• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

Ik zal kijken hoe realistisch dit soort plannen zijn en hem dan in ieder geval vandaag nog naar het Engels vertalen mocht dat nuttig blijken te gaan zijn.

Inmiddels staat volgend bericht op de Engelse, Noorse, Amerikaanse, Duitse server. Tevens op de facebook pagina's van Grepolis.nl en Grepolis.com.
Dear fellow Grepolis gamers. This is a plea from the Dutch Gamers. we discovered as you also already know a new feature on Beta. "Pay money for troops". This is an outrage and the start of the destrucion of Grepolis, the game we all love to play.
We started a petition on the dutch server we encourage you to do the same on your server forums. Let stop this madness of greed
Please start a petition before it is to late. We need to let them know that there is a limit to what we accept.
Kind regards
The Dutch grepolis players

Natuurlijk voorzien van de link naar deze topic.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17789

Gast
Ik zal kijken hoe realistisch dit soort plannen zijn en hem dan in ieder geval vandaag nog naar het Engels vertalen mocht dat nuttig blijken te gaan zijn.

We hebben dit reeds geplaats op UK - NO -US fora
Als er nog spelers zijn die op andere werelden spelen, feel free zou ik zeggen om het te delen


Tanja was me voor :p
 

DeletedUser13999

Gast
An sich ben ik niet tegen deze aanpassing (het kost wel heel erg veel geld voor een paar soldaatjes). Het is echter wel zo dat het hele spelletje hierdoor (nog) verder uit balans geraakt. Het hele scala aan goudproducten is te groot en te ingrijpend. Dus als ze deze optie willen invoeren: eerst wat andere goudopties verwijderen.

Dus zoals het er nu voor staat: Tegen invoeren, Voor de petititie.
 

DeletedUser20002

Gast
als ze gewone werelden, naast een wereld waarin je je troepen kunt kopen, laten bestaan voorzie ik geen probleem. Spelers die graag met geld willen knallen, kunnen dit mooi tegen elkaar doen.

Als deze update inderdaad word door gevoerd, ben ik het met joris eens dat er aparte werelden moeten komen met deze war-fare pakketen. Zo hebben gold-less spelers nog plezier in het spel en kunnen goudspelers lekker hun "wie heeft de grootste portemonnee"-oorlog op een andere wereld tegen elkaar uitvechten.
 

DeletedUser25209

Gast
ben nieuw hier op dit forum maar ik ben ook voor zet mij naam maar in de lijst
 

DeletedUser20279

Gast
absoluut voor deze petitie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Als speler hoop ik dat ze dit niet invoeren, voor natuurlijk.
 

DeletedUser5716

Gast
Zonder spelers geen Grepolis...
Zonder geld geen nieuwe ontwikkelingen of servers om Grepolis draaiend te houden....

Gezien deze functie het hele spel uit zijn verband trekt en je een te grote tweedeling gaat krijgen tussen de spelers die gewoon lekker willen spelen met minimaal goud gebruik of de speler die hele salarissen willen spenderen stem ook ik voor deze petitie.

Misschien kan er geopperd worden voor werelden met instant buy en deze nieuwe mogelijkheden en werelden zonder instant buy en deze mogelijkheden.

Mijn naam mag ook op de lijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23528

Gast
Ik steun de petitie en ik zie liever niet dat de Warfare Packages toegevoegd gaan worden aan Grepolis.
 

DeletedUser

Gast
1994d272837438c8f12312b3ad1e93a1.png
 

DeletedUser

Gast
Met de invoering van Instant Buy en de Goudhandel, was het voor mij wel duidelijk dat mijn Grepolistijden tot een eind zouden (moeten) komen en vervaagde de lijn tussen "goud als gemakkelijk handigheidje" en "keihard voordeel waar je niet eens meer écht actief voor hoeft te zijn" in mijn optiek al behoorlijk.

Daarover kon je nog discussiëren en kon ik - tot op zekere hoogte - nog wel de redenatie er achter volgen.

De invoering van deze pakketten zou er echter ver over zijn. En ik ben het dan ook volledig eens met de initiatiefnemers, om aan te geven dat hier de grens ligt.

Bedankt Rutger en Gollom. Ik steun deze petitie van harte.
 

DeletedUser

Gast
zet mij er maar bij, ze proberen op steeds meer manieren het spel verpesten moet toch een keer klaar zijn
 
Bovenaan