• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Prijswijzigingen bij Grepolis!

DeletedUser16395

Gast
Eigenlijk is dit best wel stom zeg, stel ik koop voor €79,99 aan goud dan kon ik er eerst toen de halveringen 20 goud kostte 1125 keer de tijd halveren, nu de halveringen 25 goud kosten kan ik voor die €79,99 nog 1000 keer de tijd halveren, dat is toch ook niks he:)

En zo hebben de mensen die in 1 keer voor €79,99 aan goud kopen meer voordeel, ze hadden beter wat meer goud kunnen geven voor de lageren bedragjes
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit slim bedacht. Want nu zijn de bedragen die niet aangepast minder waard.

Nog ff, en je moet 1000 goud betalen om je bouwtijd te halveren en krijg je maar 2000 goud bij 10 euro! Wat goud betreft, en de tijd voordat nieuwe werelden komen is Grepolis er sterk op achteruit gegaan. Sowieso vind ik goud oneerlijk want je moet nu echt veel goud kopen om aan de top te kunnen komen.
 

DeletedUser

Gast
Innogames is een commercieel bedrijf die ook graag wat centen verdienen (wat dat betreft zijn het af en toe ook net mensen daar), is naar mijn mening niets mis mee. Door deze verhoging van halvering denk ik dat ze mensen met wat minder knaken tegemoet komt aangezien mensen die halveren nu 25% extra moeten gaan betalen (leiding zal wel iets met SP te maken hebben ofzo :p).

Dat wanneer je voor veel geld goud koopt en daar nu juist wat extra's voor krijgt is wat mij betreft ook niets mis mee, zo stimuleren ze om grotere afnames te doen van goud, ook niet geheel onbekend in het bedrijfsleven en waarom zou inno hieraan niet meedoen?

En aan de top komen doe je niet alleen door veel goud te gebruiken maar is meer een combi van goud, skillz, alliantie en activiteit, met alleen goud kom je er niet.

PS. halveren is sowieso neppe functie en zou je als speler niet nodig hoeven te hebben, ik koop ook goud en ben een zuinige gebruiker, voor mij heeft deze wijziging enkel voordelen.
 
Bovenaan