• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser23468

Gast
zet mij maar op de lijst

ik weet niet of mensen het spel goodgame of empire kennen maar daar gingen ze ook te veel aan goud (daar diamanten) doen. je kon er zo onderhand als je het geld had vanaf de eerste dag dat je het speelt meteen al level 70 zijn. en kijk er nu maar eens, alleen maar protesten van de spelers en veel mensen die stoppen. als ze dit doorvoeren gebeurt dat hier ook.




DOE DIT NIET
 

DeletedUser22365

Gast
Ik ook uiteraard!
Die goudhandel slaagt al op niks
Geldwolven dat is alles wat zij zijn...
Zal zoveel mogelijk "reclame" maken :p
 

DeletedUser

Gast
fd63a0fee8fcf751976ce638780798c3.png
 

DeletedUser22365

Gast
zet mij maar op de lijst

ik weet niet of mensen het spel goodgame of empire kennen maar daar gingen ze ook te veel aan goud (daar diamanten) doen. je kon er zo onderhand als je het geld had vanaf de eerste dag dat je het speelt meteen al level 70 zijn. en kijk er nu maar eens, alleen maar protesten van de spelers en veel mensen die stoppen. als ze dit doorvoeren gebeurt dat hier ook.




DOE DIT NIET


.
Haha vroeger gespeeld, robijnen trouwens :p
Iid spel echt helemaal verneukt
En eenmaal iedereen koopt gaan prijzen maar omhoog...
 

DeletedUser

Gast
hoe bedenken ze het.. geen enkele speler zou hier gelukkig van worden..
 

DeletedUser9408

Gast
koomenengaan 24-05-2015 15:53
Als het wel doorgaat dan stop ik met Grepolis , en een hoop zullen mij volgen denk.

Zet mij er ook maar bij ik ben zeer tegen.

(laatst aangepast door koomenengaan op 24-05-2015 15:54)citerenBewerkenverwijderen
shadow49 24-05-2015 16:43
Zet mijn naam er ook maar bij.
Ik ben ook tegen

citerenBewerkenverwijderen
excalibur13 24-05-2015 16:51
en ook mijn naam mag erbij, als alles meteen te koop is dan heb je geen tactisch inzicht meer nodig, goed gevulde bankrekening is genoeg

citerenBewerkenverwijderen
ex-KpL 24-05-2015 17:09
mijn naam ook hoor maar of het uit maakt..

Met tegen bedoelen ze tegen de Warfare Packages, voor de petitie.
 

DeletedUser

Gast
Zet mij maar bij op de petitie!! Dit verpest volledig de evenwichtsstructuur f2p-p2p
 

DeletedUser15796

Gast
Zet mijn naam er ook bij.

De spel vreugde gaat er op deze manier ervan af
 
Bovenaan