• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[RPG] Castaway

  • Topicstarter DeletedUser14965
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14965

Gast
ncduew.jpg


Wat begon als een mooie cruisereis, eindigde in een gekapseisd schip, gevolgd door een handjevol schipbreukelingen die op een onbekend eiland aanspoelden. Het merendeel van de passagiers heeft de ramp niet overleefd. Maar had jij wel het geluk hier levend vandaan te komen?


Voor wie?
Vind jij schrijven leuk? Kan jij je goed inleven, ben je vindingrijk en creatief? Of heb je altijd al eens in de huid willen kruipen van een schipbreukeling? Doe dan nu mee met deze gloednieuwe RPG, met een mix van eigen invulling en opdrachten voltooien! Lukt het jou om levend van dit eiland vandaan te komen? Of overlijd je op het eiland door roekeloos gedrag? Of wie weet vind je het eiland wel zo mooi dat je er blijft wonen! Alles kan, alles mag. Maar er zijn wel een paar regels en er komt nog veel meer bij kijken. Geïnteresseerd? Lees dan gauw verder!

Omschrijving van het spel
Zoals al eerder genoemd is dit een RPG met een mix van eigen invulling en het uitvoeren van opdrachten. Voordat het spel start komt er kaart beschikbaar. Op die kaart staat het hele eiland weergegeven. Als deelnemer van dit spel ben je vrij om je over dit eiland te bewegen. Hierbij moet je wel rekening houden dat je als schipbreukeling niet alles kan zien en dat je ook niet zomaar van de ene kant naar de andere kant loopt.
Het belangrijkste item van dit spel is voorwerpen verzamelen. Dit kan op verschillende manieren. Zo kun je dus opdrachten voltooien, maar op de kaart staan ook andere voorwerpen. Zo heb je op het strand verschillende boxen liggen. Wanneer je zo een box opent, kun je voorwerpen verzamelen. Denk bijvoorbeeld aan een verrekijker of een set vuurstenen. Al deze items heb je nodig om van het eiland af te kunnen komen. Hoe? Dat is aan jou. Maar je kunt niet zelf kiezen wat je tegenkomt. Elke keer als je een voorwerp opent of ernaar kijkt of als je ergens naartoe gaat, zal ik reageren en melden wat je kunt verzamelen. Later zal ik hier uitgebreider op in gaan.

Personages
Om te beginnen heb je een personage nodig. Wanneer je klaar bent met het lezen van alle informatie kan je gelijk al aan de hand van het volgende format een personage het leven in roepen. Post je die, dan sta je gelijk ingeschreven. Ik zal eerst een voorbeeld geven, d.m.v. mijn personage te omschrijven. Aan de hand daarvan zal ik de verschillende aspecten toelichten, zodat jij op een juiste manier jouw personage kunt ontwerpen.

Voorbeeld
Naam: James Morgan
Rol: Kapitein
Leeftijd: ±40 jaar
Uiterlijk: Morgan was eerst gekleed in een strak, net kapiteinsoutfit, zwart van kleur. Zijn pet is hij verloren en heeft nu op zijn warrige, grijze haar niks meer. Via een brede kaaklijn loopt zijn haar door over zijn kin en vormt een lichte baard. Zijn gescheurde kapiteinsjas zit vol met scheuren. Zijn linkermouw ontbreekt, waar een gespierde arm onder uit komt. Zijn strakke, nette broek heeft de ramp ook niet overleefd. Die zit nu vol kreukels en scheuren. De glanzende, zwarte kleur is ook niet meer wat het geweest was. Er zitten overal vlekken in. Morgan zijn onhandige schoenen uitgedaan en loopt nu op blote voeten.
Karakter: James Morgan is een geboren leider. Verder is hij dapper, kan hij goed peptalks geven en loopt nooit van een probleem weg. Hij wil graag anderen helpen, maar komt soms een beetje bot over. Tot slot heeft Morgan echte zeebenen. Hij zit liever op een boot dan op het land.
Achtergrond: James Morgan was al, sinds hij een klein jongetje was, op een boot te vinden. Zijn vader was namelijk schipper en nam zijn zoon overal mee naartoe. Sinds kort is Morgan kapitein van ‘De Demersi’.
Overig: Morgan zal geen grote rol spelen in het verhaal. Ik (Militem) zal vooral andere taken op me nemen.

Uitleg:
Naam: Vul hier de naam in van je personage.
Rol: Bedenk een rol voor je personage. Het kan een voormalig beroep zijn, zoals tandarts, dokter of wetenschapper. Maar je kan ook beroepen kiezen als militair, zakenman of matroos. Je kunt het zo gek niet bedenken. Let er wel op dat het iets moet zijn wat past dat hij/zij op een cruiseschip terecht is gekomen.
Leeftijd: Vul hier de leeftijd van je personage in.
Uiterlijk: Beschrijf het uiterlijk. Plaatje mag, maar je moet er wel tekst bij doen. Wees er bewust van dat het een schipbreukeling is. Dus denk aan gerafelde kleding en scheuren etc.
Karakter: Beschrijf hier het karakter van de persoon. Is hij/zij aardig? Of juist asociaal
Achtergrond: Vertel hier wat meer over je personage. Wie is het? Wat drijft hem voort? Wat is zijn geschiedenis? Je kunt hier bijvoorbeeld ook verder ingaan op de eerdergenoemde rol.
Overig: Wil je nog wat kwijt m.b.t je personage? Zet dat dan hier neer. Je hoeft niet hier niet per se iets in te vullen.

Format
[noparse]
Naam:
Rol:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Achtergrond:
Overig:
[/noparse]

Regels
- Schrijf in de tegenwoordige tijd. Terugblikken mag natuurlijk wel in het verleden, maar de rest van het verhaal schrijf je in het nu.
- Schrijf in de hij-vorm. ‘Ik’ mag alleen gebruikt worden in zinnen die de personages zeggen of hun gedachten.
- In je inzending moet je minimaal 5 regels plaatsen en maximaal 50 (witregels meegeteld). Er iets onder of er iets boven is geen probleem, maar probeer een balans te houden.
:bol_roos:Uitzondering: Bij speciale opdrachten geldt dit niet. Dan moet je je aan de regels houden die dan worden genoemd.
- Wacht minstens 2 inzendingen af voor je opnieuw post.
:bol_blauw:Let op: Systeemberichten (berichten die ik post) tellen mee.
- Niet godmodden: Je mag alleen jouw eigen personage besturen. Anderen besturen mag alleen op toestemming van diegene. Krijg ik hier klachten over, dan krijgt degene die godmod een waarschuwing. Bij een tweede keer zal ik je uit het spel verwijderen. Alleen ik (en andere spelleiders) mogen godmodden zonder toestemming.
- Wees actief. Het liefst post je elke dag minstens een keer, maar een dag of twee overslaan is niet heel erg. Let er wel op dat als je een dag niet reageert, je de volgende dag gewoon begint waar je die dag ervoor was gebleven. Alsof er niks gebeurd is.
:bol_roos:Uitzondering: Wanneer je acties onderneemt in andermans post, omdat je die toestemming hebt gegeven jouw personage te besturen.
- Onderstreep namen van andere personages die je in je verhaal gebruikt.
- Wanneer je locaties/voorwerpen bezoekt waar op de kaart een rood sterretje bij staat, mag je niet verder schrijven en daarmee eindigen. Ik (of een andere spelleider) zal dan een vervolg schrijven van wat jouw personage daar aantreft of wat er gebeurt. Daarna mag je weer verder.
:bol_blauw:Let op: Zet de tekst in het rood wanneer je bij zo'n locatie/voorwerp komt.
[noparse]rood[/noparse]

Inventaris
Je personage heeft altijd een inventaris. Bij elke post moet je aangeven wat hij in zijn inventaris heeft. In het begin zal dit bijna niks zijn, maar in de loop van het spel kan je heel wat items bij elkaar sprokkelen. In het verhaal kan je alleen voorwerpen gebruiken die in je inventaris zitten. Je mag er niet plotseling voorwerpen bij bedenken en alleen met toestemming van mij kan je andere voorwerpen vinden die je zelf toevoegt.
Maar helaas is niet alles zo makkelijk. Heel wat voorwerpen zijn zelf onbruikbaar. Het is aan jouw creativiteit om er, met behulp van andere materialen, iets bruikbaars van te maken.

Standaard kopje bij posten
Elke keer als jij een verhaal post, moet je beginnen met onderstaand kopje. Dit geeft enige structuur en duidelijkheid in het spel.
[noparse]
Naam:
Locatie:
Inventaris:
[/noparse]

Inschrijven
Vanaf nu kun je je dus inschrijven. Bedenk een personage, post die en klaar. Je kunt je inschrijven tot [highlight]8 mei[/highlight]. Ik zal dan commentaar geven op ieder zijn personage en dan heb je tot 11 mei 20.00 uur de tijd om deze te verbeteren, indien van toepassing. Daarna zal het spel van start gaan.
[highlight]Dit spel is ongeveer voor 10 spelers[/highlight]. Komen er meer of minder inschrijvingen, dan zullen er aanpassingen volgen. Daarna zal het spel van start gaan.
Naast inschrijvingen om mee te doen, zoek ik ook mensen die het leuk vinden dit spel met mij te leiden, zodat er sneller kan worden gereageerd. Het is niet noodzakelijk, maar mocht er iemand zijn die het echt heel leuk vind te gaan leiden, dan kan je je bij mij aanmelden. Ik ben te bereiken via de mail op 't AF als op skype (voorkeur).

Slot
Volgens mij heb ik nu wel zo’n beetje alles erin staan wat ik wilde zeggen. Ik kan begrijpen dat het er heel veel en ingewikkeld uitziet. Maar geen zorgen. Alles wordt in de loop der tijd steeds duidelijker en dan valt het wel mee hoe ingewikkeld het allemaal is. Maar mocht je vragen hebben, dan kun je ze altijd hier stellen. Maar ook als alles nog niet duidelijk is, je mag nu al een personage bedenken en hier posten.
Dan wens ik iedereen alvast veel succes toe en vooral heel veel plezier!
MVG,

Militem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14965

Gast
Het verhaal
Het was Februari 2014. De passagiers en bemanning van het cruiseschip 'De Demersi' genoten in volle tuigen van de reis over de Indische Oceaan. Het was alweer een week geleden toen ze van Australië vertrokken, in hun exotische tocht naar Madagaskar. Er was aan boord dan ook zoveel te doen, dat de tijd als het ware voorbij vloog. Zwembaden, restaurants en zelfs volledige winkelcentra waren er te vinden. Je kon het zo gek niet bedenken of het was aan boord te vinden. En het weer zat ook mee. Het was warm en zonnig. De winkels die zonnebrandcrème verkochten maakten dikke winst.
Tot de dag van gisteren. Het schip belandde in een plotselinge storm die niet voorspeld was en ook niet op de radars te zien was. De passagiers schoten in blinde paniek en het kostte kapitein James Morgan alle moeite om ze te kalmeren. Maar het had geen baat. Want terwijl hij door de speakers sprak, werd zijn geluid overstemd door een harde knal, waarop het schip aan alle kanten begon te schudden. De lucht werd met zwavel gevuld en de vlammen op het achterdek getuigden van een blikseminslag. Morgan probeerde zichzelf te overtuigen dat de situatie nog in de hand te houden was, maar nadat het schip tegen een ongeziene rots opvoer. Het cruiseschip kwam met een immense botsing tot stilstand. Iedereen op het schip was daardoor op de grond gegooid en sommigen waren zelfs al overboord geslingerd.
Het schip begon te kraken en te kantelen. De chaos op het schip leek zijn hoogtepunt te hebben bereikt. De reddingsboten werden zo snel als mogelijk volgeladen en ter zee gebracht. Maar dat was niet makkelijk. De katrollen waar de sloepen aan hingen hadden ook het één en ander aan schade opgelopen door de klap en het schip kreeg aan alle kanten klappen te verduren van hoge golven. Zo vielen sommige reddingsboten te pletter op de rotsen en kapseisden de andere wanneer ze eenmaal op de zee waren losgelaten. De situatie leek gedoemd te mislukken, maar slechts een handjevol mensen, waaronder de kapitein, wisten met een sloep de zee veilig te bereiken. Maar dat bleef niet lang zo. De avond was gevallen, de storm was er niet minder op en de groep zag geen hand voor ogen door de mist. Met man en macht probeerde ze de boot onder controle te houden, maar het had geen baat. Ze waren een speelbal geworden van Moeder Natuur en het duurde niet lang voor een enorme golf de boot deed wegspoelen.

De volgende morgen wordt James Morgan al proestend wakker. Zijn mond voelt zout en droog aan. Zijn geschikt prikt aan alle kanten en is bedekt met zand. Al zijn botten doen pijn en het kost hem alle moeite om overeind te kijken. Waar is hij? Wat is er gebeurd? Zijn er nog anderen? Tientallen vragen schieten door zijn hoofd. Nadat hij overeind komt, ziet Morgan dat hij op een strand van een eiland is beland, samen met een paar andere schipbreukelingen. Ze komen samen bij de kapitein. Veel zijn het niet en ze hebben allemaal even veel vragen als Morgan. Maar Morgan heeft op dit moment één vraag: Wie zijn het die er nu voor hem staan?
 

DeletedUser14965

Gast
Kaarten

Toelichting kaart
- De mist op de kaart is niet echte mist. Het is gewoon onbekend gebied en het is niet toege-staan de mist in te lopen. Wie weet loop je dan wel in een ravijn of wordt je aangevallen door een tijger. Dus niet doen.
- De ‘mist’ trekt elke keer beetje bij beetje weg. Hoe snel dit gaat en welke plekken zichtbaar worden, zijn afhankelijk van hoe de personages zich over het eiland bewegen of welke voor-werpen ze vinden.
- Onthoud dat je voorwerpen die in de legenda met een sterretje zijn aangegeven niet zelf mag invullen. Je mag er wel naartoe gaan, maar dan moet je daarmee je inzending eindigen. Pas nadat ik het vervolg schrijf, mag je daarmee verder.
- Rivieren kan je niet zomaar oversteken. Daar moet je wat voor verzinnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14965

Gast
De schipbreukelingen

Feedback Inschrijvingen
1 Pablo
Deze inschrijving bevat minimale inhoud en is niet echt realistisch. Geef hem bijvoorbeeld een achternaam. Daarnaast is zijn karakter is nog lang niet compleet. Hij is een dief, maar geeft toch om zijn medemens en vertrouwt te snel mensen? Dat eerste past niet echt bij de laatste twee. Ook zijn achtergrond is wat warrig en ik kan je verzekeren dat je niet zo snel op een cruiseschip zal komen. Tot slot zie ik behoorlijk wat spellingfouten waardoor ik moet concluderen aan de hand van wat je nu hebt neergezet, niet geschikt bent om deel te nemen aan de RPG. Maar als je er nog wat van kunt maken, dan zie ik het graag terug.

2 John Deragio
Prima personage. Het enige wat ik heb op te merken is de jonge leeftijd. Het kan wel, maar zo'n jong broekje zullen ze niet zo snel een baan aanbieden waarbij hij op een luxe cruiseschip naar Madagaskar kan. Maar dat is mijn mening. Ik heb er ook geen problemen mee als je het zo laat.

3 Rodriques Nacho
Ook dit is een prima personage met mooie karaktereigenschappen. Wat ik alleen niet snap is waarom hij zo verdrietig is/was. Hij is geadopteerd. Maar wat is er dan met zijn ouders gebeurd? Dus misschien is het een idee om de achtergrond nog aan te vullen. Maar verder is het goed.

4 Dan Lewis
Net zoals de vorige keer: Niks op aan te merken. Prima personage met karaktertrekken die hem onderscheiden van de rest.

5 Davion wakefield
Mooi personage. Het doet me een beetje denken aan het personage van Niels (nr. 2) doordat het ook een onderzoeker is. Maar geen problemen mee. Uiterlijk en karakter zijn goed omschreven. Zijn achtergrond is wat beknopt en ook hier heb ik hetzelfde commentaar als bij nr. 2. Want deze is ook redelijk jong en het lijkt me onrealistisch als zo iemand op een cruise terecht komt voor onderzoek. Als student lijkt het me eerder dat hij vanuit Mozambique met een klein bootje naar Madagaskar zou worden gestuurd dan via een luxe cruise.

6 Roberto ‘de spanjaard’ Rojas
Origineel om er iemand bij te doen die de cruise heeft gewonnen. Uiterlijk is prima uitgewerkt, maar ik vroeg me af hoe je kunt zien 'aan de manier waarop hij beweegt dat hij heel wat zelfbeheersing heeft'. Karakter is verder prima, maar ik vroeg me af waarom iemand met interesse in techniek geneeskunde zou studeren. Misschien kun je dat ook verder toelichten, bijvoorbeeld in zijn achtergrond. Maar verder is het personage goed.

7 Rob Kempberg
Ook dit personage is goed. Er zit een mooie, creatieve draai aan, maar ik vraag me af of zo'n timmerman met vrouw en een kindje zoveel geld kan verdienen voor een luxe cruise. Waar komt hij eigenlijk vandaan? Je hebt het over een 'hogeschool', dus hij zal wel uit Nederland komen?

8 Arthur Coller
Volgens mij zei ik het de vorige keer ook al: Jij wilt te veel personages in één stoppen. Je hebt zowel een geschiedenisdeskundige en scheikundige als sporter en smid. Om het toch een beetje realistisch te houden wil ik graag dat je je personage wat meer beperkt en specificeert. Mijn tip is om hem een geschiedenis- of scheikundeleraar te maken, aangezien hij kennis graag deelt en het als een enthousiast persoon overkomt. En er zijn nu al genoeg personages die eenzelfde soort richting hebben. Dus een leraar lijkt me een prima oplossing, maar wel in één van de vakken en niet beide. Die kennis van smid zijn zou ik weg laten, maar met een amateur sporter heb ik geen probleem. Tot slot ben ik heel erg benieuwd hoe hij op de cruise terecht is gekomen. Dus graag aanpassen en aanvullen. En natuurlijk hoef je het niet aan te passen naar wat ik zei. Wees creatief, maar houd het beperkt.

9 Fabian de le Torteilla
Dit personage is een wat meer uitgebreidere versie van 'Pablo' (nr. 1). Ik vind het prima als er een zwerver aan boord is gekomen, maar het eind klinkt niet zo heel realistisch. Als hij had geschreeuwd, was hij wel opgevallen en misschien nog met een sloep aan wal gebracht, of hij werd opgesloten en kon bijvoorbeeld vuile klusjes doen als de afwas o.i.d. Je kunt er ook van maken dat hij niet heeft geroepen en maar had besloten zich snel te verstoppen. Maar goed, dat zijn kleine details. Verder is alles goed uitgewerkt en heb ik er niks op aan te merken.

10 Rashid Al Farran
Gelukkig was er nog een rijk iemand aan boord die gewoon te gast was. De inschrijving is vrij beknopt, maar toch geeft het een vrij duidelijk beeld van je personage. Wel zou je nog het karakter kunnen uitbreiden. Bijvoorbeeld dat hij ondanks zijn gastvrijheid wel op zijn privacy is gesteld en hij gewend is te krijgen wat hij wil. Ik noem maar wat. Maar ik zou het leuk vinden als je het dus nog uitbreidt.

11 Ethel Armytage
Ah, terwijl ik feedback schreef voor de andere personages is deze erbij gekomen. Ik snap nu je reactie waarin je zei dat er 5 vrouwen bij zouden komen. Maar ik moet je teleurstellen. Net zoals ik tegen Sanoj zei, moet je je personage beknopt houden en mag je ook maar met één iemand spelen. Een schrale troost: Je mag wel iemand hebben die schizofreen is en verschillende persoonlijkheden heeft. Maar dat zou geen invloed moeten hebben op haar vaardigheden. Dus ik ga hier nog even niet verder op in. Verder is het een mooi, unieke inschrijving met een mooie achtergrond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Same, ik begin nu wel met aan een personage te werken :)
En Mili, kan je de begindatum aanpassen? :p
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga ook meedoen dit keer:) Maar ik ga morgen pas met mn personage bezig.
 

DeletedUser22652

Gast
Ik wil ook wel meedoen :)

Over mijn personage zal ik nog eens nadenken
 

DeletedUser

Gast
Ik ga ook meedoen :O

Naam: Pablo Da Silva

Rol: Verstekeling

Leeftijd: 15

Uiterlijk: Getint, Middellang, zwart haar, Ong. 1,70 meter. Hij draagt een Korte, blauwe broek die al jaren kapot is, Een wit overhemd en Zwart, Adidas schoenen (Pablo is niet de liefste, hij heeft de schoenen gestolen.)

Karakter: Zoals hierboven vermeld staat: niet de liefste. Maar wegens zijn situatie is hij zuinig op zijn spullen. Hij is verlegen omdat de omgang met hem vermijd wordt. Hij kan lief zijn tegenover anderen, maar dat gebeurd heel weinig. Hij gaat pas aardig doen tegen mensen van wie hij weet dat hij ze kan vertrouwen.

Achtergrond: Pablo's ouders komen uit Brazilië, maar zijn verhuisd naar Australië in de hoop de armoe te kunnen ontvluchtten. Jammer genoeg lukte dat niet, de ouders kregen ruzie, en zijn vader vertrok... en kwam nooit meer terug... Zijn moeder stierf toen Pablo 7 was. Ze was vermoord... Sindsdien zwierf hij op de straten...

Hij is tussen een grote groep toeristen het schip op gelopen.
Toen hij eenmaal binnen was, hield hij zich schuil in het achterdek waar de kamers zijn, tot het schip ging varen.



Overig: Pablo spreekt Portugees, Frans en Engels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik wil graag meedoen maar snap het nog niet helemaal:$
 

DeletedUser10508

Gast
VIVA LA COPY PASTE!

Dunno of het nog goed is :(

Naam: John Deragio

Rol: Archeoloog

Leeftijd: 30

Uiterlijk: Zwart, lang haar met een zwarte baard. Hij heeft donkere ogen, en is een duidelijke hardrocker/metalhead. Op het eerste zicht duidelijk iemand waar je geen problemen mee wilt, ook is hij breed gebouwd en groot. Natuurlijk ook helemaal in het zwart gekleed, met ergens wel een bandnaam. Maar dankzij de de schipbreukeling zijn er genoeg scheuren in zijn kleren.

Karakter: Zoals ik al zei, is hij op het eerste zicht iemand waarmee je geen contact wilt. Maar als je hem goed kent, is hij iemand waarmee je kan praten, iemand die je kan vertrouwen en natuurlijk iemand waar je op kan steunen. Echter, eens zijn vertrouwen verloren, is het moeilijk die terug te krijgen. Voor de rest houdt hij van sarcastische grapjes.

Achtergrond: Hij was al van zijn kindertijd weg van alles in de natuur, en natuurlijk, alles wat er vroeger was. Hij wilde een avonturier worden, zoals Indiana Jones! En daar in tegen tot veel personen, is zijn droom in vervulling gekomen. Maar John komt niet uit een rijke familie, en moest hij zijn studie's archeologie dus zelf betalen. En eens hij die diploma had, moest hij ook nog is zo'n werk zoeken. Na lang zoeken, is het hem gelukt, en moest hij mee met een cruiseschip naar Madagaskar. Voor de rest had hij een vriendin, maar die zag het niet zitten dat zijn lief/toekomstige man altijd weg was voor zijn werk, dus die was al snel terug weg.

Overig: Niks meer denk ik :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Naam: Rodriques Nacho

Rol: Danser/ entertainer.

Leeftijd: 24 jaar

Uiterlijk: hij heeft een zwart vest aan met een capouchun (of hoe ik dat schrijf) die hij altijd op heeft. hij is getint en afkomstig uit Chana. Verder draagt hij ook een zwarte broek. Zijn kleding is wat kapot door de schipbreuk. Maar hij heeft zijn witte masker kunnen houden. Dat masker heeft hij altijd op. Wel zie je dat hij blauwe ogen heb. Verder is hij rond de 1.90 lang, Wat gespierd van bouw. https://www.youtube.com/watch?v=GTUIlOudlHI

Karakter:Hij is een heel sociaal persoon, kan makkelijk met mensen vrienden maken en praten. Hij beschikt over een goede dosis humor. Wel kan hij soms heel agressief uitvallen naar iemand zonder dat hij er een rede voor heeft.

Achtergrond: Zoals ik al zei, Hij is afkomstig uit Chana. Hij is geaddopteerd toen hij 2 jaar was. Hij is in België terecht gekomen waar hij is gaan dansen om zijn verdriet te verwerken. Zijn verdriet is ontstaan omdat hij in de lagere school werd gepest omdat hij 'anders' is. Hij komt niet uit belgië dus dat was een rede voor de pestkoppen. Verder mist hij zijn echte ouders, hij heeft totaal geen idee wie zijn ouders zijn en dat wil hij maar al te graag weten. Tegenwoordig wordt hij nooit meer gepest en zoals ik al eerder zei, is hij allermans vriend. Nu danst Hij om mensen te entertainen en ihij is op dit schip, omdat ze hem ingehuurd hebben voor enternainment.

Overig:
Hij draagt het masker, omdat hij een ongeluk heeft gehad en zijn halve gezicht is verbrand en daar schaamt hij zich voor.
zijn masker:
2sam42a.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heb je toevallig mijn personage nog Mili?
Dan wil ik me namelijk daarmee weer inschrijven :p
 

DeletedUser

Gast
Erg, alles wat ik al geschreven had weg geklikt, en automatisch opgeslagen inhoud geeft niet eens een kwart van wat ik geschreven had terug :/
Ergerlijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan