• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

DeletedUser11438

Gast
Waar kun je reageren op die Official statement?
Als ik dat probeer, krijg ik de melding dat ik niet voldoende rechten heb?

Dat statement rammelt namelijk aan alle kanten...
 

DeletedUser

Gast
Hier was in ieder geval mijn reactie. Mocht je zelf willen reageren dan kan dat wat mij betreft in dit topic.
 

DeletedUser11438

Gast
John Doe zei:
.......as well as inform you of our plans to take corrective action to fix the issue going forward.

Zoals het er nu staat, gaan ze aanpassingen doen zodat het warfare package alsnog ingevoerd gaat worden.
In feite nemen ze de community dan dus, zoals verwacht, niet serieus...
 

DeletedUser19428

Gast
Dan rest ons nog 1 ding en dat is dat de community's gaan staken.

Eens kijken of ze het dan nog in gaan voeren.
 

DeletedUser11438

Gast
ik was wat te snel met mijn antwoord...
hier mijn complete commentaar..


zoals gezegd, naar mijn mening rammelt de officiele statement van Inno aan alle kanten..
Mijn visie hieronder. Ik nodig een ieder uit om hier wat van te vinden/ op te reageren

Graag zou ik ook van Kroenuh willen weten hoe ik dit op een fatsoenlijke wijze bij Inno GmbH kan krijgen. Daar moet het commentaar namelijk in eerste instantie heen.
Of dat hij, in zijn functie als CM, dat zou willen doen.


====================================

John Doe zei:
.......as well as inform you of our plans to take corrective action to fix the issue going forward.

Zoals het er nu staat, gaan ze aanpassingen doen zodat het warfare package alsnog ingevoerd gaat worden.
In feite nemen ze de community dan dus, zoals verwacht, niet serieus...


John Doe zei:
First and foremost, we would like to thank you for taking the time to show your passion and commitment for Grepolis. We are lucky to have a community that cares and appreciates this wonderful game. Without your voice we would not be able to make Grepolis into what it is today!

Er wordt bijzonder vaak gereageerd door de community. Het ontbreekt Innogames echter alleen aan het fatsoen om eens te luisteren. Als je zo blij bent met een community die zo betrokken is, luister er dan eens vaker naar...


John Doe zei:
Some of the items that you saw in the screenshot were not to be offered together for sale in the live version of the game as presented on beta. Furthermore the bundles and packages would only be available for a set duration, much shorter than the timeframe it has been offered on the Public Beta server.

Uitstekend voorbeeld dit van niet luisteren naar je community. Compleet de plank misgeslagen door Inno. De community wil deze package überhaupt niet hebben. Dus niet "Some of the items..."
Nee, gewoon helemaal niet!! Kwestie van lezen Inno...
En dus ook niet "only be available for a set duration"
GEWOON HELEMAAL NIET!!!


John Doe zei:
The testing results of the last 4 days have been showing us the feature is technically working as intended.

Werkelijk helemaal niemand uit welke community dan ook zal het aan z'n r**t roesten of het technisch werkt of niet... Niemand wil het... Zelfs de goudverslinders (waaronder ik mezelf op sommige momenten toch ook schaar) niet!!


John Doe zei:
With the bundles & packages, our intention is not to throw off the balance of the game, the packages that will be offered will be beneficial to both the players, as well as InnoGames.

Als de intentie NIET is om de balans te verstoren, wat is de intentie dan?
En met de events zoals ze nu aangeboden worden alleen al wordt de balans namelijk wel verstoord. En niet zo'n klein beetje ook..
Voorbeeld: Troepen die je krijgt bij events;
- Slingers
- Ruiters
- Hoplieten
- Vuurschepen
- Harpijen
- Manitcoren
- Biremen

Dat wil dus zeggen dat je aanvallend gezien alleen je GS nog aan kata's uit hoeft te geven (STB heb je namelijk al lang) om je clears terug te "bouwen". De rest is namelijk gewoon te koop??
En daar tegenover staat alleen de mogelijkheid om Biremen te kopen. En dan zijn die aantallen ook nog eens lager dan bij VS, terwijl VS al een sterkere unit is?

Van wat we gezien hebben van de Warfare packages, gaat het (weer) alleen maar om aanvallende units (ja ik weet, hoppen zijn ook verdedigend. Behalve in dit geweld dan toch, komaan) en zelfs scherpzinnigheid voor 12 uur...
Belachelijk!


John Doe zei:
We also understand that frustrations have been mounting over the past few months due to the release of several premium features. This happens to be an unfortunate coincidence, however we are committed to working on non-premium features in the future, such as the mid-game and end-game revamp that all of us have been waiting for so long.

Hier draait het eigenlijk allemaal om natuurlijk. Voornamelijk omdat de frustraties veroorzaakt zijn/worden door Innogames zelf. En alsjeblieft, maak jezelf niet belachelijk door te zeggen dat het toeval is. Iedereen weet beter. Vanaf de Beta servers komt info bij de community over bepaalde zaken (zo ook Instant Buy en Handelen van goud wat vanaf wereld Naxos actief is) en al meerdere malen is de community FEL tegen geweest. Als dit soort features dan willens en wetens doorgedrukt worden, dan kan je er wel vanuit gaan dat je coomunity boos wordt ja.
En ga dan nu niet schijnheilig een zinsnede maken dat dit een onfortuinlijk toeval is. Want is het alles behalve....
En de "End-Game Revamp" waar over gesproken wordt, is ook al een belofte die al jaren gemaakt wordt, maar even zolang knap ontweken ;)
Wel tijd om allerlei nonsens te ontwikkelen, maar geen tijd voor de enige twee problemen waar de hele community tegenaan loopt (WW en goud).


John Doe zei:
Additionally we have received complaints about the recent changes to the marketplace and trade screens in the game

Wellicht anders een idee om voordat er veranderingen komen, eerst eens te polsen wat mensen echt belangrijk vinden. Nu is er een aanpassing gedaan aan het boerendorp, terwijl volgens mij helemaal niemand daar om heeft gevraagd. Terwijl wel de hele community vraagt of er wat aan IB gedaan kan worden. En aan het eindspel (WW's). En dat soort vragen vanuit de community blijven maar onbeantwoord.
Dus voelt de community zichzelf genaaid ja...


John Doe zei:
Please rest assured that the Support Team and the Community Managers have continuously provided your feedback about these features. Please understand that if you do not see changes right after feedback has been presented, it does not mean that it is being ignored.

Hier gaat het dus eigenlijk om de laatste zin. We voelen ons wel "ignored". En dat worden we namelijk ook keihard. Kom ik weer, maar het mooiste voorbeeld is nog steeds goudhandel en IB. Daar zat echt niemand op te wachten (in ieder geval een bijzondere minderheid), en toch wordt het er doorheen gedrukt. Welke belangen hebben er dan zo zwaarwegend gespeeld dat het er toch is gekomen. Daar is nog steeds antwoord op gekomen.
En mocht het "zwaarwegende belang" nou de inkomsten van Inno zijn, laat ze dat dan eens gewoon toegeven. Het enige wat nu gebeurt is dat het afgedaan wordt met een of andere k*tsmoes.
ik mag hopen dat Inno begrijpt dat ze dan in feite spotten met ons verstandelijk vermogen.
En dat is natuurlijk belachelijk. Wees dan sterk, en geef toe hoe de vork in de steel zit.

De Nederlandse community is een kritische, maar GEbruik die dan. In plaats van nu te MISbruiken. Althans, dat is het gevoel wat bij velen leeft. Op dit moment dan...


John Doe zei:
Thanks for your understanding and continuous support!

Ben ik de enige die de bui al weer voelt aankomen.
Er komt een "deftig" bericht helemaal vanuit Duitsland... Dus daar moeten we het maar een beetje mee doen. Het ontbreekt namelijk aan de mogelijkheid om hierover in discussie te treden.
De hele brief die geschreven is, rammelt... En zoals hierboven te zien is, rammelt het aan nogal veel kanten. Bijna iedere zin zelfs..

Nogmaals, ik zou graag willen dat mijn respons door Kroenuh wordt doorgestuurd naar Duitsland (uiteraard ontvang ik daar graag een CC van, en uiteraard ontvang ik ook graag hun antwoord, al dan niet rechtstreeks).
Mocht dat niet mogelijk zijn, dan zou ik graag door Kroenuh op de hoogte gesteld willen worden hoe ik er zelf voor kan zorgen dat dit bericht bij Inno terecht komt.

Groet,
Pieter
 

DeletedUser23703

Gast
Ik, aktaioon, ben TEGEN deze warfare packages.

Het is hier een spel van innogames, niet van (st)EA(l) Sports!
 

DeletedUser18750

Gast
hmm sorry niet goed gelezen dat het al goed geslaagd was zoveel pagina's :) :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18750

Gast
na het lezen van pt1999 zijn brief(pieter dus?) merk ik dat er nog steeds problemen zijn en dat warfare packages toch nog steeds komen "uiteindelijk" en dat er niet geluisterd word is dus wel duidelijk (reden dat ik gestopt was was van wegen updates die ik niet zag zitten) dus als dit door komt die Warfare Packages ben ik gewoon weg bij grepolis #alpha-beste-wereld-ever
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik denk dat het desondanks gewoon het beste is gewoon om dit eventjes te laten rusten.
Natuurlijk wel een oogje blijven houden in de toekomst op wat er nog allemaal komt, ook wat betreft deze packages.
Verder kunnen we/jullie vrees ik atm, zonder exacte toekomstplannen, dus lijkt het me beter gewoon af te wachten wat de toekomst brengt ;)
 

DeletedUser11438

Gast
Ik denk dat het desondanks gewoon het beste is gewoon om dit eventjes te laten rusten.


Daar schuilt straks het gevaar Robin. Nu zijn er mensen (zoals ik, en Rutger op pagina 65) die aangeven dat de statement aan alle kanten rammelt. Dat wij als community echt pertinent tegen zijn. Als we dit laten rusten wordt dit er straks doorheen gedrukt, net zoals dat in het verleden altijd gedaan is.
We willen dus graag:
- Kroenuh dit doorzet naar Innogames GmbH, met CC naar ondergtekende en ik/wij als community willen daar een antwoord op.
- De warfare packages wordt pas verder over gesproken indien voldaan is aan de reeds lang uitstaande wensen van de community. bijvoorbeeld het eindspel. (zie post van Rutger hieromtrent).
- Er door Innogames beter geluisterd gaat worden naar de community. Zie mijn voorbeeld over de spelupdates.



Natuurlijk wel een oogje blijven houden in de toekomst op wat er nog allemaal komt, ook wat betreft deze packages.
Verder kunnen we/jullie vrees ik atm, zonder exacte toekomstplannen, dus lijkt het me beter gewoon af te wachten wat de toekomst brengt ;)

Ik ben niet zo van de afwachtende houdingen. Ik wordt graag geinformeerd en op de hogote gehouden. Net als een groot deel van deze community. We willen graag met respect behandeld worden en voor vol aangezien worden. In ieder geval dat gevoel krijgen.
Hoe kan dat door Innogames gerealisserd worden?


Oh, en ik had eigenlijk een reactie van Kroenuh verwacht, gezien het feit dat ik de vraag aan hem adresseerde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20842

Gast
ik ben het helemaal eens met pt1999. Wanneer de gemoederen weer wat rustiger zijn geworden, wordt deze kloten update ons toch wel de strot doorgedrukt.

Overigens moet ik wel vermelden dat het event, commander of rome, wat nu aan de gang is qua troepen iets minder overpowerd is en de balans minder verstoord.

Hierbij moet ik wel vermelden dat het een gratis steden festijn is, met nog geen 1000 goud denk ik dat je minimaal 3 vrije steden kan krijgen door dagwinnaar te worden. ABSURD! Dit heb ik vermeld maar geen enkele reactie uiteraard.

Jammer dat de goede community van grepolis zoals pt1999 ook zegt gewoon compleet genegeerd wordt.
Ik hoop dat met 5 tot 10 jaar jullie zelf beseffen dat jullie het zelf kapot gemaakt hebben. Jammer dat het dan waarschijnlijk al te laat is!

Zonde en zo zo zo dom!
 

DeletedUser19428

Gast
nu dit plan voorlopig in de ijskast is gezet moet het goud /geld nu van de GS gaan komen
Boerendorpen moeten straks steeds worden aangevallen voor GS en natuurlijk zullen de instellingen zo zijn dat je veel te weinig GS krijgt wat je groei gaat belemmeren.

Oplossing van Inno. We gaan mu GS pakketten verkopen voor goud of geld.
Let maar eens op. want dit gaat er zeker aankomen, maar wordt heel voorzichtig ingevoerd om zo geen weerstand te krijgen.
 

DeletedUser21750

Gast
Harstikke laat, maar ik ben ook zeker voor. De redenen zullen de vorige zeventig pagina's en in de beginpost wel langsgekomen zijn dus die zal ik niet herhalen!
 

DeletedUser12074

Gast
Ik ben ook voor de petitie!
Weg met het idee van het meteen kunnen kopen van allerlei troepen, als niet goud speler (of goud speler met weinig geld) kun je dan helemaal niks meer maken tegen die anderen.
Goud ruilen; oké, met events goud kunnen omzetten in specials; oké, maar meteen troepen kunnen kopen en allerlei bonussen; dat gaat echt te ver!
 
Bovenaan