• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Olympische spelen - Sven Kramer

DeletedUser13

Gast
waarvan er maar 1 in de sneeuw gehaald is. alles andere maidailles zijn gehaald op schaatsen.
 

DeletedUser

Gast
Pech voor hem. Op naar Rusland voor meer goud :p
Ploegen achtervolging = teamwork
Nederland heeft al 100 gouden medailles in Winterspelen :D

Poetin is boos op zijn sporters vanwege wanpresaties en gaat wat baantjes schrappen in die sector;)
 

DeletedUser

Gast
Poetin is boos op zijn sporters vanwege wanpresaties en gaat wat baantjes schrappen in die sector;)

'k Heb't gehoord ja :p
Na het eerste onderdeel zo ongeveer werd er al van de Minister van Sport geëist dat hij zou aftreden :D
 

DeletedUser

Gast
Fout van Kemkers, maar Kramer niet geheel onschuldig.

Kemkers had hem nooit de verkeerde kant op mogen sturen, zeker omdat hijzelf twijfelde. Hij had zich er niet mee moeten bemoeien, al kan ik me zijn reactie in zijn positie erg goed voorstellen. Je pupil staat in je beleving op het punt een geweldige fout te maken, en dan moet er door de coach ingegrepen worden.

Kramer is een erg ervaren schaatser, en kan dus op zijn ritme en instinct vertrouwen. Dat hij dat niet gedaan heeft is begrijpelijk, gezien de manier waarop Kemkers hem de binnenbaan in stuurde, maar het maakt wel dat Kramer hier ook fout mee zat.

Aan de eerlijkheid van de Koreaanse overwinning valt niet te twijfelen.



Helemaal mee eens^^^^^^:D
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat iedereen het zolangzamerhand wel weet dat Sven Kramer gisteravond is gediskwalificeerd op de 10.000 meter schaatsen, hij nam de verkeerde bocht. Wat vinden jullie, is het de fout van Sven of van zijn coach Gerard Kemkers? Gerard Kemkers heeft hem immers in de war gebracht. En vinden jullie dat de Zuid-Koreaan Lee Seung-hoon eerlijk goud heeft gewonnen?

Ik vind dat de koreaan eerlijk heeft gewonnen, maar zelf zou ik er niet blij mee zijn te winnen door de diskwalifiekatie van een ander!
En het is de fout van Gerard Kemkers, zoals Veldkamp al zei:'' een coach hoort zich niet te bemoeien met het spel van de schaatser zelf''!:confused:
 
Bovenaan