• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Pim Pam Pet #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Pim Pam Pet

Jawel, Pim Pam Pet is terug. Het spel dat ongeveer iedereen kent, en dat ook op een forum kan. Dat ga ik leiden.

Installeer iets (put it in ya head)
- Skype
- Een rijke woordenschat

Geef me woorden (just one fetisj)
Wanneer ik een ronde heb aangekondigd, kun je me aanspreken op Skype. Als ik er dan ben, geef ik je een categorie en een letter (bvb een groente met een B). Dan moet jij binnen de 30 seconden iets geven wat in die criteria past, bijvoorbeeld Broccoli. Zo krijg je 2 vragen om een wat bredere actieradius te hebben. En dan is het voorbij en wachten op de volgende ronde.

Pak aan die punten (you'll need 'em)
Er zijn 2 manieren van beoordeling van een inzending:
1. Originaliteit: ben je zo origineel geweest om een uniek woord te vinden, dat niemand anders heeft ingestuurd? Goed zo. Indien niet, krijg je een minpunt per kandidaat die hetzelfde heeft gezegd als jij.
2. Creativiteit/Passendheid: wordt beoordeeld door een jury die bestaat uit 2 of 3 leden, zij rangschikken de inzendingen van boven naar beneden en kijken of het woord creatief is, maar ook of het eigenlijk wel een passend antwoord op de vraag is.

Dat was niet zo goed (bye bye)
Na elke ronde valt de slechtste af (in het begin zijn het er 2 of 3). Als er nog 3 over zijn, spelen we de finale. Afvallen kun je doen door de minste punten te behalen. Bij gelijke stand wordt gekeken naar de tijd die benut is voor het verzinnen van de antwoorden. De langzaamste valt dan af.

En nu zit je in de finale (not even that bad)
De finale is een beetje anders. Ten eerste wordt er maar 1 vraag gespeeld, daarvoor is dan wel een minuut antwoordtijd. Want het is nogal een speciale vraag. Wat betreft de jurering: aangezien het een creatievere opdracht is, zijn dubbele antwoorden onmogelijk. Daar wordt dus niet aan gedacht. De winnaar wordt bepaald door de afgevallen spelers en andere belangstellenden die zin hebben in stemmen, want dat gaan ze doen. In pm sturen ze mij hun favoriet, en die krijgt 1 punt. Degene met de meeste punten wint PimPamPet.

Luister naar mij (or die)
Sommige dingen mogen niet:
- Google gebruiken: niet echt te controleren, maar je hebt sws niet veel tijd en het is gewoon niet eerlijk tov anderen.
- Je woord doorspelen: hou het spannend, vooral voor de jury! Maar ook aan anderen wordt niks verteld voor de uitslag er staat.
- Mij tegenspreken: als ik een woord niet vind kunnen, dan kan het niet. Jammer genoeg beslis ik wat er in mijn posts komt en wat niet, dus moeilijk doen heeft weinig zin.

Je wint een ronde (no reward at all)
Fijn voor je, van die gewonnen ronde. Eigenlijk krijg je er helemaal niets voor. Of toch niets zichtbaars. Als het zo is dat je in de ronde nadat je hebt gewonnen op een gelijk spel om de eerste of de laatste plaats komt, dan zal jij winnen of niet afvallen. De punten tellen niet door oid, dit is het enige wat je voor een goede ronde krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Spelerslijst
1. Jaspenia - ronde 5
2. Wouter
3. PartOfTheGame - ronde 1
4. Harry - ronde 1
5. Archer - ronde 6
6. Alice - ronde 4
7. Gekko - ronde 5
8. Marco
9. Genie - ronde 2
10. Rutger
11. Neus - ronde 3
12. Sammy - ronde 6
13. Bats - ronde 2
14. Sanhal - ronde 4

Jury
1. Rabbid
2. Mitchjol

Posten mag, ik bedenk zo een vraag en dan pleur ik hier een deadline neer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Rip, je bent de deadlinevergeten.
(hoop dat die iet voor mdnsdag is, anders doe ik sws niet mee gezien ik in belgenland zit
 

DeletedUser20542

Gast
Vnv of morgen bump iedereens privé en dan post ik de deadline.
 

DeletedUser20542

Gast
Morgen, dinsdag 26-05, om 21u heeft iedereen bij mij gespeeld. Hopelijk. En anders val je af.
 

DeletedUser20542

Gast
We gooien er nog een dag bovenop omdat ik zo aardig ben en omdat ik niet genoeg on ben om iedereens test af te kunnen nemen

Morgen 21u dus, wat inhoudt dat je vnv, morgen tussen 3 en 5 of morgenavond na 20.30 je kans nog kunt wagen.
 

DeletedUser20542

Gast
Ronde 1 Een manier om iemand te begroeten met een H Jury 1 (Rabbid) Aftrek Score Conclusie
1. Jaspenia Hey ouwe, 19 sec. 6 6 6e
2. Wouter Hei, 11 sec. 1 1 12e
3. POTG Niet gespeeld / 0 Valt af
4. Harry Niet gespeeld / 0 Valt af
5. Archer Hai, 8 sec. 5 5 7e
6. Alice Howdy, 9 sec. 9 1 8 2e
7. Gekko Haloã, 26 sec. 10 10 Winnaar
8. Marco Hieperdepiephoera, 18 sec. 4 4 8e
9. Genie Haai, 27 sec. 7 7 5e
10. Rutger Heya, 25 sec. 8 8 4e
11. Neus Hoi, 8 sec. 3 1 2 11e
12. Sammy Hallo, 2 sec. 2 2 9e
13. Bats Hoi, 3 sec. 3 1 2 10e
14. Sanhal Howdy, 9 sec. 9 1 8 2e

De inactieverds zijn doei. Opwarmertje dus deze ronde.
Volgende ronde: 2 vragen. Ik heb er al 1, de volgende komt soon. Ik por wel, en ik verklap alvast dat ik de vragen een beetje in hetzelfde thema hou.


En o ja, er zijn een paar mensen bij gekomen. Jippie.
 

DeletedUser23053

Gast
Hoe krijgen hoi en hallo meer punten dan een Fins woord, ik dacht dat creativiteit belangrijk was :|
 

DeletedUser

Gast
Waarom hebben sommige mensen aftrek?

E: Nvm, ik zie het al, door dubbel gebruik.
 

DeletedUser

Gast
Waarom hebben sommige mensen aftrek?

Als je hetzelfde antwoord heb als iemand anders krijg je minpunten daarvoor.

ea8f51fd978e8da58e048b59ebefde51.png


Disclaimer: didn't even try.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan