dus moeten er op Omega 47k spelers zijn. Maar zoals ik eerder meldde, het kan dat hij eerder opent.
 

DeletedUser

Gast
Dat gebeurd nooit.

Wat wel zou kunnen gebeuren is dat de mods na een tijdje denken dat de wereld niet vol zou raken en dat ze dus alsnog een nieuwe wereld starten.

En ja, ze gaan wel wachten tot Omega vol zit. Alleen de kans dat alle andere werelden ook vol zitten na verloop van tijd is zo klein dat het eigenlijk onmogelijk is. Af en toe starten spelers namelijk op oude werelden, maar normaal starten spelers op de laatst gekomen wereld.

Het is gewoon een kwestie van geduld. Het is namelijk niet goedkoop voor Inno om een wereld te starten. Dus moeten er op Omega 47k spelers zijn. Maar zoals ik eerder meldde, het kan dat hij eerder opent.

Snelheid 1.5 dus 37000 spelers, niet 47 gelukkig.


Tot die tijd kan je ook op de engelse server spelen, die opent zowat elke week een nieuwe wereld.
 

DeletedUser

Gast
Snelheid 1.5 dus 37000 spelers, niet 47 gelukkig.


Tot die tijd kan je ook op de engelse server spelen, die opent zowat elke week een nieuwe wereld.

Ik speel daar ook al met het account MrBlueMan op Oropos.

Je hebt trouwens gelijk, type fout.
 

DeletedUser

Gast
maar nu iota en theta gaan sluiten moeten ze daar toch minstens 1 wereld voor in de plaats starten of niet.
niet alles draait om Omega,he
 

DeletedUser

Gast
Nee, die hebben helemaal niks te maken en te zeggen over de nieuwe wereld.
 

DeletedUser

Gast
'Moeten' is een ander woord. Dat zouden ze kunnen doen, maar het gaat niet om de werelden die sluiten, maar om de laatst gekomen wereld.
 

DeletedUser

Gast
Maar Omega is toch ook gestart toen Delta ging sluiten en chi is toch ook gestart toe Gamma ging sluiten
 

DeletedUser

Gast
ooh,jawel maar ik zou gewoon graag hellemaal in het begin van een wereld starten
 

DeletedUser20850

Gast
Ze kunnen nog een held bovenhalen. Achilles is er al, Hyperborea (ook al is het geen held). Misschien kan de volgende wel Hercules zijn.
 

DeletedUser17853

Gast
Het Griekse alfabet is helemaal gebruikt dus er komen geen nieuwe werelden meer!

Oke, flauw.. Wereld Athene zal over een aantal weekjes starten.

gepost op 06/04

zijn nu dus bijna een maand verder en nog niks ....
 

DeletedUser

Gast
gepost op 06/04

zijn nu dus bijna een maand verder en nog niks ....

En dan naar discussie topics...

Kroenuh zei:
'Over een aantal weekjes' is nog altijd heel wat anders dan 'bijna komt'.

Wanneer de spelersgroei op Omega tegenvalt, zullen we helaas nog even moeten wachten.

Gelukkig begint Omega langzaam maar zeker, beetje bij beetje, te groeien (ik klop het ff af). Nog ff wachten tot het WK in Nederland gevoerd word, dan zit Omega wel vol denk ik (of hoop ik).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16909

Gast
het aantal spelers neemt de laatste tijd alleen maar af op Omega, die allemaal wachten op een nieuwe wereld, er starten ook geen nieuwe spelers omdat die wachten totdat de nieuwe wereld begint..., dus ja als je wacht totdat Omega volraakt heb je kans dat dat nog wel een jaar duurt of gewoon nooit...
 

DeletedUser

Gast
het aantal spelers neemt de laatste tijd alleen maar af op Omega, die allemaal wachten op een nieuwe wereld, er starten ook geen nieuwe spelers omdat die wachten totdat de nieuwe wereld begint..., dus ja als je wacht totdat Omega volraakt heb je kans dat dat nog wel een jaar duurt of gewoon nooit...

Daar kun je je nog ernstig in vergissen hoor ;)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij bedoeld hij met een paar weekjes, het sluiten van Iota & Theta wanneer die gesloten zijn denk ik dat een nieuwe komt
 

DeletedUser

Gast
Wat laakt het uit..
In de tijd dat jullie hier allemaal zaten te zagen konden jullie al lang gestart zijn op Omega en al aardig wat puntjes hebben gehaald ;)

Laat Kroenuh nu maar gewoon doen..
 
Bovenaan