• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Ik viel mcg met meer punten aan dan Animal dus heb ik voorrang met aanvallen en hem dus vermoord. Graag een bevestiging van de spelleiding.
 

DeletedUser22163

Gast
mensen hoeveel beschermen we de graal?

en wat me op valt is dat er veel verzamelaars dood gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Niet als Genade tempelier is:O. Dan hebben we er minstens 10 nodig.
Best, maar dat moeten jullie dan weten. Ik hoef niet met 10 te verdedigen voor het geval ik Tempelier ben, nietwaar? :p

Ik verdedig in ieder geval met 8, ga daar niet onder zitten, boefjes! :O
 

DeletedUser

Gast
Best, maar dat moeten jullie dan weten. Ik hoef niet met 10 te verdedigen voor het geval ik Tempelier ben, nietwaar? :p

Ik verdedig in ieder geval met 8, ga daar niet onder zitten, boefjes! :O

Ik verdedig iig met 8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het heilge land Dag 3

Het begon rustig in het heilige land, elke baron, krijgsheer, handelaar etc. sliepen allemaal uit en namen de tijd voor een goed ontbijt. Want die energie zouden ze nodig hebben bleek later.

De ANIMAL van Rome, vertrok met zijn leger op weg naar de overheersende Genade. Hij had een plan maar zou het gaan lukken? Na een halfuur op pad zag Animal iets waarvan hij de situatie totaal niet kon inschatten.

Links stond het leger van Genade, Het leger van Mayco stond naast die van Genade klaar voor de strijd. Maar aan die kant was er nog een groepje van de partij en wel die van PART OF THE GAME, dit was dus de rede dat gisteren POTG, Ydeger in de steek liet. Was hij bang en sloot hij zich daarom aan bij Genade? of waren ze broeders zonder dat iemand daar ook maar van af wist?

Rechts in de verte zag Animal bekende troepen aan komen lopen, nu kreeg hij weer een goed gevoel. De troepen waren van zijn vriend Elienolanaomi. De legers van Animal en Eli kwamen bij een en zette samen mars verder naar het reusachtige leger van Genade.

''Zou ik vandaag al de graal kunnen pakken?'', dacht niet alleen Kyraco, maar dat dacht ook Donnfrank. Er was alleen 1 probleem, ze keken naar het schouwspektakel voor hun, Links het leger van Genade, POTG en Macyo, en rechts de legers van Animal en Eli. De graal Tja die lag op de slechtste plaats ooit, Precies tussen de 2 kampen in! hoe moesten ze daar ooit bij komen!

Uit het bos kwamen nog iemand geslopen, met het doel om van alle doden hun schatten te gaan pakken en meteen weer weg te rennen. Gekko wachtte het juiste moment af om zijn kans te grijpen.

Parelverslaafde Vinie, had de dag ervoor een waarzegster gesproken en wist wat vandaag zou gaan gebeuren, dus zonder iets te zeggen is hij vertrokken. En niemand heeft ooit nog wat van hem vernomen.


Toen gebeurde het, De legers van Genade en van Animal stormden elkaar te lijf en het ging hard tegen hard!
De soldaten maakte plaats voor hun leiders en zorgden ervoor dat Genade tegenover Animal kwam te staan. Na een lang gevecht verloor Animal ineens de grip op het zwaard en het zwaard viel op de grond.
Animal was ontwapend, Genade moest hard lachen en riep Mayco bij zich.
''Mayco, Doorboor het hoofd van dit beest!'' beveelde Genade hem. Mayco gehoorzaamde braaf en ging voor de gehurkte Animal staan en tilde zijn zwaard de lucht in, maar hij maakte een enorme fout. Toen het zwaard op het hoogste punt was voelde Mayco ineens een enorme steek en voelde het leven zijn lijf verlaten. Genade was achter Mayco gaan staan en met zijn enorm lange zwaard, doorboorde hij Mayco en te gelijkertijd ook Animal. Genade keek naar de grond en riep nog naar Mayco:'' Dat krijg je er van, beetje spionnetje spelen, dacht het toch niet!''

En toen kwam eli er aan gerend, Ze moest en zal Genade betaalt zette hiervoor!
Eli had een geheime relatie met POTG dus hij zou haar wel beschermen, tenminste dat dacht ze.
Dit bleek allemaar schijn te zijn, want net toen ze bij Genade aankwam werd ze vastgehouden door POTG. Toen ze de ring om de hand van POTG zag wist ze dat ze een grote fout had gemaakt. En net toen die gedachte in haar hoofd was gekomen, had ze geen gedachte meer en viel ze dood ten aarde.

De tempelier Kyraco rende zo snel ze kon naar de graal om die toch nog mee naar huis te nemen, maar dat lukte haar niet.
Genade zag het gebeuren en pakte een pijl en boog en schoot op Kyraco.
De snelheid van de tempelier redde haar leven, Ze ontweek de pijl en rende samen met Donn weg en ze kwamen nooit meer terug.

Genade en POTG namen de graal mee naar het Vacticaan en schonken deze aan hun leider De Paus met de woorden: Alice, we zullen je nooit vergeten!


The End

Genade, Part of the Game en HernamewasAlice hebben gewonnen

Hieronder de Acties in het kort
Genade --> Animal (lukt)
Genade en mayco --> Animal (Mislukt (mayco al dood))
Genade --> Eli (lukt)
Genade --> Mayco (lukt)
Genade --> Kyra (mislukt)
Animal --> Eli (mislukt, Animal is al dood)
Animal + genade (doet niet mee) --> Donn mislukt
Animal --> Gekko (mislukt, animal is al dood)
Eli + Animal --> Genade (mislukt, Eli en Animal al dood)

Grappig was dat alleen Vinie door niemand werd aangevallen, of ergen bij betrokken was

Rollen die deze dag nog hadden meegemaakt
1. Kyraco = Tempelier
2. Macyo = Saraceen
3. Vinie = Robijnen verzamelaar
4. POTG = Katholiek
5. Donny = Tempelier
6. Eli = Kathaar
7. Genade = Katholiek
8. Animal = Kathaar
9. Gekko = Robijn en Diamant verzamelaar

De biedingen
Zienersbeurt
-
Stuk land 1
-
Stuk land 2
-
Zak met Edelstenen 1
-
Zak met Edelstenen 2
1. Vinie met 5
2. Gekko met 4

Zak met Edelstenen 3
1. Vinie met 5
2. Gekko met 3

Kist 1
-

Kist 2
-

Kist 3
-

Sleutel 1
-

Sleutel 2
-

De acties
1.Kyraco
Graal met 8
Verdediging met 12

2. Mayco
Graal met 8
Groepsverdediging (genade) met 9
Groepsaanval (met genade) op animal met 8

3. Vinie
Graal met 5
Edelstenen (2 + 3) beide 5
Verdediging met 5

4. POTG
Graal met 8
Groepsverdediging (genade) met 12

5. Donny
Inactief

6. Eli
Graal met 8
Groepsverdediging (POTG) met 7
Groepsaanval (met Animal) op genade met 5

7. Genade
Graal met 6
Groepsverdediging (mayco) 9
Groepsverdediging (POTG) 11
aanval op Eli met 8
Groepsaanval (met Mayco) op Animal met 8
1 aanval animal
10 aanval op kyra
Aanval mayco met 2

8. Animal
Graal met 8
Groepsverdediging (Genade) met 8
Aanval Eli met 8
Groepsaanval (met Genade) op Donn met 8
Aanval Gekko met 8

9. Gekko
Graal met 8
Verdediging met 5
Zak met edelstenen 3 met 3
zak met edelstenen 2 met 4


Dit was RvR #7 Bedankt voor het meedoen, Feedback zou fijn zijn aangezien dit mijn eerste pojte RvR was, eigenlijk zou ik het samen met Rabbid doen. Maar gisteren en vandaag was die er niet dus heb ik het alleen gedaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Inactieve mede-tempelier :rolleyes:

Maar op het einde zat ik echt gewoon in de "yolo-stand" en gewoon bij mensen katholiek te claimen en bij anderen zitten te vissen of ze tempelier waren door te zeggen dat ik ze zag, dat soort gedoe x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan