• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

no goud werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
ik vind het helemaal niet leuk dat ik nooit kan winnen want ik kan geen goud kopen
daarom vind ik het een goed idee als grepolis een speciale wereld maakt
wereld zilver
daarin mogen alleen spelers die nog nooit goud hebben gekocht en op die wereld mag niemand goud kopen
zodat al het goud zilver word
dus wordt elk goud dat je koopt zilver als je het inzet
zo heeft iedereen een grotere kans behalve die mensen die altijd winnen omdat ze geld hebben en heeft bijna iedereen meer lol
mensjes die niet zo reik of oud zijn willen ook winnen, gaat het er om hoe goet je bent en niet hoe rijk je bent
en het geld wat je dan bespaard moet je dan geven aan de mensen die geen eten hebben
zo zijn er meer mensen blij dus dit plan is toch super goed en slim moet het wel gedaan worden

als de wereld zo beter word moeten alle werelds zo worden

wanneer word deze eerste wereld gemaakt?
 

DeletedUser23053

Gast
1. Topic staat niet op de juiste plek
2. Idee is echt al 100 miljoen keer voorgesteld + afgekeurd

Nee dus.
 

123gijs

Ruiter
Dit zal innogames nooit doen... Zo'n server is niet gratis, de medewerkers van grepolis die updates doorvoeren e.d. moeten ook worden betaald...
 

DeletedUser

Gast
Koop jij grepolis dan even? dan zijn de onkosten voor jouw en kun je winnen :)


Wat een spelfouten, begrijp er geen zak van
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser

Gast
wouter bij de andere ideeen was er niet dat er dan van het geld wat niet uitgegeven word arme mensen kunnen eten
en dat het goud zilver in het spel wordt
gijs die mensen moeten dan het doen zonder betaald te worden, dat doen ze wel als ze dit plan kennen
 

DeletedUser22575

Gast
mensjes die niet zo reik of oud zijn willen ook winnen, gaat het er om hoe goet je bent en niet hoe rijk je bent
en het geld wat je dan bespaard moet je dan geven aan de mensen die geen eten hebben
zo zijn er meer mensen blij dus dit plan is toch super goed en slim moet het wel gedaan worden

Wow xd
 

DeletedUser23053

Gast
wouter bij de andere ideeen was er niet dat er dan van het geld wat niet uitgegeven word arme mensen kunnen eten
en dat het goud zilver in het spel wordt
gijs die mensen moeten dan het doen zonder betaald te worden, dat doen ze wel als ze dit plan kennen

Nederlands leren a.u.b.

Mensen die niet betaald worden, gaan niet werken.
Als jij dat wel zou doen, ga dan maar als vrijwilliger bij inno werken.
 

DeletedUser

Gast
het is heel makkelijk

mensen kopen minder goud door dat het goud zilver is de wereld
dan geven ze het geld aan mensen die eten nodig zijn
iedereen heeft dan meer kans op winnaar te zijn
en mensen die arm zijn hebben eten

iedereen blij
makkelijk toch
 

DeletedUser

Gast
Ja man.. als ze geen geld uitgeven aan deze hobby doen ze dat misschien aan een andere hobby ?
 

DeletedUser23053

Gast
het is heel makkelijk

mensen kopen minder goud door dat het goud zilver is de wereld
dan geven ze het geld aan mensen die eten nodig zijn
iedereen heeft dan meer kans op winnaar te zijn
en mensen die arm zijn hebben eten

iedereen blij
makkelijk

Denk jij echt dat het geld wat over gehouden wordt linea recta naar het goede doel gaat?
Nee.
 

DeletedUser

Gast
Je titel alleen al

No goud werelden

Maak er dan van: Wereld zonder goud of No gold world ofzo
2 talen in 1
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser

Gast
Denk jij echt dat het geld wat over gehouden wordt linea recta naar het goede doel gaat?
Nee.

dat moet je dan doen

no goud is voor dat iedereen denkt van interesant

van commerciele dingen kan ik niks van weten, maar dat moet ook niet om te weten dat arme mensen zo eten krijgen
 

DeletedUser

Gast
mijn naam stond op deze site
en de 0 lijkt op de o dus er is toch niks mis mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan