• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Olympische spelen - Sven Kramer

DeletedUser

Gast
Ik denk dat iedereen het zolangzamerhand wel weet dat Sven Kramer gisteravond is gediskwalificeerd op de 10.000 meter schaatsen, hij nam de verkeerde bocht. Wat vinden jullie, is het de fout van Sven of van zijn coach Gerard Kemkers? Gerard Kemkers heeft hem immers in de war gebracht. En vinden jullie dat de Zuid-Koreaan Lee Seung-hoon eerlijk goud heeft gewonnen?
 

DeletedUser

Gast
Het is natuurlijk de schuld van Kemkers, Sven reed immers goed maar Kemkers zei dat hij naar die andere baan moest.
 

DeletedUser

Gast
het is kemkers fout natuurlijk en de koreaan heeft (wel met geluk) eerlijk gewonnen.
zulke dingen gebeuren eenmaal, ik hoop dat sven zijn vorm wel vast kan houden.
 

DeletedUser

Gast
Kemkers zijn schuld ofc.
Maar iedereen maakt fouten.
Ik keek gister ernaar en dacht was gebeurd er nu :O.

Erg jammer :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Miss als Kemkers hem daarna een keer extra de buitenbocht had laten doen had hij alleen maar straftijd erbij gekregen.
 

DeletedUser

Gast
Fout van Kemkers, maar Kramer niet geheel onschuldig.

Kemkers had hem nooit de verkeerde kant op mogen sturen, zeker omdat hijzelf twijfelde. Hij had zich er niet mee moeten bemoeien, al kan ik me zijn reactie in zijn positie erg goed voorstellen. Je pupil staat in je beleving op het punt een geweldige fout te maken, en dan moet er door de coach ingegrepen worden.

Kramer is een erg ervaren schaatser, en kan dus op zijn ritme en instinct vertrouwen. Dat hij dat niet gedaan heeft is begrijpelijk, gezien de manier waarop Kemkers hem de binnenbaan in stuurde, maar het maakt wel dat Kramer hier ook fout mee zat.

Aan de eerlijkheid van de Koreaanse overwinning valt niet te twijfelen.
 

DeletedUser

Gast
Aan de eerlijkheid van de Koreaanse overwinning valt niet te twijfelen.

Hij heeft een wereldrecord geschaatst inderdaad, maar kramer zat er 4 seconden boven.

Maar goed, misschien flikt kramer het over 4 jaar in ieder geval wel. :)
 

DeletedUser

Gast
Wees blij dat jullie al goud hebben. België integendeel.
Heb het alleen maar gelezen, niet gezien, maar het lijkt me wel de fout van de coach ;)
 

DeletedUser1680

Gast
Het is heel lullig voor Sven hij had goud gehad als ie die buitenbaan had genomen. maarja zoiets kan nou eenmaal gebeuren het blijven mensen.
 

DeletedUser

Gast
mijn moeder zat zowat te janken aan tafel :p
OH NEE SVEN OH NEE
dik flippen -,-

maar als hij nou direct een extra buitenbocht had genomen had niemand he gemerkt :eek:
scheidsrechters waren er pas 4 rondjes later :p


hij kan wel 1 medaille missen
erg sportieve sportfanaat :)
 

DeletedUser

Gast
best wel dom, hij traint 4 jaar ervoor,
en dan vergeet hij naar de buitenbocht te gaan -,-
 

DeletedUser13

Gast
Wie is sven kramer?
Ken wel de snowboardster Nicolien Sauerbreij die goud wint.
Maar sven kramer nooit van gehoord. :)
 

DeletedUser

Gast
Nja, het is wel zonde... Maar we weten nu wel dat Kramer die Lee wel kan verslaan, en dat lucht toch veel op :)

Bij het aankomende WK zal Kramer wel laten zien dat hij ook de goede weg kan kiezen ^^
 

DeletedUser

Gast
hij heeft al 1 goude plak binnenen dat vindt ik al goed genoeg

-1, wat een kul. Hij verdiend meer, helaas is hij zo verstandig geweest om netjes naar zijn coach te luisteren.

Er zijn mensen die de schuld bij Sven zelf neerleggen, maar mijn inziens moet de pupil naar zijn trainer luisteren. Op zo'n moment sla je niet zomaar aanwijzingen uit de weg.
 

DeletedUser

Gast
als je dan toch de foute baan neemt, neem dan georgina verbaan..

Ik weet het, hij is slecht, maar toch:p
 

DeletedUser

Gast
hij kan wel 1 medaille missen
erg sportieve sportfanaat :)

ja wel 1 gouden medaille maar geen 2 want de ploegen achtervolging gingen de andere niet snel genoeg en hij was echt heel erg boos (hij kon zelf makkelijk sneller)
 

DeletedUser

Gast
Pech voor hem. Op naar Rusland voor meer goud :p
Ploegen achtervolging = teamwork
Nederland heeft al 100 gouden medailles in Winterspelen :D
 
Bovenaan