• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Oktoberfest

DeletedUser199

Gast
Re: het oktoberfest

Het is iig goudloos, maar ik maak me wel zorgen dat het niks met gp te maken gaat hebben...

[18:41:59] KingOfOn: kunnen we niet gewoon doen wie het meeste bier op kan krijgt de beste bonussen?

Groot gelijk :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Het is iig goudloos, maar ik maak me wel zorgen dat het niks met gp te maken gaat hebben...

[18:41:59] KingOfOn: kunnen we niet gewoon doen wie het meeste bier op kan krijgt de beste bonussen?

Groot gelijk :p.

Lekker eerlijk voor de minderjarigen ;p
 

DeletedUser7531

Gast
Re: het oktoberfest

wsl zijn er ook wel weer leuke awards, ik kan ook wel wat goud gebruiken, dus ik ga alvast wat boerendorpjes extra veroveren :)

p.s. met de olympische spelen was ik zonder goud te gebruiken iets van 5e geworden van epsilon, dus het is toch echt mogelijk :)
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Het is iig goudloos, maar ik maak me wel zorgen dat het niks met gp te maken gaat hebben...

[18:41:59] KingOfOn: kunnen we niet gewoon doen wie het meeste bier op kan krijgt de beste bonussen?

Groot gelijk :p.
En dan het belangrijkste stuk nog vergeten
[18:42:18] KingOfOn: dan win ik ook nog eens wat :p
 

DeletedUser199

Gast
Re: het oktoberfest

[18:44:18] KingOfOn: paar 5 liter dingen kopen
[18:44:25] KingOfOn: dat is mein fest :p

Maar OT:

We zullen zien hoe het gaat, persoonlijk had ik als oktober verassing liever een nieuwe wereld gezien.
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Ja, wat ik er nu van begrijp zijn vooral de grotere spelers in het voordeel, aangezien zijn wel de meeste boerendorpen zullen hebben. Maar zal zijn hoe het gaat.

[18:44:11] Tristan: Ik moet nog steeds naar Duitsland
[18:44:13] Tristan: Tijdens het Oktoberfeest
 

DeletedUser199

Gast
Re: het oktoberfest

Ja, wat ik er nu van begrijp zijn vooral de grotere spelers in het voordeel, aangezien zijn wel de meeste boerendorpen zullen hebben. Maar zal zijn hoe het gaat.

[18:44:11] Tristan: Ik moet nog steeds naar Duitsland
[18:44:13] Tristan: Tijdens het Oktoberfeest

Grote spelers zijn altijd in het voordeel, of dat zo eerlijk is ga ik niet op oordelen ;).
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Ik vind het een leuk idee! En ik denk dat je dit alleen op de Duitse Grepo server invoert je dan weer uit andere landen gemekker krijg dat die worden achtergesteld. En het is een leuke afwisseling toch! ;)
 

DeletedUser7531

Gast
Re: het oktoberfest

Grote spelers zijn altijd in het voordeel, of dat zo eerlijk is ga ik niet op oordelen ;).

ze hebben er over het algemeen de meeste tijd in gestoken, dus ik gun het ze :)

als je als kleine speler wilt beginnen moet je dus gewoon op een nieuwe wereld starten....

(maar dan moet die wel komen......)
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Hmm ben er niet zo een voorstander van maarja ze doen maar .. :p
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Dit zEt natuurlijk wel weer aan tot buitensporig drankgebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Wat houdt dat oktoberfest dan nou eigenlijk in, want de info die je verplicht te lezen krijgt is zo summier dat ik er op voorhand al niets voor voel.

Net als bij die Olympiade zal ik zoals ik het nu allemaal bekijk hier ook niets mee doen.
 

DeletedUser7531

Gast
Re: het oktoberfest

ehm nou haha oke , rechtsonderin staat een plaatje waar je op klik , je komt in een nieuw schermpje daar staan 2 meters , 1 van hop (tot 2000) en 1 van amphoren (tot 15), hop krijg je door van boerendorpen te eisen , hoeveel gs je eist krijg je ook in Hop , amphoren zijn potten verspreid over de map die je moet zoeken , voor 100 hop en 1 amforen kan je 10 liter bier maken , je kan maximaal 4000 liter bier maken en als je dat hebt gemaakt krijg je 200 goud en onderweg ook nog wat leuke prijsjes :)

Vragen , PM me maar?

zegt genoeg lijkt me
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

Kan je bij deze event alleen grondstoffen en goud winnen of kan je ook nog meer? Bijvoorbeeld cp.
 

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

er zal binnen het event een wiki link zijn met uitleg.
daar zal wel de werkingen en de aantallen kunnen zien dat je moet behallen om wat te kunnen winnen.
wat ik leuk vind aan dit event is het start op om 10:00 uur. das ook 100% leuker voor de spelers die niet de luxe hebben om tot 00:00 nog achter de pc te zitten.

voor de mensen die het willen weten mijne verlof is goed gekeurd :(




het is toch niet zo gek dat dit event er komt aangezien innogames in Duitsland zit.

en dit is idd best leuk om te doen ;)
en volgens mij kan je niet eens goud gebruiken.

en je kan ook dingen onderweg halen zoals scherpzinnigheid (200% GP voor een bepaalde tijd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: het oktoberfest

zijn die lelijke blauw wit geblokte doeken aan de bovenkant van t forum voor t oktoberfeest?
 
Bovenaan