• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Oktoberfest

DeletedUser11295

Gast
Leuk idee, maar vind dit een beetje raar om nog zo'n wedstrijd te doen. Vind dat het eigenlijk voor de feestdagen alleen moet gelden en voor speciale dingen zoals de olympische spelen. Maarja dat ben ik nu eenmaal, wat vinden jullie?

discussieren maar!
 

DeletedUser18363

Gast
Re: het oktoberfest

Voor Pasen, Kerst en Oud en Nieuw is het wel leuk om een event te organiseren. Maar voor zoiets als een feest (wat in Nederland en België niet eens gevierd wordt) vind ik het wat onnodig. Veel mensen kwamen al met de vraag: ''Wat is het Oktoberfest?''. Misschien leuk voor de Duitse Grepo, maar voor hier niet vind ik.
 

DeletedUser11295

Gast
Re: het oktoberfest

Voor Pasen, Kerst en Oud en Nieuw is het wel leuk om een event te organiseren. Maar voor zoiets als een feest (wat in Nederland en België niet eens gevierd wordt) vind ik het wat onnodig. Veel mensen kwamen al met de vraag: ''Wat is het Oktoberfest?''. Misschien leuk voor de Duitse Grepo, maar voor hier niet vind ik.

Precies mijn mening, gewoon weer een event om geld uit de zak van spelers te kloppen. Mensen die minder goud gebruiken lopen hierdoor weer achter. Erg jammer vind ik dit hoor, dit zijn gewoonweg redenen waardoor veel mensen met grepolis stoppen, er zijn er al veel gestopt door de olympische spelen maar velen dachten toen ook, achja het is maar een maandje, denk dat dit voor velen de druppel is.
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Je kan ook gewoon een hele hoge rang hebben gehaald met de olympische spelen als je héél erg actief was ;)
 

DeletedUser18363

Gast
Re: het oktoberfest

Je kan ook gewoon een hele hoge rang hebben gehaald met de olympische spelen als je héél erg actief was ;)

Maar de meeste hadden er een zooi goud in gesmeten ;)

Het erge is dat de events niet eens meer zijn om ons wat variatie en wat leuks te geven, maar om geld te vangen.

Krijgen we straks ook een carnavalsevent, Midzomerevent, Herfstvakantie-event of een Het-is-weer-winter-event?
Trieste poging om geld te vangen...
 

DeletedUser11295

Gast
Re: het oktoberfest

erg triest, als er meerdere van deze zinloze events komen om geld te kloppen dan stop ik er gewoon mee.
 

DeletedUser18363

Gast
Re: het oktoberfest

Het venster van het event zal ook wel weer vol staan met koop voor 50 goud meer van dit of verhoog de productie van dit met 50 goud.
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Nope dit is niet het geval , ik ga de max van 4000 bier halen en ik verzeker jullie , een event zonder voor mensen met goud.
 

DeletedUser14929

Gast
Re: het oktoberfest

Geef eens watuitleg dan. Zodat we weten wat de bedoeling is!
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

ehm nou haha oke , rechtsonderin staat een plaatje waar je op klik , je komt in een nieuw schermpje daar staan 2 meters , 1 van hop (tot 2000) en 1 van amphoren (tot 15), hop krijg je door van boerendorpen te eisen , hoeveel gs je eist krijg je ook in Hop , amphoren zijn potten verspreid over de map die je moet zoeken , voor 100 hop en 1 amforen kan je 10 liter bier maken , je kan maximaal 4000 liter bier maken en als je dat hebt gemaakt krijg je 200 goud en onderweg ook nog wat leuke prijsjes :)

Vragen , PM me maar?
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

dus simpel hoe activer je bent hoe meer voordeel je er kan uit hallen.
dan zal ik maar eens een weekje verlof aanvragen :)


ehm nou haha oke , rechtsonderin staat een plaatje waar je op klik , je komt in een nieuw schermpje daar staan 2 meters , 1 van hop (tot 2000) en 1 van amphoren (tot 15), hop krijg je door van boerendorpen te eisen , hoeveel gs je eist krijg je ook in Hop , amphoren zijn potten verspreid over de map die je moet zoeken , voor 100 hop en 1 amforen kan je 10 liter bier maken , je kan maximaal 4000 liter bier maken en als je dat hebt gemaakt krijg je 200 goud en onderweg ook nog wat leuke prijsjes :)

Vragen , PM me maar?
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

dus simpel hoe activer je bent hoe meer voordeel je er kan uit hallen.
dan zal ik maar eens een weekje verlof aanvragen :)

Idd , maar dat is met alle events zo he :p maar let er wel op dat als je die 4000 liter bier hebt gehaalt je helemaal niks meer kan doen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

het is toch niet zo gek dat dit event er komt aangezien innogames in Duitsland zit.

en dit is idd best leuk om te doen ;)
en volgens mij kan je niet eens goud gebruiken.

en je kan ook dingen onderweg halen zoals scherpzinnigheid (200% GP voor een bepaalde tijd)
 

DeletedUser199

Gast
Re: het oktoberfest

Huh?
Ik speel toch geen Farmville?
Oh, wacht, het is grepolis weer...
 
Bovenaan