• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser

Gast
Ik steun deze petitie ten volle. Wat mij ongelooflijk stoort aan dit spel (ook al speel ik het graag), is dat het nul komma nul met skill te maken heeft. Veel tijd én vooral heel veel geld erin steken en je wint altijd.

Een server waar iedereen met dezelfde mogelijkheden speelt, dat zou pas fijn zijn (dat ze desnoods een bedrag vragen om op die server te kunnen spelen, maar verder iedereen gerust laten met het "laten we het geld uit je zakken kloppen gedoe"!
 

DeletedUser18174

Gast
verpest het spel

Zet mijn naam er ook maar bij

dit verpest het spel
 

DeletedUser

Gast
Goed initiatief Rutger.

Ik denk niet dat Kroenuh dit snel zal negeren

Helaas is Kroenuh, wanneer het er op aankomt, waarschijnlijk gewoon een marionet van Inno die niks te vertellen heeft(:.
Bureaucratie tot in den top, dat is al veel vaker gebleken.

No offence verder.
 

DeletedUser

Gast
Het probleem is ook dat Kroenuh niet veel inspraak heeft binnen IG.
Hij kan onze wensen wel overbrengen maar kan er niet voor zorgen dat die uitkomen en het probleem met IG is ook dat ze niet naar ons luisteren.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Goed initiatief Rutger.



Helaas is Kroenuh, wanneer het er op aankomt, waarschijnlijk gewoon een marionet van Inno die niks te vertellen heeft(:.
Bureaucratie tot in den top, dat is al veel vaker gebleken.

No offence verder.

Het probleem is ook dat Kroenuh niet veel inspraak heeft binnen IG.
Hij kan onze wensen wel overbrengen maar kan er niet voor zorgen dat die uitkomen en het probleem met IG is ook dat ze niet naar ons luisteren.
Hij wil dit ook niet, maar kan er weinig aan doen behalve zijn naam ook op de petitie te zetten (die er ook op staat;)):
Ohja trouwens, als speler zijnde mag je mijn naam ook op de petitie zetten! :)
 

DeletedUser

Gast
Als we even reeël zijn en ik advocaat van de duivel speel:

Wie gaat hier ooit naar luisteren?
 

DeletedUser

Gast
Als we even reeël zijn en ik advocaat van de duivel speel:

Wie gaat hier ooit naar luisteren?

Zoals ik zei, ik gooi morgen het linkje op de devblog en hoop met de ontwikkelaars zo wat in gesprek te komen.
Verder heb ik hier natuurlijk de wens op een staking (in het ultieme geval) geuit, in mijn post waarmee ik op Kroenuh reageer heb ik vrij beknopt uitgelegd waarom dat zou moeten.

Rest mij slechts te hopen dat het modteam zoiets zou willen doen. Andere mogelijkheden worden nog overwogen / onderzocht.
 

DeletedUser19428

Gast
Als ze hier niet naar willen luisteren in Hamburg dan gewoon in staking gaan
dan moeten de spelers die wel door willen spelen het maar even ontgelden.
Kan zijn dat Inno dan wel wil luisteren want dan raak je ze in de beurs doordat er geen inkomsten meer binnenkomen.
 

DeletedUser23053

Gast
Als we even reeël zijn en ik advocaat van de duivel speel:

Wie gaat hier ooit naar luisteren?

De petitie is op 3 fora en heeft toch al ruim 700 verschillende mensen die hebben getekend, dat negeer je niet zomaar ;)
 

DeletedUser

Gast
Op hoop van zege dan:). Goed initiatief, laat dat voorop staan.
Lijkt me dat het een onmogelijke opgave wordt, aangezien plannen die nu al concreet worden getest, al veel langer in de running zijn. Daarnaast spelen er financiële belangen mee, wat de zaak ook niet makkelijker maakt.
 

DeletedUser

Gast
De petitie is op 3 fora en heeft toch al ruim 700 verschillende mensen die hebben getekend, dat negeer je niet zomaar ;)

700 personen is relatief gezien erg weinig, in ieder geval lang niet genoeg om een bedrijf op andere gedachten te brengen of er zelfs inhoudelijk naar te kijken. Het zal dan de zoveelste petitie worden die "zoek geraakt is".
 

DeletedUser23053

Gast
700 personen is relatief gezien erg weinig, in ieder geval lang niet genoeg om een bedrijf op andere gedachten te brengen of er zelfs inhoudelijk naar te kijken. Het zal dan de zoveelste petitie worden die "zoek geraakt is".

Meh, als je bedenkt hoe weinig forumaccounts echt actief zijn, is dit een erg groot aantal!
 

DeletedUser

Gast
pu482qkh.png


Zeus approves this petition!

http://en.grepolisqt.de/petition-to-stop-warfare-packages/
 

DeletedUser25221

Gast
Voor! Dus graag toevoegen aan de lijst van ondertekenaars.
 
Bovenaan