• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Pim Pam Pet #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ronde 4 Een Europese stad met een L Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Een taal met een H Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Score Conclusie
1. Jaspenia Lissabon, 21 sec. 3 6 2 Hongaars, 19 sec. 1 1 3 6 6e
2. Wouter Lissabon, 4 sec. 3 6 2 Hebreeuws, 5 sec. 3 5 2 13 3e
5. Archer Lissabon, 23 sec. 3 6 2 Hindi, 2 sec. 5 3 15 2e
6. Alice Niet gespeeld Niet gespeeld 0 Valt af
7. Gekko Lennik, 19 sec. 5 1 Hongaars, 28 sec. 1 1 3 5 7e
8. Marco Ljubljana, 24 sec. 6 4 Hebreeuws, 6 sec. 3 5 2 16 Winnaar
10. Rutger Leicester, 12 sec. 4 5 Hongaars, 15 sec. 1 1 3 8 5e
12. Sammy Leuven, 13 sec. 1 2 Hebreeuws, 13 sec. 3 5 2 9 4e
14. Sanhal Lille, 19 sec. 2 3 Hongaars, 4 sec. 1 1 3 4 8e, valt af

Archers geniale ingeving bracht hem dit keer de winst. Alice is een inactieve zak. En Lille werd slechter beoordeeld dan Lennik dus toen viel het doek.

Edit ik deed iets fout en nu wint Marco met zn gesloveen.


Ik ben al druk aan het nadenken over ronde 5. Geduld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Oh, sorry, niet meer aan gedacht (heb zo al genoeg aan mijn hoofd).
 

DeletedUser16004

Gast
Hoezo geeft Rabbid lennik 6 punten terwijl het niet eens een stad is maar een dorp en de opdracht toch duidelijk een stad is.
 

DeletedUser16004

Gast
Ik dacht bij stad meteen aan hoofdstad, domdomdom :(

Daardoor heb je wel de meeste punten van mij gehad;)
En eigenlijk had ik Lennik 0 punten willen geven, omdat ik het geen antwoord vond, maar daar had ik het recht niet toe:(
 

DeletedUser

Gast
Ik ben nu toch wel benieuwd naar waar jij op let mitchjol, want je let blijkbaar dus goed op ge opdracht, maar waarom wil je de alledaagse logische, eerst in je opkomende dingen boven de originele, maar ook goed gekeurde dingen zetten?
 

DeletedUser

Gast
Ik ben nu toch wel benieuwd naar waar jij op let mitchjol, want je let blijkbaar dus goed op ge opdracht, maar waarom wil je de alledaagse logische, eerst in je opkomende dingen boven de originele, maar ook goed gekeurde dingen zetten?

Ik snap niet waarom hij Lissabon boven Leichester gerated heeft tho...
 

DeletedUser16004

Gast
Ik ben nu toch wel benieuwd naar waar jij op let mitchjol, want je let blijkbaar dus goed op ge opdracht, maar waarom wil je de alledaagse logische, eerst in je opkomende dingen boven de originele, maar ook goed gekeurde dingen zetten?
Omdat dit in de opdracht staat:
Er zijn 2 dingen waarop het woord beoordeeld wordt:
1. Passendheid: past het woord wel in het thema? Is het niet te vergezocht? De jury (ook hiervoor kan men zich inschrijven) geeft hier punten op.
2. Originaliteit: niet iedereen hoeft het zelfde te antwoorden, meestal zijn er genoeg opties. Voor elke andere speler die hetzelfde woord als jij instuurt, krijg je 1 punt aftrek.


Dat betekent dus dat de jury let op punt 1, de passendheid. Dus de logischte dingen krijgen meeste punten.
Punt 2 originaliteit gebeurd al volgens een ander systeem, daar is de jury niet voor nodig

Ik snap niet waarom hij Lissabon boven Leichester gerated heeft tho...

Ik kan op de steden ook de toelichting geven, omdat het over een stad ging. De stad met de meeste inwoners is het meest een stad en krijgt dus meer punten dan een stad met minder inwoners. Dat is hoe ik die regel opvat dat het niet te vergezocht is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
De komende 5 minuten en anders vanaf morgen kan de volgende vraag gespeeld worden.
 

DeletedUser20542

Gast
Ronde 5 Een winkel(keten) met een D Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Een krant met een T Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Score Conclusie
1. Jaspenia Douglas, 22 sec. 1 7 The New York Times, 15 sec. 3 2 13 6e, valt af
2. Wouter Dirk, Bas en Sligros, 16 sec. 2 1 De Telegraaf, 5 sec. 5 5 13 5e
5. Archer D&A, 29 sec. 3 5 Toen en Nu, 13 sec. 6 1 15 4e
7. Gekko Decathlon, 9 sec. 4 4 The Times, 28 sec. 1 3 1 11 7e, valt af
8. Marco Digros, 3 sec. 5 2 Trouw, 26 sec. 2 6 15 3e
10. Rutger Dixons, 11 sec. 6 3 De Tijd, 9 sec. 4 4 17 Winnaar
12. Sammy Delhaize, 6 sec. 7 6 The Times, 9 sec. 1 3 1 16 2e

Dat was m alweer. Gekko en Jaspenia vallen af. Nu heb ik wel shmet gedaan met seconden, omdat dat nou eenmaal ook bij mn game hoort. However, ik ga weer denken aan een nieuwe vraag.
 

DeletedUser20542

Gast
Ronde 6 Een muziekinstrument met een T Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Een muziekstijl met een R Jury 1 (Rabbid) Jury 2 (Mitchjol) Aftrek Score Conclusie
2. Wouter Tenorsaxofoon, 18 sec. 4 1 R&B, 5 sec. 2 2 9 2e
5. Archer Triangel, 4 sec. 1 3 Rap, 6 sec. 1 1 6 5e, valt af
8. Marco Tamboerijn, 6 sec. 2 2 1 Reggae, 19 sec. 3 3 2 7 3e
10. Rutger Trombone, 9 sec. 3 4 Reggae, 8 sec. 3 3 2 11 Winnaar
12. Sammy Tamboerijn, 14 sec. 2 2 1 Reggae, 13 sec. 3 3 2 7 4e, valt af

Flink shmette dinges weer, Sammy is doegz op 2 seconden. Zuur.

We hebben een finale? Ik verzin weer een toffe vraag, en dan gooien we er wat tegenaan.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik ben dit niet vergeten hoor !!

Zucht. Morgen beginnen we, ik beloof het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan