• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Serieuze forum

DeletedUser

Gast
Geachte dames en heren,

Het serieuze forum, laten we daar is over discussiëren. Wat willen we dat dit forum is, wat voor plek moet het worden? Wat voor waarden moet dit forum hebben en noem het maar op.

Daarnaast, Othiania, ik kan je niet bereiken via PM(wat onbegrijpelijk is, want je stuurt mij wel een PM en ik kan daar niet op reageren, lekker slim).

Reactie othiania zei:
Beste,

Ja, dit is dus complete onzin. Jullie spreken jezelf tegen in posten. Het serieuze sub-forum is bedoeld voor serieuze onderwerpen, niet voor serieuze discussies over niet serieuze onderwerpen? Uhu, snap je het tot nu toe? Want dit is zelfs vermeld in de begin post van Kroenuh op het forum, uhu...lees maar even na.

Dit forumdeel is er voor serieuze discussies, zoals: politiek, actualiteiten, school en alles wat je bezig houdt.
Voor spelgerelateerde discussies kun je in het speldiscussies forum terecht. Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat.

Om dit forumdeel aangenaam en serieus te houden stellen we hier een aantal richtlijnen op waar we van verwachten dat jullie je aan houden!
Neem alleen deel aan discussies wanneer je hier een gefundeerde reactie op kan geven.

Wat dus liever niet?
Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben.
(vb: 'Dat vind ik ook', 'Eens', 'Ik vind dat wel leuk', 'Dat slaat nergens op', etc.)

Wat groen is gekleurd spreekt heel het wielren topic tegen, dat laat gewoon duidelijk zien dat het wielren topic er niet thuis hoort en als jij je hersenen even goed gebruikt, dan weet je ook dat het wielren topic hier niet thuis hoort, want dan kunnen we dit sub-forum gewoon afschaffen niet? Hebben jullie met het drie mans team gelijk wat minder werk om elf-twaalf sub forums te onderhouden, want serieuze praat heeft totaal geen waarde meer op deze manier en dat hebben ik en Core vaak genoeg aangegeven.

Daarnaast laat ook nog is zien, dat er pas naar zoveel dagen antwoord word gegeven en dan op zo'n manier, nou ja. Lees het andere topic nog even door, weet niet meer precies welke, één in serieuze vrij forum, daar sluit iemand zich gewoon bij ons aan, want we hebben gewoon een punt. We hebben gelijk, dit is niet een serieuze praat sub-forum, maar dit is off-topic sub-forum!

Dan nog iets, het feit dat één van je forum bezoekers meld dat er anders spam staat in off-topic, is niet echt mooi hè? Ik denk dat je daar is conclusies uit moet trekken, want de reden dat hij het hier post, is omdat daar spam is.

Noch, wil ik je wel bedanken voor een waarschuwing en geen berisping, dat vind ik een juiste handeling.:)

Om toch netjes af te sluiten,

M.v.g,

Mark.

Discussiëren er maar op los.
 

DeletedUser

Gast
serieus is subjectief he, voor sommige mensen is wielrennen zeer serieus, voor andere totaal niet, het blijft een flinter dun lijntje dat kronkelt tussen alle onderwerpen en niemand bijna objectief een scheiding in kan maken, dus eigenlijk iedereen gelijk in kan hebben ;)
 

DeletedUser

Gast
Het serieuze forum...moet serieus blijven .
En daar horen topics als wielrennen niet bij en posts met minder dan 2 zinnen ook niet.:)

Als iemand het in 2 zinnen uit kan leggen, waarom niet? Zolang je het maar snapt.

Het wielren topic, meld het dan gewoon bij een moderator en ga niet overal zeggen: "Dit hoort hier niet thuis" want daar schiet je ook niks mee op. Trouwens, valt dat niet onder moderator gedrag? Dat is hier toch verboden? Doen moderators er niks aan, meld dan een klacht bij de support.
 

DeletedUser

Gast
serieus is subjectief he, voor sommige mensen is wielrennen zeer serieus, voor andere totaal niet, het blijft een flinter dun lijntje dat kronkelt tussen alle onderwerpen en niemand bijna objectief een scheiding in kan maken, dus eigenlijk iedereen gelijk in kan hebben ;)

Als iemand het in 2 zinnen uit kan leggen, waarom niet? Zolang je het maar snapt.

Het wielren topic, meld het dan gewoon bij een moderator en ga niet overal zeggen: "Dit hoort hier niet thuis" want daar schiet je ook niks mee op. Trouwens, valt dat niet onder moderator gedrag? Dat is hier toch verboden? Doen moderators er niks aan, meld dan een klacht bij de support.

Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben.
(vb: 'Dat vind ik ook', 'Eens', 'Ik vind dat wel leuk', 'Dat slaat nergens op', etc.)

Wat je het meeste leest bij de het wielren topic zijn posten als;"Die en die gaan dit wel halen", et cetera. Dat is geen beargumenteren mijn heer en Radiorobert heeft zelf gezegd dat ik gelijk had, maar dat in ander sub-forum het word vol gespamd, dat is dus een kwalijke zaak moderatoren...dat mensen hier maar heen gaan, zodat er niet gespamt word?:rolleyes:

Met rapporteren schiet je ook niks op, ik heb zo vaak dingetjes gerapporteerd, waar niks aan is gedaan en heb nog wel een linkje waar heel, heel, heel duidelijk is dat er gespamt is en waarvoor iemand op zijn minst een berisping zou moeten krijgen!

En daar schiet je wel degelijk wat mee op, we proberen forum bezoekers erop te attenderen dat het hier niet thuis hoort, maar aangezien moderatoren het niet verplaatsen, ja...

Eventjes op Patron reageren,

Er word in de begin post van Kroenuh gemeld dat dit soort zaken hier niet thuis horen, dat die meer bij het praat topic horen of wat het ook was, vrij forum, maar sport hoort hier wel? Wat willen ze met dit sub-forum bereiken? Even serieus moderatoren, wat willen jullie met dit sub-forum bereiken? Sluit het van mij part als dit de regels zijn, het heeft dan toch geen enkel nut om dit te behouden? Echt gewoon geen enkel nut! Enkel een sub-forum extra waar jullie aanmoeten werken.
 

DeletedUser

Gast
serieus is subjectief he, voor sommige mensen is wielrennen zeer serieus, voor andere totaal niet, het blijft een flinter dun lijntje dat kronkelt tussen alle onderwerpen en niemand bijna objectief een scheiding in kan maken, dus eigenlijk iedereen gelijk in kan hebben ;)

Dit is dus onzin he. Omdat inderdaad voor iedereen andere dingen serieus zijn wordt je geacht zelf een degelijke afweging daar in te kunnen maken.

Bijv. Ik vind barbie poppen geweldig en neem ze dood serieus.

Betekent dit dan dat ik hier een topic over het laatste barbie model moet gaan openen ?

Nee, ik gebruik gezond verstand om te bepalen dat het laatste barbie model geen goed topic zou zijn.

Het is precies hetzelfde met sporten. Wil je discussiëren over het nut van sporten voor de samenleving / mensheid ? Prima maak er een topic over aan. Wil je discussiëren over 1 specifieke sport en wat daar de afgelopen dagen gebeurd is ? Prima maar niet in het Serieuze sub forum.

Er zijn 1000'en sporten ter wereld en op deze manier kunnen we voor elke sport wel een nieuw topic openen waardoor het een onoverzichtelijke teringzooi wordt. Ik heb hetzelfde gezegd over de verschillende ziektes / aandoening / scheldwoorden topics. Het is prima dat daar over gediscussieerd wordt maar vat het samen in een topic zodat het forum overzichtelijk blijft.

Ik vraag dan ook met klem aan de moderators om het wielren topic eindelijk te verplaatsen naar een ander forum deel. De reden dat ik daarin gepost heb met offtopic posts was omdat er niet gereageerd werd op de rooie driehoekjes.
 

DeletedUser

Gast
Nog even een de reactie van Radiobert op mijn uitleg via PM.

radiobert zei:
Madara Uchiha zei:
radiobert zei:
Hey Madara,
ik heb net een nieuw topic voor wielrenne gemaakt en vroeg me af of je het in jouw topic van serieuze praat wil zetten (waar alle onderwerpen in staan).
Alvast bedankt ;)

MVG, Bert

Hé,

dit hoort eigenlijk ergens anders thuis, vandaar dat ik het er niet in vermeld, sorry.:confused:

Heb al in meerdere topics vermeld dat ik me matteloos erger aan het starten van sport topics in dit forum en andere niet "serieuze onderwerpen", dit is daar niet voor bedoeld hè. ;) Dit hoort gewoon in het praat café ergens.

M.v.g,

Mark

Maar dan wordt er gewoon weer op losgespamt :(

Lees dat laatsten, lees het...Is dat normaal?:rolleyes: Daarom post hij het topic hier, dat is de reden.:mad:
 

DeletedUser

Gast
Met rapporteren schiet je ook niks op, ik heb zo vaak dingetjes gerapporteerd, waar niks aan is gedaan en heb nog wel een linkje waar heel, heel, heel duidelijk is dat er gespamt is en waarvoor iemand op zijn minst een berisping zou moeten krijgen!

Ik vraag dan ook met klem aan de moderators om het wielren topic eindelijk te verplaatsen naar een ander forum deel. De reden dat ik daarin gepost heb met offtopic posts was omdat er niet gereageerd werd op de rooie driehoekjes.

Misschien, dus weet het niet zeker, waren de dingen die jullie hebben gerapporteerd niet in strijd met de regels, dus hebben ze het laten staan. Oké, ik ben het wel gedeeltelijk met jullie eens, maar om daar nou zo over zitten te zeuren. Hebben jullie er last van? Dat lijkt me wel, maar waar hebben jullie dan last van?

Lees dat laatsten, lees het...Is dat normaal?:rolleyes: Daarom post hij het topic hier, dat is de reden.:mad:

Hij wil er serieus over discussiëren zonder gespam, hier in het serieuze forum wordt er meer gelet op spam dus kan het hier voorkomen worden. Geldige reden, vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Misschien, dus weet het niet zeker, waren de dingen die jullie hebben gerapporteerd niet in strijd met de regels, dus hebben ze het laten staan. Oké, ik ben het wel gedeeltelijk met jullie eens, maar om daar nou zo over zitten te zeuren. Hebben jullie er last van? Dat lijkt me wel, maar waar hebben jullie dan last van?

Dat het sub-forum waar ik serieuze onderwerpen wil bespreken, met topics wordt geopend die hier niet horen, waardoor het onoverzichtelijke puinhoop word. Daarnaast komen er dan ook nog is mensen even wat kleine pokken zinnetjes posten in topics waar serieus gediscussieer wordt, omdat ze ook even hun zegje willen doen, zonder zich in te lezen of een deftige post te maken. Ook moet ik nog is alles bijhouden in mijn topic, wat ik vertik met dit soort topics!

Ik heb mijn off-topic gerapporteerd, ik heb in een ander topic hier een linkje gegeven naar één van de dingen dat ik heb gerapporteerd en waar geen drol aan is gedaan, misschien gelijk? Nee, wij hebben gewoon gelijk. ;)
 

DeletedUser

Gast
Dat het sub-forum waar ik serieuze onderwerpen wil bespreken, met topics wordt geopend die hier niet horen, waardoor het onoverzichtelijke puinhoop word. Daarnaast komen er dan ook nog is mensen even wat kleine pokken zinnetjes posten in topics waar serieus gediscussieer wordt, omdat ze ook even hun zegje willen doen, zonder zich in te lezen of een deftige post te maken. Ook moet ik nog is alles bijhouden in mijn topic, wat ik vertik met dit soort topics!

Ik heb mijn off-topic gerapporteerd, ik heb in een ander topic hier een linkje gegeven naar één van de dingen dat ik heb gerapporteerd en waar geen drol aan is gedaan, misschien gelijk? Nee, wij hebben gewoon gelijk. ;)

Hoe weet je dat je 100% gelijk hebt? Onoverzichtelijk, onoverzichtelijk, dat valt nou ook wel weer mee. Begin een handtekeningenlijst zou ik zeggen, dan weten we wie er last van heeft en stuur het naar de moderators dat ze van hun luie stoel af moeten gaan en het serieuze forum op gaan ruimen, en anders, dat verzin je zelf maar ;)
 

DeletedUser

Gast
mag ik even
bij het subforum serieuze forum staat:
hier kan je serieuze discuseren over bijv. geloof, sporten en nog een paar dingen:)8-)
 

DeletedUser

Gast
mag ik even
bij het subforum serieuze forum staat:
hier kan je serieuze discuseren over bijv. geloof, sporten en nog een paar dingen:)8-)

Dan schrijft Kroenuh tegenstrijdige dingen, lees maar.

Dan nog iets, vertel mij dan nog is het nut van dit sub-forum in vergelijking met het praat café in het algemeen?
 

DeletedUser

Gast
Dan schrijft Kroenuh tegenstrijdige dingen, lees maar.

Dan nog iets, vertel mij dan nog is het nut van dit sub-forum in vergelijking met het praat café in het algemeen?

het heeft geen nut om het hier te laten staan, maar opzicht staat het niet verkeerd!!als er maar over gediscuseerd word en dat gebeurt niet, ze gokken alleen maar op de winaar
 

DeletedUser

Gast
Wachtend op een reactie van Othiania of geven we geen reacties meer?:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Wachtend op een reactie van Othiania of geven we geen reacties meer?:rolleyes:

Othania mengt zich inderdaad te weinig onder de normale gebruikers :(

Ik wacht inderdaad - 't hoeft niet eens háár reactie te zijn. Nog meer posts van normale gebruikers en dit wordt wéér een ordinair "klaagtopic" :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Othania mengt zich inderdaad te weinig onder de normale gebruikers :(

Ik wacht inderdaad - 't hoeft niet eens háár reactie te zijn. Nog meer posts van normale gebruikers en dit wordt wéér een ordinair "klaagtopic" :rolleyes:

Nou ja, ze mag wel is op mijn reactie reageren. Dat is pak een beet één week geleden?
 

DeletedUser

Gast
Othania mengt zich inderdaad te weinig onder de normale gebruikers :(

Ik wacht inderdaad - 't hoeft niet eens háár reactie te zijn. Nog meer posts van normale gebruikers en dit wordt wéér een ordinair "klaagtopic" :rolleyes:

in beide aangekaarte punten kan ik gelijk geven, wellicht verstrekt het één het ander ;)
 

DeletedUser

Gast
in beide aangekaarte punten kan ik gelijk geven, wellicht verstrekt het één het ander ;)

Kom op Patron, de heletijd van dit soort bijdrages heeft geen zin. Ook eerst mededelen dat je stopt en dan weer constant dat gezever en aanbid van moderatoren(tenminste, zo komt het op mij over). Als ik de enige ben die het zo ziet, excuses. Als noch, dit heeft allemaal geen bijdrage, aangezien je het constant zegt in alle topics of reacties van forum bezoekers tegen moderatoren.
 

DeletedUser

Gast
Geachte dames en heren,

Het serieuze forum, laten we daar is over discussiëren. Wat willen we dat dit forum is, wat voor plek moet het worden? Wat voor waarden moet dit forum hebben en noem het maar op.

Daarnaast, Othiania, ik kan je niet bereiken via PM(wat onbegrijpelijk is, want je stuurt mij wel een PM en ik kan daar niet op reageren, lekker slim).

Reactie othiania zei:
Beste,

Ja, dit is dus complete onzin. Jullie spreken jezelf tegen in posten. Het serieuze sub-forum is bedoeld voor serieuze onderwerpen, niet voor serieuze discussies over niet serieuze onderwerpen? Uhu, snap je het tot nu toe? Want dit is zelfs vermeld in de begin post van Kroenuh op het forum, uhu...lees maar even na.

Dit forumdeel is er voor serieuze discussies, zoals: politiek, actualiteiten, school en alles wat je bezig houdt.
Voor spelgerelateerde discussies kun je in het speldiscussies forum terecht. Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat.

Om dit forumdeel aangenaam en serieus te houden stellen we hier een aantal richtlijnen op waar we van verwachten dat jullie je aan houden!
Neem alleen deel aan discussies wanneer je hier een gefundeerde reactie op kan geven.

Wat dus liever niet?
Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben.
(vb: 'Dat vind ik ook', 'Eens', 'Ik vind dat wel leuk', 'Dat slaat nergens op', etc.)

Wat groen is gekleurd spreekt heel het wielren topic tegen, dat laat gewoon duidelijk zien dat het wielren topic er niet thuis hoort en als jij je hersenen even goed gebruikt, dan weet je ook dat het wielren topic hier niet thuis hoort, want dan kunnen we dit sub-forum gewoon afschaffen niet? Hebben jullie met het drie mans team gelijk wat minder werk om elf-twaalf sub forums te onderhouden, want serieuze praat heeft totaal geen waarde meer op deze manier en dat hebben ik en Core vaak genoeg aangegeven.

Daarnaast laat ook nog is zien, dat er pas naar zoveel dagen antwoord word gegeven en dan op zo'n manier, nou ja. Lees het andere topic nog even door, weet niet meer precies welke, één in serieuze vrij forum, daar sluit iemand zich gewoon bij ons aan, want we hebben gewoon een punt. We hebben gelijk, dit is niet een serieuze praat sub-forum, maar dit is off-topic sub-forum!

Dan nog iets, het feit dat één van je forum bezoekers meld dat er anders spam staat in off-topic, is niet echt mooi hè? Ik denk dat je daar is conclusies uit moet trekken, want de reden dat hij het hier post, is omdat daar spam is.

Noch, wil ik je wel bedanken voor een waarschuwing en geen berisping, dat vind ik een juiste handeling.:)

Om toch netjes af te sluiten,

M.v.g,

Mark.

Discussiëren er maar op los.

Koekkoek, Othiania antwoord nou eens!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik wacht inderdaad - 't hoeft niet eens háár reactie te zijn. Nog meer posts van normale gebruikers en dit wordt wéér een ordinair "klaagtopic" :rolleyes:
Hier ben ik het mee eens.

Madara Uchiha; je opent deze discussie om te discussiëren over het Serieuze forum, wat uiteraard geen enkel probleem is. Maar wat zien wij terug? Alleen maar geklaag wat steeds weer terugkomt op het wielren topic. Er zijn meer gebruikers op dit forum dan alleen degene die in deze discussie reageren, hou daar ook rekening mee.

Wanneer spelers serieus willen discussiëren over wielrennen mogen zij dat, daar hoeven ze geen toestemming voor te vragen aan het team, noch aan jou. Mocht er echter offtopic gereageerd worden, zal dit uiteraard aangepakt worden, hier werken wij hard aan. Echter is het niet aan jou om te beslissen of een discussie wel of niet serieus genoeg is voor in het serieuze forum.

Voel je a.u.b. niet aangevallen, ik post enkel een reactie op jou kritiek waar je naar verlangt.
Daarnaast is je reactie hierboven spam, realiseer je je dat?
 

DeletedUser

Gast
Hier ben ik het mee eens.

Madara Uchiha; je opent deze discussie om te discussiëren over het Serieuze forum, wat uiteraard geen enkel probleem is. Maar wat zien wij terug? Alleen maar geklaag wat steeds weer terugkomt op het wielren topic. Er zijn meer gebruikers op dit forum dan alleen degene die in deze discussie reageren, hou daar ook rekening mee.

Wanneer spelers serieus willen discussiëren over wielrennen mogen zij dat, daar hoeven ze geen toestemming voor te vragen aan het team, noch aan jou. Mocht er echter offtopic gereageerd worden, zal dit uiteraard aangepakt worden, hier werken wij hard aan. Echter is het niet aan jou om te beslissen of een discussie wel of niet serieus genoeg is voor in het serieuze forum.

Voel je a.u.b. niet aangevallen, ik post enkel een reactie op jou kritiek waar je naar verlangt.
Daarnaast is je reactie hierboven spam, realiseer je je dat?

Beste Kroenuh,

Ik heb een discussie gehad met jou op de chat over deze kwestie, maar dat even ter zijde. Ik wou deze discussie algemeen voeren over het serieuze sub-forum en dat was naar aanleiding van;"Deze gebruiker wil geen privé berichten ontvangen", ondertussen dat ik een weerwoord wou doen, aangezien ik haar argumenten niet vond kloppen en dat heb ik jou ook al verteld.

Inderdaad, ik heb de regels niet opgesteld hier, dat hebben de moderatoren(jullie) & Innogames gedaan. Als ik die regels bekijk en een beetje logisch na denk, kom ik tot de conclusie dat het wielren topic hier niet thuis hoort en aangezien het wielren topic het recentste topic is, gebruik ik die hier ook als voorbeeld. Daarnaast vermeld ik duidelijk waarom ik het hier niet thuis vind horen en dat word nog wel ondersteunt door jullie eigen regels(jouw eigen post Kroenuh). Dus lees mijn post is door en reageer daar is op, in plaats van er om heen te draaien(want zo voelt het).

Ik voel me ook niet aangevallen Kroenuh, ik vind het belachelijk dat je me nu probeert te vloeren op dit, in plaats van niet te kijken naar het citaat dat ik heb gebumpt waar maar geen antwoord op kwam. Ik realiseer me dat het spam is, maar het negeren van een topic(doel nu op Othiana) waar men(ik) graag een reactie van haar zou willen op de begin post(en dit toch wel redelijk duidelijk zeg en zelfs met het rode driehoekje heb proberen te melden aan haar/team) en maar niet krijg, is bumpen toch een optie.

Kroenuh's topic zei:
Serieuze praat

Dit forumdeel is er voor serieuze discussies, zoals: politiek, actualiteiten, school en alles wat je bezig houdt.
Voor spelgerelateerde discussies kun je in het speldiscussies forum terecht. Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat.
Om dit forumdeel aangenaam en serieus te houden stellen we hier een aantal richtlijnen op waar we van verwachten dat jullie je aan houden!
  • Neem alleen deel aan discussies wanneer je hier een gefundeerde reactie op kan geven.

Wat dus liever niet?
  • Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben.
    (vb: 'Dat vind ik ook', 'Eens', 'Ik vind dat wel leuk', 'Dat slaat nergens op', etc.)
  • Iemands post citeren en daaronder enkel een smiley of ^^ o.i.d. plaatsen om aan te geven dat je het er (niet) mee eens bent.
  • Offtopic reacties. Hou je binnen het gestarte onderwerp!
  • Laat iedereen in zijn/haar waarde.
    Iedereen heeft een eigen mening en oog op bepaalde dingen, heb hier respect voor en spreek hem/haar geen verwijten aan.
  • Ga niet reageren op een topic waarin al langer dan 20 dagen niet meer gereageerd is. Dit heet topicbump.

Als we ons hieraan kunnen houden creëren we een aangename plek om serieuze discussies te voeren.

Even zo goed mogelijk quote bare post van jouw topic gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan