• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Genius0615

Erinys
Ok, wat ik uit deze opdracht heb geleerd is dat ik Vinie dus niet mag vertrouwen :(, en ik die dacht dat POTG me zou beliegen :O (Gelukkig niet he :))
 

DeletedUser20542

Gast
Oeh, slecht gespeeld. Nu al bedrogen. Maar het viel me nog mee.
 

DeletedUser

Gast
Zouden mensen met een of meerdere gele symbooltjes me willen contacteren? Het is in je eigen voordeel :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er is dus een inactieve schakel in de keten. Om dit probleem op te lossen, mag iedereen die nog niet met mij in contact is gekomen voor deze opdracht tegen morgen 17.59 uur gewoon insturen op welke plaatsen hij het liefst staat. Maak dus een lijstje van 10 plaatsen, op plaats 1 de plaats waar je het liefst zou staan. Vervolgens krijg je nog wel een pm te horen welke plaats je gekregen hebt en uit welke plaats je eigenlijk een keuze uit had, dus zo ongeveer toch evenveel weet als je anders zou weten. Het is niet de beste oplossing, ik weet het. Maar ik kan er zelf ook niet al te veel aan doen, behalve misschien nog meer online zijn, maar goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Opdracht 1C​

Zo, eindelijk na een veel te lange inleiding eindelijk de eigelijke opdracht. Jullie zullen dus volgens een volgorde bepaald door opdracht 1B een voor een een kaartje met een symbool mogen afleggen. Dit doe je in pm naar de spelleider. Verder moet je de forumnaam van een andere deelnemer opsturen. Als deze persoon eveneens dat symbool heeft, zal hij/zij deze afleggen en jij de jouwe ook. Zoniet, dan hou je het kaartje in je hand en wordt er in het topic vermeldt dat jij hebt gefaald. Mocht het toch lukken en jullie 2 kaartjes weggelegd zijn, komt er in het topic te staan dat jullie 2 een kaartje hebben afgelegd, over het symbool wordt verder niets gezegd. Verder zal dit zo doorgaan totdat er geen mogelijke paren mogelijk zijn. Tot dan moet iedereen om de beurt een kaartje proberen af te leggen tenzij je geen kaartjes meer hebt. Per kaartje dat je kan afleggen, dus zowel als het tijdens jouw beurt gebeurt of tijdens een ander zijn beurt, zal je 3 muntjes krijgen. Maar voor elke mislukte poging zal je een muntje verliezen. Je kan gelukkig niet onder 0 gaan, wat ergens nog een voordeel is. Verder zal je op het einde ook 2 muntjes verliezen voor elke kaart die je niet kan wegleggen wanneer er geen paren meer weggelegd kunnen zeggen. Verder zal je ook munten krijgen als je al je kaarten weg kunt leggen, de eerste 5 personen in ieder geval. Als je de 6e persoon bent die al zijn kaartjes kan wegleggen, heb je pech en zal je niets krijgen. Hieronder staat nog eens in een overzichtje hoe je muntjes kan verdienen en/of verliezen.

Succesvol een kaartje afleggen + 3 muntjes
Mislukken in het afleggen van een kaartje -1 muntje
Als eerste je 3e kaartje afleggen + 10 muntjes
Als 2e je 3e kaartje afleggen + 6 muntjes
Als 3e je 3e kaartje afleggen + 5 muntjes
Als 4e je 3e kaartje afleggen + 3 muntjes
Als 5e je 3e kaartje afleggen + 1 muntje
Als 6e je 3e kaartje afleggen + 0 muntjes
Per kaartje dat je uiteindelijk niet kan wegleggen - 2 muntjes

Verder staan ook hier deadlines op. Wanneer je na 24 uur nog niet hebt ingezonden, zal je vervangen worden en je vervanger automatisch van deze opdracht verbannen worden + 2/3(wordt dan bepaald) * het gemiddelde van deze opdracht muntjes krijgen. Verder zal deze opdracht automatisch aflopen na 5 dagen, alhoewel ik niet hoop dat het zo lang moet duren. Als deze opdracht dus na 5 dagen nog niet afgelopen is, zal niemand meer kaartjes kunnen afleggen en zullen er dus heel wat mensjes overblijven met kaartjes en zullen er dus weinig muntjes verdiend worden. Als er nog vragen zijn, of er dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik ze graag.

Normaal gezien zijn je 3 symbolen op volgorde gezet(A-C), je stuurt dit ook zo. Hieronder een voorbeeld van een inzending:
Ijverige Rabbid zei:
Ik zet Symbool C in, en denk dat Genade deze ook heeft.

Dus, ik kom één voor één bij iedereen langs. Probeer op voorhand al ongeveer in gedachten te houden wat jij gaat doen, je hebt vanaf dan wel 24 uur, maar ik zou toch graag zo snel mogelijk antwoord hebben. Je moet dus zelf niets doen, maar enkel je inbox en je skype in de gaten houden. Normaal gezien por ik je op beide, maar kijk toch maar regelmatig beide na. Vragen mag je altijd in topic of in privé stellen. En veel succes natuurlijk.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ok, er zijn wat foutjes ingeslopen, zou iedereen die dit leest even zijn symbolen in kunnen sturen, zo zou je mij echt helpen en anders gaan er enkele dingen mislopen tijdens deze opdracht. Ook wanneer je instuurt, stuur je maar gewoon de afbeelding mee van het symbool dat jij wilt ruilen. Mijn excuses voor het ongemak.

E: Negeer dit maar, Rabbid is een spast, die niet kan lezen en echt achterlijk is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Mensen met wie ik nog niet heb gesproken, kunnen ook nog contact met mij opnemen! Ik heb nog steeds niet voor alle symbooltjes iemand gevonden, en ik ben redelijk op het begin met kiezen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik denk dat ik de opdracht een beetje verschuif, aangezien ik de indruk heb dat het minder druk is wegens het paasweekend, vanaf opdracht 2 zal ik echter wel terug veel strenger beginnen letten op inactiviteit. Verder mag je, als je hoe dan ook, wat er ook gebeurt al weet wat je gaat doen, mag je dit ook al opsturen. Zo kan het eventueel sneller gaan, dit is niet verplicht, jullie moeten het niet, maar het mag en het kan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Genade en Alice leggen samen gezellig een kaartje af. Ze hebben momenteel beide 3 muntjes.
(Het scorebord wordt enkel maar ge-update bij het succesvol afleggen van een symbool, wat in de tussentijd gebeurt is nog even geheim.)

Huidig Scorebord:
Speler Muntjes
Alice 3
Genade 3
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En ook Genade en POTG leggen samen een symbooltje af.
Gefeliciteerd Genade

Huidig Scorebord:
Speler Muntjes
Genade 17
POTG 5
Alice 3
Mcg00 3
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En ook Genuis en Alice leggen samen een symbooltje af.


Huidig Scorebord:
Speler Muntjes
Genade 17
Alice 6
POTG 5
Mcg00 3
Genius 3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan