• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Serieuze forum

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Ik probeer je op geen enkele manier te vloeren, dat is nooit mijn bedoeling geweest.

De een ervaart sport als heel belangrijk in zijn/haar leven, de ander kan zich hier niet in vinden. We kunnen dus niet zomaar blindelings oordelen welke discussie we nu serieus classificeren, en welke niet. In dit geval beslist de betreffende moderator of deze discussie thuishoort in het serieuze, vrije of offtopic forum. In al deze gevallen zal de moderator alleen maar zo goed mogelijk ervoor proberen te zorgen dat de forumdelen zo aangenaam mogelijk blijven voor iedereen. De een zal het hiermee eens zijn, de ander helaas niet.

Nu nog even over je laatse stukje:
Ik realiseer me dat het spam is, maar het negeren van een topic(doel nu op Othiana) waar men(ik) graag een reactie van haar zou willen op de begin post(en dit toch wel redelijk duidelijk zeg en zelfs met het rode driehoekje heb proberen te melden aan haar/team) en maar niet krijg, is bumpen toch een optie.
Othiana is niet verplicht om elk gewenst forum of topic te lezen en/of te beantwoorden, hier zijn forummoderatoren voor.

Ik heb je melding met het driehoekje ook gezien, echter is het niet de bedoeling om deze te gebruiken voor dit soort zaken. Deze wordt alleen gebruikt voor het rapporteren van kwalijke/foutieve berichten.

Wat doe je nu? Je gaat 2x tegen de regels in om je zin te krijgen.
Aangezien ik iedere andere forumgebruiker hierop zou aanspreken, doe ik dit bij jou bij deze ook. Graag hierop te letten.
 

DeletedUser

Gast
Ik probeer je op geen enkele manier te vloeren, dat is nooit mijn bedoeling geweest.

De een ervaart sport als heel belangrijk in zijn/haar leven, de ander kan zich hier niet in vinden. We kunnen dus niet zomaar blindelings oordelen welke discussie we nu serieus classificeren, en welke niet. In dit geval beslist de betreffende moderator of deze discussie thuishoort in het serieuze, vrije of offtopic forum. In al deze gevallen zal de moderator alleen maar zo goed mogelijk ervoor proberen te zorgen dat de forumdelen zo aangenaam mogelijk blijven voor iedereen. De een zal het hiermee eens zijn, de ander helaas niet.

Nu nog even over je laatse stukje:

Othiana is niet verplicht om elk gewenst forum of topic te lezen en/of te beantwoorden, hier zijn forummoderatoren voor.

Ik heb je melding met het driehoekje ook gezien, echter is het niet de bedoeling om deze te gebruiken voor dit soort zaken. Deze wordt alleen gebruikt voor het rapporteren van kwalijke/foutieve berichten.

Wat doe je nu? Je gaat 2x tegen de regels in om je zin te krijgen.
Aangezien ik iedere andere forumgebruiker hierop zou aanspreken, doe ik dit bij jou bij deze ook. Graag hierop te letten.

Beste Kroenuh,

Je ontwijkt weer het geen waar ik met jou over in discussie wil. Jouw eigen post, lees je het nu, staat gewoon in aangegeven dat het hier niet thuis hoort!

Dit forumdeel is er voor serieuze discussies, zoals: politiek, actualiteiten, school en alles wat je bezig houdt.
Voor spelgerelateerde discussies kun je in het speldiscussies forum terecht. Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat.

"Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat, want wat wil jij hier niet hebben;

  • Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben.
    (vb: 'Dat vind ik ook', 'Eens', 'Ik vind dat wel leuk', 'Dat slaat nergens op', etc.)
  • Iemands post citeren en daaronder enkel een smiley of ^^ o.i.d. plaatsen om aan te geven dat je het er (niet) mee eens bent.
  • Offtopic reacties. Hou je binnen het gestarte onderwerp!
  • Laat iedereen in zijn/haar waarde.
    Iedereen heeft een eigen mening en oog op bepaalde dingen, heb hier respect voor en spreek hem/haar geen verwijten aan.
  • Ga niet reageren op een topic waarin al langer dan 20 dagen niet meer gereageerd is. Dit heet topicbump.

"Reacties die geen beargumenteerde waarde hebben", de eerste doet het hem al. Het is een opinie topic, daar moet jij je mening beargumenteren, met bv. "Ja, maar persoon x kon wel 70km/h fietsen bij tour X". Het is enkel speculatie. Mensen proberen elkaar ervan te overtuigen welke het beste is en/of wie er gaat winnen. Ook melden ze waarschijnlijk(als er wat meer forum bezoekers naar dat topic kwamen) dat het een mooie race was en dat soort praat, wat jij niet wilt volgens de zelfde regel.

Maar even terug komen op het begin. Ik mag geen grens trekken wanneer het topic niet serieus genoeg meer is om in het serieuze sub-forum te komen, maar waar ligt volgens jou dan de grens? Hoe laag moet het worden Kroenuh met dit sub-forum? Vertel mij dat maar is, hoe laag wil jij het hebben? Moeten we het hier over barbypoppen hebben? Kan ook hoor, je hebt honderden poppen en daar kunnen misschien één à twee mensen van dit forum best serieus over discussiëren! En als dit sub-forum dan al zo'n laag niveau mag hebben, hoe laag wil je off-topic hebben? Mag iedereen daar dan gewoon gaan spammen Kroenuh? Nee, dat mag dan weer niet, maar wat is dan in vredesnaam het verschil tussen serieuze praat en off-topic! Geef hier nou is duidelijk antwoord. Want hoe jullie het momenteel doen, zit er geen verschil tussen! Gewoon, totaal niet!

Dan nog iets, de reden waarom de poster het wielren topic hier posten, was omdat er spam was op het off-topic, hij realiseerde dus zelf dat het hier niet thuis hoorde, maar posten het hier toch, omdat er anders in gespamt werd! Trek je conclusie daar is uit!
 

DeletedUser

Gast
Even te verduidelijking, forummoderators zijn er om het forum in goeie banen te leiden.

Indien zij oordelen dat een topic thuishoort in het serieuze forum, of in het off-topic gedeelte, dan is dat zo

Ik zie nergens een tegenstrijdigheid van wat Kroenuh gezegd heeft, het enige wat ik zie, is dat jij momenteel denkt dat het Serieuze forum jouw deel is, waar jij enkel mag oordelen wat daarin thuishoort.

Kroenuh zijn post zegt idd:
Dit forumdeel is er voor serieuze discussies, zoals: politiek, actualiteiten, school en alles wat je bezig houdt.
Voor spelgerelateerde discussies kun je in het speldiscussies forum terecht. Voor minder serieuze onderwerpen in de Off-Topic praat.

Echter zie ik bij dingen die je bezighouden ook als deeltje wielrennen, want hier gaat het toch voor een stuk over.

Dan even over mijn reactie, ik hoef hier niet op te reageren, ik heb forummoderators die het forum in goeie banen leiden, dus het driehoekje gebruiken, komen roepen op de chat, hier een beetje grotere letters gebruiken, daarmee krijg je mijn aandacht niet.
Ik lees al deze discussies wel, dat is nu eenmaal mijn taak, maar ik reageer daar niet op, zeker niet als een forummoderator ermee bezig is, en dit mijn inziens goed aan het afhandelen is.

Dit is zoals Patron eerder al aangaf, een eindeloze discussie, voor de één is het serieus voor de ander niet, maar hier zijn het de forummoderators die de beslissing nemen waar een topic thuishoort.

Je moet hier van mij dan ook geen reactie meer op verwachten, de forummoderatoren zijn meer dan bekwaam om dit verder af te handelen.
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh het is echt te debiel voor woorden dat jij probeert te verdedigen dat het wielren topic hier thuis hoort. Uiteraard zal wielrennen voor sommige mensen serious business zijn. Maar omdat x aantal personen het een serieus onderwerp vinden betekent dat nog niet dat het een algemeen serieus onderwerp is wat in dit sub forum thuis hoort. Nu mag jij mij vertellen als het wielren topic hier blijft staan hoe je dat wil managen. Aangezien we dan voor elke sport een topic kunnen gaan openen of voor elke hobby die iemand serieus neemt. Heb je enig idee hoe de eerste pagina van dit sub forum er dan uit komt te zien waarschijnlijk zoiets:

- Voetbal
- Wielrennen
- Darten
- Kung-fu
- Barbie
- Korfbal
- Tennis
- Skaten
- Rugby
- Lacross
- Zwemmen
- Polo
- Paardrijden
- etc etc

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van dit sub forum dus verplaats dat wielren topic en hou op met deze onzin in de trend van "wielrennen is serieus voor sommige". Laten we dit sub forum overzichtelijk en on topic houden en gebruiken waarvoor het bedoeld is serieuze discussies over serieuze onderwerpen.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dus waar dit hele forumdeel nu op neerkomt, is dat wanneer ik het wielren topic verplaats naar het vrije forum dat dan alles weer koek en ei is?

Zo ja, dan heeft dit topic een hele gekke wending gekregen.. Waar jullie steeds weer op terugkomen.
 

DeletedUser

Gast
Even te verduidelijking, forummoderators zijn er om het forum in goeie banen te leiden.

Indien zij oordelen dat een topic thuishoort in het serieuze forum, of in het off-topic gedeelte, dan is dat zo

Ik zie nergens een tegenstrijdigheid van wat Kroenuh gezegd heeft, het enige wat ik zie, is dat jij momenteel denkt dat het Serieuze forum jouw deel is, waar jij enkel mag oordelen wat daarin thuishoort.

Kroenuh zijn post zegt idd:


Echter zie ik bij dingen die je bezighouden ook als deeltje wielrennen, want hier gaat het toch voor een stuk over.

Dan even over mijn reactie, ik hoef hier niet op te reageren, ik heb forummoderators die het forum in goeie banen leiden, dus het driehoekje gebruiken, komen roepen op de chat, hier een beetje grotere letters gebruiken, daarmee krijg je mijn aandacht niet.
Ik lees al deze discussies wel, dat is nu eenmaal mijn taak, maar ik reageer daar niet op, zeker niet als een forummoderator ermee bezig is, en dit mijn inziens goed aan het afhandelen is.

Dit is zoals Patron eerder al aangaf, een eindeloze discussie, voor de één is het serieus voor de ander niet, maar hier zijn het de forummoderators die de beslissing nemen waar een topic thuishoort.

Je moet hier van mij dan ook geen reactie meer op verwachten, de forummoderatoren zijn meer dan bekwaam om dit verder af te handelen.

Forum moderators zijn ook mensen en maken ook fouten. Dat blijkt maar al te duidelijk uit het eerder genoemde topic dat nog steeds niet verplaats is. Wat een onzin dat dit een eindeloze discussie zou zijn men kan heel goed beargumenteren wat een serieus topic zou moeten zijn. Jij doet het overkomen alsof niemand weet wat een "serieus" topic is en daar heb je snoeihard ongelijk in. Een serieus topic / discussie bestaat uit de volgende elementen.

1. Het is algemeen in de vorm van iedereen die een beetje zijn best doet kan begrijpen waar het over gaat. (oftewel geen uber technische discussie over de programmering van de laatste Intel chips)
2. Er valt over te discussiëren (dus niet een topic in de trend van wat is jou favoriete band aangezien dit enkel uit meningen zou bestaan en dus niet over te discussiëren is, een topic wat bijv. gaat over de invloed van muziek om mensen zou uiteraard wel weer kunnen.
3. Het is niet al eerder gepost (bijv. over schelden met ziektes dat is prima om daar over te discussiëren maar dan gelieve wel in 1 topic en dus niet voor alles een nieuw topic openen)

Voor de rest moet het voldoen aan een degelijke begin post in correct Nederlands het liefst met een minimum aan spelfouten.

En nee dit is niet "mijn" forum of Madara Uchiha's forum dat hebben we ook nooit gezegd. Maar dat neemt niet weg dat wij wel graag zouden zien dat dit forum degelijk beheert wordt en wat mij betreft geen je moderator rechten om dit sub forum te modereren aan een van de regelmatige posters hier (bijv. spartacus II) aangezien deze actief zijn en weten wat de bedoeling is.
 

DeletedUser

Gast
Dus waar dit hele forumdeel nu op neerkomt, is dat wanneer ik het wielren topic verplaats naar het vrije forum dat dan alles weer koek en ei is?

Zo ja, dan heeft dit topic een hele gekke wending gekregen.. Waar jullie steeds weer op terugkomen.

Dat zou de correcte stap zijn inderdaad. Maar het gaat niet alleen over 1 topic maar over de 1000'en onzin topics in de toekomst die hier niet thuis horen. Je kent het gezegde als er 1 schaap over de dam is....................
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat zou de correcte stap zijn inderdaad. Maar het gaat niet alleen over 1 topic maar over de 1000'en onzin topics in de toekomst die hier niet thuis horen. Je kent het gezegde als er 1 schaap over de dam is....................
Ik kan niet in de toekomst kijken (wat wel erg handig zou zijn overigens..) dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over.

Maar omdat ik in een goede bui ben, en daar graag in wil blijven, zal ik dat 'o zo belangrijke' wielren topic voor jullie verplaatsen naar het Vrije Forum. :)

Verder nog wensen omtrent het Serieuze Forum?
 

DeletedUser

Gast
Ik kan niet in de toekomst kijken (wat wel erg handig zou zijn overigens..) dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over.

Maar omdat ik in een goede bui ben, en daar graag in wil blijven, zal ik dat 'o zo belangrijke' wielren topic voor jullie verplaatsen naar het Vrije Forum. :)

Verder nog wensen omtrent het Serieuze Forum?

Ook ik kan helaas niet in de toekomst kijken maar zoals met alle forums die ik heb gezien / lezen als je het niet strak bij houdt wordt het een chaos ;). Maar top dat je hem verplaats dat is een hele opluchting 8-)
 

DeletedUser

Gast
Even te verduidelijking, forummoderators zijn er om het forum in goeie banen te leiden.

Indien zij oordelen dat een topic thuishoort in het serieuze forum, of in het off-topic gedeelte, dan is dat zo
Ik, als één van de weinige gebruikers die daar nog gaat steevast van uit gaat, veronderstel dat Moderators mensen zijn en dus fouten begaan dan wel discutabele handelingen verrichten.

Ik zie nergens een tegenstrijdigheid van wat Kroenuh gezegd heeft, het enige wat ik zie, is dat jij momenteel denkt dat het Serieuze forum jouw deel is, waar jij enkel mag oordelen wat daarin thuishoort.
Hoe vreselijk dit over een ander te zeggen - het is klinkklare onzin zelfs. Dat Madare Uchiha met jullie van mening verschilt en dit op een ietwat puberale wijze verwoordt, wil nog niet zeggen dat hij ongelijk móet hebben. Je komt over alsof je dit suggereert.

Overigens zie ik wel degelijk een tegenstrijdigheid in wat Kroenuh als richtlijnen heeft gepresenteerd - hoe misplaatst het ook is dit hier te melden.


Kroenuh zijn post zegt idd:


Echter zie ik bij dingen die je bezighouden ook als deeltje wielrennen, want hier gaat het toch voor een stuk over.
Het draait niet zozeer om het onderwerp "wielrennen" zelf; het gaat om de reacties. Kroenuh heeft als richtlijn gegeven géén reacties als "Mee eens", "Mwoa" en dergelijke teksten te geven, hoewel dit in grote mate gebeurt - dit dient niet ontkend te worden. Gebeurt dit teveel, dan is daar de vraag of het topic nog wel in het juiste forum staat. Komt men hier niet uit, dan denkt men na wat een oplossing zou kunnen zijn. Ik ben tot nu toe niet verder (of niet minder ver - hoe je het wilt zien) dan een nieuw forum gekomen. Ik zie liever een forum "Serieuze Praat", met een sub-forum "Serieuze Discussies" - daar kunnen we dan alle veeleisende topics in gestopt worden.

Dan even over mijn reactie, ik hoef hier niet op te reageren, ik heb forummoderators die het forum in goeie banen leiden, dus het driehoekje gebruiken, komen roepen op de chat, hier een beetje grotere letters gebruiken, daarmee krijg je mijn aandacht niet.
Ik lees al deze discussies wel, dat is nu eenmaal mijn taak, maar ik reageer daar niet op, zeker niet als een forummoderator ermee bezig is, en dit mijn inziens goed aan het afhandelen is.
Kroenuh zei net nog dat dit juist géén taak was :rolleyes:

Dit is zoals Patron eerder al aangaf, een eindeloze discussie, voor de één is het serieus voor de ander niet, maar hier zijn het de forummoderators die de beslissing nemen waar een topic thuishoort.

Je moet hier van mij dan ook geen reactie meer op verwachten, de forummoderatoren zijn meer dan bekwaam om dit verder af te handelen.
Er is gebrek aan blijk hiervan - in ieder geval naar de gebruikers toe. Ik zeg hier níet dat dit gebrek er ook daadwerkelijk is; slechts dat dit voor de normale gebruiker veel te diep weggestopt en dus onzichtbaar is.

Kroenuh het is echt te debiel voor woorden dat jij probeert te verdedigen dat het wielren topic hier thuis hoort. Uiteraard zal wielrennen voor sommige mensen serious business zijn. Maar omdat x aantal personen het een serieus onderwerp vinden betekent dat nog niet dat het een algemeen serieus onderwerp is wat in dit sub forum thuis hoort. Nu mag jij mij vertellen als het wielren topic hier blijft staan hoe je dat wil managen. Aangezien we dan voor elke sport een topic kunnen gaan openen of voor elke hobby die iemand serieus neemt. Heb je enig idee hoe de eerste pagina van dit sub forum er dan uit komt te zien waarschijnlijk zoiets:

- Voetbal
- Wielrennen
- Darten
- Kung-fu
- Barbie
- Korfbal
- Tennis
- Skaten
- Rugby
- Lacross
- Zwemmen
- Polo
- Paardrijden
- etc etc

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van dit sub forum dus verplaats dat wielren topic en hou op met deze onzin in de trend van "wielrennen is serieus voor sommige". Laten we dit sub forum overzichtelijk en on topic houden en gebruiken waarvoor het bedoeld is serieuze discussies over serieuze onderwerpen.
Zoals ik al eerder heb aangegeven, irriteer ik mij tevens aan de vele puberale reacties op alles wat de Mod's schrijven. Is het nu werkelijk niet mogelijk een rustige reactie te plaatsen, tevens vanuit het standpunt van de Mod's te denken?
Ter verduidelijking) Dit slaat niet in het bijzonder op bovenstaand bericht.

Ik kan niet in de toekomst kijken (wat wel erg handig zou zijn overigens..) dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over.

Maar omdat ik in een goede bui ben, en daar graag in wil blijven, zal ik dat 'o zo belangrijke' wielren topic voor jullie verplaatsen naar het Vrije Forum. :)

Verder nog wensen omtrent het Serieuze Forum?
Ik heb al eens in het Algemeen Forum beloofd een plan voor het gehele forum op te zullen stellen. Helaas is het daar niet van gekomen, maar ik zal - indien dat gewenst is - graag proberen duidelijke richtlijnen voor het Praatcafé op te stellen. Slechts als suggestie ;)

Ook ik kan helaas niet in de toekomst kijken maar zoals met alle forums die ik heb gezien / lezen als je het niet strak bij houdt wordt het een chaos ;). Maar top dat je hem verplaats dat is een hele opluchting 8-)
Laat't Wielren-topic niet het enige puntje zijn hè :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dan even over mijn reactie, ik hoef hier niet op te reageren, ik heb forummoderators die het forum in goeie banen leiden, dus het driehoekje gebruiken, komen roepen op de chat, hier een beetje grotere letters gebruiken, daarmee krijg je mijn aandacht niet.
Ik lees al deze discussies wel, dat is nu eenmaal mijn taak, maar ik reageer daar niet op, zeker niet als een forummoderator ermee bezig is, en dit mijn inziens goed aan het afhandelen is.

Ter verduidelijking, de moderator Kroenuh gaf pas een reactie in dit topic vandaag. Acht dagen geleden is dit topic geopend door mij en zoals jezelf zegt, heb je dit al zeven-acht dagen gelezen, zonder te antwoorden, ondertussen dat er geen moderator op de "zaak" zat. Wat dus te recht irritatie opwekt bij de topic opener, aangezien hij het topic voornamelijk richt aan de moderatoren & de Community Manager waarmee hij in discussie wilt over het belang en de toekomst van het sub-forum in kwestie.

het enige wat ik zie, is dat jij momenteel denkt dat het Serieuze forum jouw deel is, waar jij enkel mag oordelen wat daarin thuishoort.

Deze (belachelijke) conclusie van jou doet mij dan ook pijn, aangezien het op niks is gebaseerd. Ik geef (naar mijn mening) te recht commentaar op een topic dat (naar mijn mening) hier niet thuis hoort. Ik beargumenteer mijn mening met de post van Kroenuh. Niet de snel zulke voorbarige conclusies trekken.

Ik zie nergens een tegenstrijdigheid van wat Kroenuh gezegd heeft

Ik heb de tegenstrijdigheid van Kroenuh groen gekleurd in de begin post. Daarnaast kunnen we het stuk tekst van Kroenuh heel letterlijk pakken;"Alles wat je bezighoud". Ik heb dan ook meerdere malen gevraagd wat jullie voor nut zien in dit sub-forum, als dit allemaal word toegestaan, maar antwoord bleef uit, maar als we het heel letterlijk pakken, is alles discutabel voor dit forum. Van een flesje water tot de plastic verpakking van mijn Kitkat.

Het probleem echter is dat men dan over het milieu kan praten. Dat het zoveel jaar moet verteren en oplossingen daarvoor, maar dan hebben we twee topics die feitelijk over het zelfde gaan, met de naam;"Plastic verpakking van mijn Kitkat" en "Waterfles". Dit soort topics zouden dus samengevoegd moeten worden(Autisme, Kanker, syndroom van down, et cetera) tot een geheel topic. Maar over dit is nog te discussiëren.

Nu hebben we wielrennen, dat is opinie! Nu kan je zeggen;"maar we hebben ook een Geert Wilders topic, dat is ook opinie?" Uhu, deels. Politiek is inderdaad opinie, maar dan ga je discussiëren over het feit;waarom moet je op de SP stemmen? Hoe gaan ze dan bezuinigen? Wat is er dan beter aan tienduizend meer politie op straat?" et cetera. Dit gaat niet met wielrennen of voetbal, dat wordt alleen maar;"Ja, maar persoon x rent sneller dan die en kan goed samen spelen met y, dus kunnen ze b inmaken en winnen ze van club o en krijgen ze de j beker!" "Nee man, club s wint, want s heeft k en k is beste speler van land q en land q levert tot nu toe de beste spelers van de wereld!" Dus ja, dat is niet een discussie die je wilt of wel en waarschijnlijk heb je niet eens zo discussie, maar ja;"Morgen a tegen b, wie denk je dat er wint?" "Ik denk dat A wint". Dat hoort toch op het vrije forum Othiana, als je logisch na denkt.

Dit is zoals Patron eerder al aangaf, een eindeloze discussie, voor de één is het serieus voor de ander niet, maar hier zijn het de forummoderators die de beslissing nemen waar een topic thuishoort.

Misschien is het dan tijd om met de Community als Community manager richtlijnen op te stellen voor dit sub-forum, zodat verdere confrontaties voorkomen worden? Want een eindeloze discussie keer op keer, is misschien niet echt het beste idee?

Je moet hier van mij dan ook geen reactie meer op verwachten, de forummoderatoren zijn meer dan bekwaam om dit verder af te handelen.

Het mengen in een discussie als Community Manager is misschien wel gezond? Je bent er voor de Community neem ik aan? Wij zijn de Community. Ons ontwijken is denk ik niet echt het beste, dan krijg je zo'n wereldvreemd persoon als leider. Kijk maar naar ons kabinet, die leven in een hele andere wereld als ons en dat is niet positief!

Ik kan niet in de toekomst kijken (wat wel erg handig zou zijn overigens..) dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over.

Maar omdat ik in een goede bui ben, en daar graag in wil blijven, zal ik dat 'o zo belangrijke' wielren topic voor jullie verplaatsen naar het Vrije Forum. :)

Verder nog wensen omtrent het Serieuze Forum?

Blij Kroenuh dat je dat uiteindelijk hebt besloten. Ik zal nog even een lijstje geven waarvan ik denk nou, die horen hier niet of überhaupt niet op het forum;

Slotje?
Eventueel verplaatsen na een nieuw topic met "ziekten"
Eventueel verplaatsen na een nieuw topic met "ziekten"
Dezeendeze samen voegen
Slotje, topic gebeurd niks meer mee
Antwoord staat online op internet, dus slotje
Verplaatsen
slotje
Wielrentopic, kan je bijvoegen met die andere

Zijn er nog meer, maar die zijn inactief en zou ik gewoon verwijderen. ;)

Kroenuh, hartstikke goed.:)
 

DeletedUser

Gast
Ik probeer je op geen enkele manier te vloeren, dat is nooit mijn bedoeling geweest.

De een ervaart sport als heel belangrijk in zijn/haar leven, de ander kan zich hier niet in vinden. We kunnen dus niet zomaar blindelings oordelen welke discussie we nu serieus classificeren, en welke niet. In dit geval beslist de betreffende moderator of deze discussie thuishoort in het serieuze, vrije of offtopic forum. In al deze gevallen zal de moderator alleen maar zo goed mogelijk ervoor proberen te zorgen dat de forumdelen zo aangenaam mogelijk blijven voor iedereen. De een zal het hiermee eens zijn, de ander helaas niet.

Nu nog even over je laatse stukje:

Othiana is niet verplicht om elk gewenst forum of topic te lezen en/of te beantwoorden, hier zijn forummoderatoren voor.

Ik heb je melding met het driehoekje ook gezien, echter is het niet de bedoeling om deze te gebruiken voor dit soort zaken. Deze wordt alleen gebruikt voor het rapporteren van kwalijke/foutieve berichten.

Wat doe je nu? Je gaat 2x tegen de regels in om je zin te krijgen.
Aangezien ik iedere andere forumgebruiker hierop zou aanspreken, doe ik dit bij jou bij deze ook. Graag hierop te letten.

Sorry hoor, jou snap ik ook niet. Eerst vind je dat hun ongelijk hebben, maar toch haal je het weg! Ze zijn jou niet de baas!

Nou, jullie hebben weer gelijk gekregen, dus kan dit ook wel weg. Ik vind het eerlijk gezegd dom. Sport is voor de een serieus, voor de ander niet. Politiek is ook voor de een serieus, voor de ander niet. Zo kun je wel verder gaan.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Sorry hoor, jou snap ik ook niet. Eerst vind je dat hun ongelijk hebben, maar toch haal je het weg! Ze zijn jou niet de baas!

Nou, jullie hebben weer gelijk gekregen, dus kan dit ook wel weg. Ik vind het eerlijk gezegd dom. Sport is voor de een serieus, voor de ander niet. Politiek is ook voor de een serieus, voor de ander niet. Zo kun je wel verder gaan.
Inderdaad, vandaar dat we de indeling en de richtlijnen nu anders en strakker gaan aanpakken.

Hier zijn wij echter nog mee bezig, maar gaat helemaal goedkomen. Zoals jullie kunnen zien is de 1e stap al gemaakt, het offtopic forum is namelijk verleden tijd (is geen discussie meer over mogelijk) en het serieuze forumdeel is apart gezet.
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh, leg nou eens duidelijk uit, wat wel en niet mag. Mag sport? Mag politiek? Mag actueel nieuws?
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh, leg nou eens duidelijk uit, wat wel en niet mag. Mag sport? Mag politiek? Mag actueel nieuws?
Je doet er goed aan beter te lezen:

Inderdaad, vandaar dat we de indeling en de richtlijnen nu anders en strakker gaan aanpakken.

Hier zijn wij echter nog mee bezig, maar gaat helemaal goedkomen. Zoals jullie kunnen zien is de 1e stap al gemaakt, het offtopic forum is namelijk verleden tijd (is geen discussie meer over mogelijk) en het serieuze forumdeel is apart gezet.
 

DeletedUser

Gast
Ja maar als hij dat nu even gelijk bekend maakt. Sport dus niet in het serieuze forum?
 

DeletedUser

Gast
Ja maar als hij dat nu even gelijk bekend maakt. Sport dus niet in het serieuze forum?

Als je zou lezen zou je het antwoord al weten. Ja sport mag natuurlijk maar niet een opinie topic in de vorm van welke rijder vindt jij op dit moment het beste in de gyro of iets dergelijks. Maar een topic in de vorm van:

- Wat is het nut voor sport in de samenleving
- Zou sport verplicht moeten worden voor dikke mensen
- Mogen gevaarlijke sporten uitgevoerd worden

Dit zijn voorbeelden van topics waar je daadwerkelijk serieus over kan discussiëren en argumenteren. Maar het zijn algemene topics waar iedereen in principe over mee kan praten. Maar we gaan niet voor elke sport een topic openen om daar de laatste stand van zaken in desbetreffende sport te bespreken dan wordt het namelijk een onoverzichtelijk puinhoop.
 

DeletedUser

Gast
Als je zou lezen zou je het antwoord al weten. Ja sport mag natuurlijk maar niet een opinie topic in de vorm van welke rijder vindt jij op dit moment het beste in de gyro of iets dergelijks. Maar een topic in de vorm van:

- Wat is het nut voor sport in de samenleving
- Zou sport verplicht moeten worden voor dikke mensen
- Mogen gevaarlijke sporten uitgevoerd worden

Dit zijn voorbeelden van topics waar je daadwerkelijk serieus over kan discussiëren en argumenteren. Maar het zijn algemene topics waar iedereen in principe over mee kan praten. Maar we gaan niet voor elke sport een topic openen om daar de laatste stand van zaken in desbetreffende sport te bespreken dan wordt het namelijk een onoverzichtelijk puinhoop.

Dus het blijft een subjectieve beoordeling en blijft het afhankelijk van de geplaatste reacties of een topic beschouwd wordt als een serieus onderwerp of als minder serieus onderwerp ;)
 

DeletedUser

Gast
Nou, jullie hebben weer gelijk gekregen, dus kan dit ook wel weg.

Persoonlijk denk ik dat het verstandig is om dit topic open te laten. We kunnen dan altijd discussiëren rondom dit sub-forum en enig kritiek of positieve berichten na laten aan de moderatoren en/of een discussie hebben over het functioneren van het sub-forum, wat denken jullie?
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk denk ik dat het verstandig is om dit topic open te laten. We kunnen dan altijd discussiëren rondom dit sub-forum en enig kritiek of positieve berichten na laten aan de moderatoren en/of een discussie hebben over het functioneren van het sub-forum, wat denken jullie?

Lijkt me wijs, kunnen nog leuke discussies volgen over bijvoorbeeld hoe serieus is het topic over de verkiezingen aangezien mensen er enkel trachten een beargumenteerde gok te wagen over een uitslag wat zoals meestal een aardige loterij betreft ;)

Wat is het verschil met een topic waar men beargumenteerd probeert de uitslag van het aanstaande WK te voorspellen bijvoorbeeld? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan