• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

no goud werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Alsjeblieft sluit dit topic, want het is het verkeerde forumdeel en het is allang duidelijk dat dit idee niet doorgevoerd zal worden.
 

Gollum Returns

Manticore
Geacht N00bje.

Innogames is een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling.

Dus goudloze werelden zullen er helaas niet komen, want daar verdient Innogames niets aan.

Dan de mensen die er geld aan spenderen? Die zien het als een stukje hobby, en zouden ze een andere hobby hebben, dan zouden ze het wellicht daar aan besteden.

En wie weet, misschien ondersteund Innogames wel plaatselijke goede doelen, weet jij het?

Innogames is per slot van rekening ook nog eens een duits bedrijf, dus zal zich echt niet geroepen voelen om arme nederlanders te ondersteunen.

Dus nee, helaas een no goud wereld zal er niet komen, en duitse medewerkers zullen echt geen vrijwilligerswerk gaan doen zodat de arme nederlander een keer kan winnen.

Grepolis = Free to play. Dankzij de mensen die premium kopen. Free to win zal het helaas nooit worden.
 

DeletedUser

Gast
Geacht N00bje.

Innogames is een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling.

Dus goudloze werelden zullen er helaas niet komen, want daar verdient Innogames niets aan.

Dan de mensen die er geld aan spenderen? Die zien het als een stukje hobby, en zouden ze een andere hobby hebben, dan zouden ze het wellicht daar aan besteden.

En wie weet, misschien ondersteund Innogames wel plaatselijke goede doelen, weet jij het?

Innogames is per slot van rekening ook nog eens een duits bedrijf, dus zal zich echt niet geroepen voelen om arme nederlanders te ondersteunen.

Dus nee, helaas een no goud wereld zal er niet komen, en duitse medewerkers zullen echt geen vrijwilligerswerk gaan doen zodat de arme nederlander een keer kan winnen.

Grepolis = Free to play. Dankzij de mensen die premium kopen. Free to win zal het helaas nooit worden.

dus innogames mensen zijn eigenlijk hele nare mensen die geen oog hebben voor anderen
 

123gijs

Ruiter
Het zijn gewoon hele slimme mensen, die op een slimme manier geld verdienen. Jij gaat toch ook niet gratis bij de Albert Heijn werken?
 

Gollum Returns

Manticore
dus innogames mensen zijn eigenlijk hele nare mensen die geen oog hebben voor anderen

Dat zeg ik niet, misschien doen de mensen privé wel goede doelen steunen, dat weet jij niet, dat weet ik niet.

Maar ik denk niet dat je mensen moet gaan straffen die geld verdienen door te werken.

Geen idee welke leeftijd je hebt, maar je lijkt me nog vrij jong.

a.) Door de taal. (no offence, maar is onsamenhangend)
b.) Geen benul van geld / werk / commercie.
 

DeletedUser

Gast
Ik sluit hierbij dit topic. Normaal gezien zou ik dit verplaatsen naar ideeën & suggesties, maar aangezien dit idee al vaker is voorgesteld (en afgekeurd) heeft dat in dit geval dus vrij weinig zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan