• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Buiten dat ik heb verloren - En mijn doel was Rabbid te laten winnen - was het echt een gigantisch leuk potje.

We hadden een lijstje met spelers, waaronder 5 katharen. Dat kon niet, we wisten dat er een tempelier tussen zat (Niet dus, achteraf). Dus hadden we een plannetje, ik ging spelers uithoren. Begonnen bij Moon, die zonder dat ik het vroeg Kathaar claimde. Vreemd, dus had ik met Rabbid besloten verder te gaan vragen met de regel "Ik weet dat je Tempelier bent, ik ben het ook, zullen we vandaag de graal afbreken"? En dat geloofde Moon niet, dus ging ik lekker door met zeggen dat ie Tempelier was, waarna ik dit zei:

[16:12:30] Don/Trivium.: Stop eens met toneel spelen
[16:12:45] Moon Monkey: deed ik dat maar

(Ik en Rabbid in een deuk), bewezen dat ie geen tempelier was. Toen bij Vinie, vinie ging mee, dus ik en Rabbid:
[16:14:52] Don/Trivium.: FOUND IT
[16:15:20] RabbidRobin: Naice

Achteraf, is Vinie naar Rabbid gestapt, (Kreeg ik te horen, erna), dus toen alles weer omgekeerd, vinie niet aanvallen etc. Heel leuk, want toen beleven er 3 spelers over, waarvan nog 1 kathaar.

Erg leuk gespeeld (met Rabbid), op naar de volgende :)
 

DeletedUser

Gast
Achteraf, is Vinie naar Rabbid gestapt, (Kreeg ik te horen, erna), dus toen alles weer omgekeerd, vinie niet aanvallen etc. Heel leuk, want toen beleven er 3 spelers over, waarvan nog 1 kathaar.
Ik was die laatste Kathaar, wie waren dan de leugenaars? Mats en Mayco? :p
 

DeletedUser22163

Gast
Ach ja, de spelers falen weer. De tempeliers winnen. Maar moet toegeven beste potje tot nu toe :D
 

DeletedUser22163

Gast
RvR ; ridders van rome

We kunnen nog een snel potje doen? Er komt mischien toch een oefen potje :)
wie is er voor?
 

DeletedUser

Gast
Fijn dat de meeste mensen dit een leuk potje vonden.

Of we nog tijd hebben om een potje vóór de volgende WvW te spelen, ligt er aan wie de spelleidersverkiezingen gaat winnen. De mods gaan meer tijd voor hun inschrijving gebruiken dan DutchGirl, zelfs in het kleine geval dat er niet meer dan 20 inschrijvingen komen.

Overigens, als je eens wil proberen te leiden, ga gerust je gang! Dan kan ik zelf weer een keertje spelen.
En hopelijk winnen de Tempeliers dan niet weer. :p
 

DeletedUser

Gast
Overigens, als je eens wil proberen te leiden, ga gerust je gang! Dan kan ik zelf weer een keertje spelen.
En hopelijk winnen de Tempeliers dan niet weer. :p
Ik wil wel. Zeg ik al zo lang, maar heb ik nog niet gedaan :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow kak, ik wou snel zijn en dacht dat er niemand zou willen. Nuja, voor mij is het ook goed als jij het doet hoor Vinie. Samen zou ook kunnen, maar dan heb je weer te weinig spelers. In ieder geval laat ik het topic staan en kan men inschrijven, en beslissen we dan nu gewoon nog voor de spelleider? Nog andere mensen die graag zouden leiden? Want het is niet zo dat ik het graag doe hoor, ik speel minstens even graag, maar er moet wel iemand willen leiden, en ik heb nu toch wel al wat gespeeld, dus zo eerlijk zou het wel zijn.
 

DeletedUser19654

Gast
Ach misschien helpt het als ik de eerste 2 dagen actief zou zijn :p
Het enige leuke is mensen vermoorden... dus heb 2 dagen niemand kunnen killen helaas!
 

DeletedUser20542

Gast
Wat leuk. Gewonnen. Rabbid, je hebt het misschien niet door, maar jij bent het die ons vandaag de overwinning bezorgde he ;) Dus bedankt. Het was inderdaad toeval dat POTG mij zag, maar hij zei ergens in het begin dat ik me als een tempelier gedroeg. Goed geraden, Ot :D

Verder een strak geleid potje, jammer genoeg aardig wat inactiviteit, en wat gefaal. En stiekum ben ik best trots dat ik de Grote Rabbid om de tuin geleid heb :D
 

DeletedUser22163

Gast
Dat is een grote eer om met rabbid samen te werken :)

Ik zei dat ik eventueel wou leiden, maar ineens stond de inschrijving al open :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan