• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En het moment dat ik besluit er volledig met de klak naar te gooien heb ik een BG waardoor ik alsnog wil.
BEST JOKE EVER!!!
 

DeletedUser

Gast
Heuj. 8-) Tsja een team van Alice, POTG en Genade moet ook wel winnen, ondanks het feit dat Alice het op dag 1 liet afweten.

Één opmerking: Ik heb Mayco helemaal niet gedood. Ik viel hem met 2 aan, ja, voor het geval hij me bedroog, maar verdedigde hem met 9... En áls ik hem al gedood had, zou onze groepsaanval nog steeds tellen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht dat het zo moest:O naja, maakt voor de uitslag niks uit. Is dan voor de volgende keer.

De acties staan nu ook bij de post er bij. Alles klopt nu:)
 

DeletedUser

Gast
'Deze verdedigingspunten tellen echter niet voor aanvallen van de speler die jij verdedigt tegen jou.'

Dan hoort het toch wel zo?:O
 

DeletedUser

Gast
'Deze verdedigingspunten tellen echter niet voor aanvallen van de speler die jij verdedigt tegen jou.'

Dan hoort het toch wel zo?:O

Ja dat dacht ik ook maar Genade zal het wel weten, en anders zegt hij dadelijk wel of ik het toch goed had haha:p
 

DeletedUser

Gast
Heuj. 8-) Tsja een team van Alice, POTG en Genade moet ook wel winnen, ondanks het feit dat Alice het op dag 1 liet afweten.
True :p
Nja, uiteindelijk heb je toch nog iets aan mijn dood gehad; het was immers te verwachten dat ik bij Adi zou claimen en mijn dood dus niet random was. Nog een geluk dat jullie de andere Katholieken waren, en dus bijgevolg meer dan slim genoeg om dit in te zien :p
 

DeletedUser

Gast
'Deze verdedigingspunten tellen echter niet voor aanvallen van de speler die jij verdedigt tegen jou.'

Dan hoort het toch wel zo?:O
Verrek, je hebt gelijk. :x Dat heb ik ooit bedacht juist om te voorkomen dat spelers in situaties als deze dezelfde speler zowel gaan aanvallen als groepsdeffen.

Dan heb ik niks gezegd. :)
 

DeletedUser

Gast
Graag zou ik van jullie wat Feedback willen:$, Aangezien dit me eerste potje RvR was en het begin nogal raar verliep haha
 

DeletedUser

Gast
Je hebt goeden moeite gedaan. :) En niet meer fouten dan Rabbid of DonFrank. Veel meer is ook eigenlijk niet nodig. :p
 

DeletedUser22163

Gast
Graag zou ik van jullie wat Feedback willen:$, Aangezien dit me eerste potje RvR was en het begin nogal raar verliep haha

het was echt een top potje, alleen hier en daar kleine foutje bij telling enzo maar dat kan altijd gebeuren en vooral de eerste keer
 

DeletedUser

Gast
Geen fouten gemaakt en je hebt je verdiept in de regels, dus prima geleid.
 

DeletedUser

Gast
Had dan niemand, echt niemand, ergens gedacht dat ik Saraceen was?
En als Genade nou niet met POTG zou samenwerken had ik miss morgen wel gewonnen :(
 

DeletedUser

Gast
Ik had absoluut niet gedacht dat jij Saraceen was. :) Ik had jou op Tempelier gegokt, en Kyra op Saraceen.
 

DeletedUser

Gast
Maar je viel me wel aan :(
Per ongeluk. :( Ik viel je met 2 punten aan voor het geval dat je je mede-Tempelier had gevonden en me niet zou groepsverdedigen, maar hield geen rekening met het feit dat de aanval ook zonder dat zou slagen.
 

DeletedUser

Gast
Per ongeluk. :( Ik viel je met 2 punten aan voor het geval dat je je mede-Tempelier had gevonden en me niet zou groepsverdedigen, maar hield geen rekening met het feit dat de aanval ook zonder dat zou slagen.

Je vertrouwde me dus niet :(
 

DeletedUser19654

Gast
Het enige wat mij opviel in dit potje was zodra dat iemand 1 dag inactief was de volgende dag zo goed als uitgemoord werd.
Dan zit ik hier als vervanger *-*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan