• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Pasen 2014

DeletedUser

Gast
Heeft er ondertussen al IEMAND honing ontvangen? Ik ben nu 25 eieren verder, maar geen enkel gekleurd ei. Ik krijg maar geen honing.
 

DeletedUser19654

Gast
Heeft er ondertussen al IEMAND honing ontvangen? Ik ben nu 25 eieren verder, maar geen enkel gekleurd ei. Ik krijg maar geen honing.
Ik heb zelf misschien dan best wel geluk met 2x honing :D
Maarja... verder krijg ik gewoon ziek veel gras, echt niet meer normaal!!!!
 

DeletedUser

Gast
Honing krijg ik ook wel aardig wat en zo nu en dan wat brood ;) Maar vooral gras ja...
 

DeletedUser

Gast
van de 40 eieren 3x honing.

antwoord op beginpost: leuk bedacht, al lijkt het veel op het rad van fortuin van vorig jaar. Maar dat mag de pret niet drukken. alles werkt naar behoren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Net mijn 20e ei binnen, dus ik zit wel goed als het gaat om die 40 eieren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Uhm... is het mogelijk in 2 dagen niet 1 eilandopdracht te krijgen?
 

DeletedUser21490

Gast
Haast je, want vandaag krijg je 10% extra goud bij elke aankoop van goud!

2 dagen te vroeg goud ingeslagen. :( :mad: :rolleyes:
 

DeletedUser19654

Gast
Woow... volgens mij is het toch echt 8 uur voor er een eilandopdracht verschijnt, er zijn er nu zeker meer als 48 uur voorbij en nog niks.
Straks gaat mijn hele paas event naar de knoppe!! Dan wil ik toch echt wel een vergoeding.
 

DeletedUser20686

Gast
Woow... volgens mij is het toch echt 8 uur voor er een eilandopdracht verschijnt, er zijn er nu zeker meer als 48 uur voorbij en nog niks.
Straks gaat mijn hele paas event naar de knoppe!! Dan wil ik toch echt wel een vergoeding.

Heb je al contact opgenomen met de support? Dit is inderdaad geen normaal gedrag.
 

DeletedUser

Gast
Woow... volgens mij is het toch echt 8 uur voor er een eilandopdracht verschijnt, er zijn er nu zeker meer als 48 uur voorbij en nog niks.
Straks gaat mijn hele paas event naar de knoppe!! Dan wil ik toch echt wel een vergoeding.


Zit je wel op een eiland met boerendorpen?
 

DeletedUser

Gast
Krijg ik een berichtje dat je 10% extra goud krijgt vandaag.
Koop ik goud ...... geen 10% extra.
 

DeletedUser15440

Gast
Pff tja pgm ik speel niet met goud en heb al meerdere gouden eieren gemaakt maar nog niet 1 keer scherpzinnigheid, al wel 4x myro aanval en 3 keer verbeterde aanval...
 

DeletedUser

Gast
Bij mijn eerste goud ei scherpzinnigheid. :p
Gebruik geen goud voor die kip.
Bij mijn tweede ei landuitbreiding :O
 
Bovenaan