• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ridders van Rome #8 - Donny Again

  • Topicstarter DeletedUser10470
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nou met Robin werk ik dus niet meer samen.

Vijf punten op de graal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22163

Gast
A

Wat me gelijk op valt is dat adi niet beschermt heeft.

En mijn gewoonlijk vraag, hoeveel graal beschermen?
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom hebben RabbidRobin, Archer en Animal de graal niet beschermd?
 

DeletedUser22652

Gast
pff
Ydeger is ook niet te vertrouwen :(
Iemand anders die wil samenwerken?
 

DeletedUser22575

Gast
pff
Ydeger is ook niet te vertrouwen :(
Iemand anders die wil samenwerken?

Ik sta altijd open :p

@Kyra, niet iedereen is zo lui om Archer te typen in plaats van Archer of Doom :p
(Daarom doe ik zelf altijd AoD ^^)
 

DeletedUser

Gast
Vraag me ook af waarom Rabbid en Animal niet de graal hebben beschermd?!

@The Big Red stuur maar een pm :p
 

DeletedUser

Gast
Voor dit laf verraad zul je zwaar gaan boeten, Archer. :)
 

DeletedUser21204

Gast
Even een vraagje aangezien dit mijn eerste kill ever is: hoeveel extra actiepunten krijg ik er nu bij om te besteden?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik claim bij deze katholiek en eis van iedereen elke dag mooi 3 puntjes groepsverdediging. Ik zal met iedereen mooi groepsverdedigen. Jullie moeten me dus gewoon in leven houden. Doen jullie dit niet of te weinig, tja, als de katharen aanvallen is het niet mijn fout. Met andere woorden, ik verrwacht vanavond een grote hoop aan verdedigspunten. Niet-meewerkers zal ik eigenhandig ombrengen :)
Wil je me straffen omdat ik de graal onbeschermd heb gelaten? Ga je gang maar ^^

Even een vraagje aangezien dit mijn eerste kill ever is: hoeveel extra actiepunten krijg ik er nu bij om te besteden?

1/2 van zijn/ haar actiepunten, evenredig verdeeld onder de aanvallers
 

DeletedUser

Gast
Ik claim bij deze katholiek en eis van iedereen elke dag mooi 3 puntjes groepsverdediging. Ik zal met iedereen mooi groepsverdedigen. Jullie moeten me dus gewoon in leven houden. Doen jullie dit niet of te weinig, tja, als de katharen aanvallen is het niet mijn fout. Met andere woorden, ik verrwacht vanavond een grote hoop aan verdedigspunten. Niet-meewerkers zal ik eigenhandig ombrengen :)
Wil je me straffen omdat ik de graal onbeschermd heb gelaten? Ga je gang maar ^^



1/2 van zijn/ haar actiepunten, evenredig verdeeld onder de aanvallers

Prachtige mentaliteit, waardoor de tempeliers twee potjes geleden hadden gewonnen.

Iedereen vijf punten op de graal. Ook de egoisten dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Sorry hoor Rabbid, maar dit ziet er gewoon uit alsof je zo probeert niet dood te gaan omdat je bang bent voor aanvallen omdat je de graal niet hebt beschermd.
Van mij krijg je geen groepsverdediging.
Ik heb bovendien namelijk zelf contact met de laatste katholieke, en deze vertrouw ik hierin door een dorpsgek die het bevestigd heeft.
Dit trucje gaat dus mooi niet door.
 

DeletedUser

Gast
Sorry hoor Rabbid, maar dit ziet er gewoon uit alsof je zo probeert niet dood te gaan omdat je bang bent voor aanvallen omdat je de graal niet hebt beschermd.
Van mij krijg je geen groepsverdediging.
Ik heb bovendien namelijk zelf contact met de laatste katholieke, en deze vertrouw ik hierin door een dorpsgek die het bevestigd heeft.
Dit trucje gaat dus mooi niet door.

Hey Kathaar, alles kids?
Ik kan Robin zijn claim 'bevestigen', kwam gistermiddag bij mij toe om rollen te ruilen, en kwam met Katholiek.
Groepsaanval op Kyra?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan