• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Obama VS Romney, voor wie ben jij?

DeletedUser11295

Gast
Obama, Romney zegt de halte tijd dat Obama niks heeft gedaan maar die fijne Amerikanen snapten gewoon niet dat je met deze crisis niet vooruit kan gaan en de schade moet proberen te beperken, ik vind dat hij dat heel goed heeft gedaan en daarom vind ik ook dat hij Amerika de volgende 4 jaar uit deze crisis mag leiden.
 

DeletedUser14965

Gast
Obama, Romney zegt de halte tijd dat Obama niks heeft gedaan maar die fijne Amerikanen snapten gewoon niet dat je met deze crisis niet vooruit kan gaan en de schade moet proberen te beperken, ik vind dat hij dat heel goed heeft gedaan en daarom vind ik ook dat hij Amerika de volgende 4 jaar uit deze crisis mag leiden.

Obama heeft btw al gewonnen. Maar 't was spannend:
Obama had 55 miljoen stemmen
Romney had 54 miljoen stemmen
 

DeletedUser

Gast
Het zijn allebei gluiperds. Je schopt het niet tot presidentskandidaat als je geen hufter bent die de grote criminelen van deze aarde dient (wapenhandelaren, farmaceutische maffia, pedocriminelen, etc...etc...)
Obama wint, maar dat maakt weinig uit. Er zullen de afgelopen tijd weer veel beloftes door beide kandidaten gemaakt zijn, net zoals in Nederland. Na de verkiezingen kunnen alle beloftes weer de put in, net zoals in Nederland.
Vier jaar geleden was de eerste belofte van Obama dat Guantanomo Bay gesloten zou worden. Deze schandalige martelgevangenis is nog steeds geopend.
 

DeletedUser18813

Gast
Ze mogen zoveel beloven als ze willen, de kapitalisten hebben het voor het zeggen, overal (:
 

DeletedUser14965

Gast
Het zijn allebei gluiperds. Je schopt het niet tot presidentskandidaat als je geen hufter bent die de grote criminelen van deze aarde dient (wapenhandelaren, farmaceutische maffia, pedocriminelen, etc...etc...)

Dat zal altijd zo blijven in de politiek en de rest van de wereld. Gelukkig in Nederland is dat niet zo erg (voor zover bekend :p)

Er zullen de afgelopen tijd weer veel beloftes door beide kandidaten gemaakt zijn, net zoals in Nederland. Na de verkiezingen kunnen alle beloftes weer de put in, net zoals in Nederland.
Vier jaar geleden was de eerste belofte van Obama dat Guantanomo Bay gesloten zou worden. Deze schandalige martelgevangenis is nog steeds geopend.

Obama heeft ook vrij wat beloftes waargemaakt. Ik heb nu geen zin om dat op te zoeken, maar hij heeft zeker niet niks gedaan.
In Nederland is het allemaal wat minder groot. De beloftes die gemaakt worden voor verkiezingen zijn toch niet echt heel belangrijk. Niet dat ik goed praat dat ze het niet waarmaken, want ik vind het erg flauw waar Rutte (en Samson) nu allemaal mee aankomen.
Maar goed, als ik 't over Nederland ga hebben, wordt het allemaal wat Off-topic :)
 

DeletedUser

Gast
1 van de belangrijkste dingen die Obama heeft voor elkaar gekregen is de ziekteverzekering.
Toch iets heel belangrijk als je bedenkt dat dat bij ons vanzelfsprekend is.
Door dan ook eens 1 van de 2 oorlogen te stoppen die zijn voorganger heeft gestart en miljoenen te pompen in de economie vindt ik wel dat je kan zeggen dat hij heel wat verwezenlijkt heeft. Hier kunnen ze op een jaar nog geen regering vormen. :rolleyes:

Maar als je kijkt zijn ook de meeste Europeanen voor Obama. Waarschijnlijk doordat zijn ideeën iets meer overeenkomen met de onze.:)
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg obama! :)
maar waarom zagen jullie toch over guantanamo?
ja het was een belofte, maar obama heeft toch ook andere dingen aan zijn kop!? Net zoals orkaan sandy e.d?
 

DeletedUser

Gast
Ben blij dat Obama gewonnen heeft.
Hij zou de meeste staatsgeheimen wel weten en Romney niet.

Miss worden die geheimen dan ook wel eerder naar buiten gebracht,
Er zijn zoveel activiteiten met he leger en UFO's ( UFO's voor ons want het leger weet wel wat het is. )
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg obama! :)
maar waarom zagen jullie toch over guantanamo?
ja het was een belofte, maar obama heeft toch ook andere dingen aan zijn kop!? Net zoals orkaan sandy e.d?

In 2008 zou ik op Obama stemmen. In 2012 zou ik helemaal niet meer stemmen als ik een Amerikaan zou zijn.
Je moet geen stellige beloftes maken die je niet na kunt komen. Als Obama zegt: "Guantanamo Bay will be closed!", dan ga ik er vanuit dat dat een 100% zekerheidje is. Als hij dat dan toch niet nakomt reken ik hem daarop af. Simpel en rechtvaardig lijkt me.
Helaas zijn we er al zo aan gewend geraakt dat politici van alles beloven en niets nakomen dat we het allemaal maar accepteren.

http://www.youtube.com/watch?v=QyEU5_DTBis
 

DeletedUser14965

Gast
Ben blij dat Obama gewonnen heeft.
Hij zou de meeste staatsgeheimen wel weten en Romney niet.

Miss worden die geheimen dan ook wel eerder naar buiten gebracht,
Er zijn zoveel activiteiten met he leger en UFO's ( UFO's voor ons want het leger weet wel wat het is. )

Ja, het is maar goed dat staatsgeheimen geheimen blijven. Amerikanen doen zulke gekke dingen, dat wil je niet weten :)
 

DeletedUser14965

Gast
nou vertel
ik wil het weten

Ik ben geen wikileaks en ik weet gelukkig ook niet alles :p
maar bijvoorbeeld wat Germane zei: Onderzoek naar Ufo's en buitenaardse wezens (anders onderwerp :) ) en ze hebben geheime diensten als FBI en CIA, bijna twee criminele organisaties :)
 

DeletedUser15574

Gast
ik heb er geen verstand van dus ik vraag er maar naar
maar hoezo criminele organisaties?
 

DeletedUser14965

Gast
ik heb er geen verstand van dus ik vraag er maar naar
maar hoezo criminele organisaties?

Je kent vast wel wat films waar CIA en FBI in voor komt. De FBI wordt daar behoorlijk spectaculair over, maar is net zoals de CIA een geheime dienst die meer digitaal werk levert (achter computers in grote kantoren) dan met zoveel actie in films.
Wij in Nederland hebben de AIVD en de G4S als geheime diensten, die ook onopvallend te werk gaan. Maar anders dan in Amerika hebben die geheime diensten lang niet zoveel macht. En de CIA en FBI staat maakt erg veel gebruik van haar machten kent aardig wat duistere praktijken.
En terugkomend op de verkiezingen van het presidentschap, De president heeft niet heel veel te zeggen. De geheime diensten hebben meer macht.
 

DeletedUser15574

Gast
wow ik wist geen eens dat NL een geheime dienst had
hoe kom jij aan die informatie
 
Bovenaan