• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schatzoekers #11

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Neuh, ik ben niet zo erg als Claya.
Oké, toch wel. Whatever, dunno. Plottwist, toch niet.

Wel mijn excuses voor het zijn van een falende spelleider.

Opdracht 6. We hebben groepjes van drie. In deze groepjes zal een verdeling gemaakt moeten worden. Hoe maakt me niet uit, wie instuurt ook niet, zolang het maar duidelijk is, anders deel ik zelf wel willekeurig in. Deze opdacht zal bestaan uit een real-time quiz. Riskant? Ja, want dit soort quizzen hebben de neiging om vrij moeilijk uitvoerbaar te zijn ivm online-tijden, maar we zien wel. Er zijn drie categorieën, ze hebben geen specifiek onderwerp maar lopen op in moeilijkheidsgraad.

1: Makkelijk
2: Mwah
3: Moeilijk

Fair enough. Jullie delen dus een speler bij een van die in, die zal het op moeten nemen tegen de andere die dezelfde categorie gaan doen. Ze bestaan allemaal uit 10 vragen, degene met de meeste vragen goed wint. Van het team met de minste wins zullen de twee spelers met het minst aantal goed beantwoorde vragen afvallen.

Vragen? Topic of Skype. Overmorgen 20:00 verwacht ik de indelingen binnen te hebben. Graag even aangeven wanneer het uitkomt om de quiz te doen. Overigens: het zullen niet zozeer slechts quizvragen zijn, er komen ook opdrachtjes en raadsels. Afijn, jullie zien het wel.

Succes.
 

DeletedUser

Gast
Bump. Nog 2 teams moeten inzenden. Ze hebben tot 21/2 23:00, want ik ben toch op vakantie.

Challas.
 

DeletedUser

Gast
Rabbid
Fireas
Mineos
Doe eens inzenden, anders doe ik het voor jullie. Tot 23:00 vanavond hebben jullie nog :O
 

DeletedUser

Gast
Moeilijk:
Aeneas
Fireas
Bats

Gekke groep ertussenin:
Imrahil
Rabbid
Wouter

Makkelijk:
Kyra
Mineos
Benjamin
 

DeletedUser20542

Gast
Als dit verder gaat wil ik best reïncarnatie.

E: Waar is Ben tegenwoordig? Die was zo aardig!
 

DeletedUser20418

Gast
Er zijn geen spellen meer die ik leuk vind :(
Het enige wat er nog is op dit forum is GSC en WvW, en dat zijn allebei niet mijn soort spellen :(
Ik kan misschien wel iets organiseren ofzo? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan